2012.10.15. 17:00 – Lángoló Gitárok

Minden kezdet könnyű - Zaják és Társa-albumpremier

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

zajak.jpgA Zaják és Társa a számos alternativ rockzenekarban megfordult dobos, Zaják Péter és a Pluto-frontember, Nemes András projektje. A laza és könnyen megjegyezhető dalokat tartalmazó, 22 perces, Minden kezdet könnyű című bemutatkozó albumuk itt a Lángoló Gitárokon debütál, a Bandcamp-oldalukról pedig ingyenesen letölthető. Hajtás után az alkotók is mesélnek az új lemezről.

"Gyerekkorom óta gyerek vagyok, dunaújvárosi. 2000-től a Hiperkarma ütőse voltam, kongáztam, néha doboltam, de inkább csak amolyan bohóc funkciót töltöttem be a színpad jobb szélén. 2007-ben otthagytam őket és a rock and roll fantasztikus világát. Céget és családot alapítottam, de közben írogattam dalaimat, általában otthon, a konyhánkban. Szerzőtársamat, Nemes Andrást régóta ismerem, közös próbatermünk van, ezért alakult úgy, hogy ezeket a dalokat együtt csináljuk meg. Ő volt a producer. Kitalálta a zenekar nevét, az album címét, felvett, kevert, hangszerelt. Én közben ebédelni vittem és hoztam neki üdítőt a boltból. A felvételekhez elhívtam régi zenésztársaim közül a Hiperkarma volt tagjait, a basszusgitáros Lacát, és a szólógitáros Sztivit, továbbá Bodó Lacit imádott ős-zenekaromból, a Galapagosból. Jelenlegi és volt Pluto-tagok is közreműködtek, Dudás Zsombor dobon, Nemes Janó szaxofonon. Nem gondolkozom klubozós alter-rock zenekarban azt szeretném, ha a Zaják és Társa évente egyszer lépne fel, a Fishing on Orfű fesztiválon." - mondja Zaják Péter, majd Nemes András folytatja.

"Szerzőtársamat, Zaják Pétert régóta ismerem. Amikor a próbateremben megmutatta az ötleteit, szinte könyörögtem, csináljuk meg együtt. Megtetszettek ezek a közvetlen hangvételű, kétakkordos, kétperces dalok. Jók a témák: gyerekkor, első szerelem, apró-cseprő viták a csajokkal, a buliba indulás nehézségei. Az első közös dal a Szuper ez az élet volt, ez megadta az alaphangulatot. Jól elvoltunk, tét nélkül stúdiózgattunk éveken át, aztán most a nyár végén szóltam, hogy unom, hogy soha semmi nem készül el véglegesen. Erre egy hónapon belül befejeztük és kiadtuk ez az albumot. A célegyenesben jöttek a legjobb ötletek." - zárja le az album történetét Nemes András.


premier rock hír exkluzív alternatív nemes andrás zaják és társa zaják péter



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása