Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

ByeAlex a színpad ellen - koncertkritika

2013.05.05. 14:41 - Sajó Dávid

ByeAlex @ Zöld Pardon, 2013.05.04.

Ha az embert élete legrosszabb koncertélményéről kérdezik általában egy túlzásba vitt ivászattal egybekötött tinédzserkori emlék jut először az eszébe. Nekem viszont jó ideig ByeAlex Zöld Pardonban adott koncertje lesz az első reakcióm, ugyanis ennél kínosabb produkciót Magyarországon én tényleg csak tévében láttam eddig, de azért legalább senkinek nem kellett fizetnie. Mondjuk ezért nekem sem kellett, de ez csak tényleg annyit szépít a végeredményen, mint amikor egy súlyos beteg kisgyerek éhező családjának Hajdú Péter nagy kegyesen oda ajándékoz egy Pókember-akciófigurát. (Fotó: Vanik Zoltan/Velvet)

Egyáltalán nem voltak nagy elvárásaim a nemsokára Svédországba utazó ByeAlex koncertjével kapcsolatban, de azért azt mindenképpen látni szerettem volna, hogy az ország közízlését olyannyira megosztó előadó mégis mire lehet képes színpadi körülmények között, rendes közönséggel, zenekarral és a televízió óvó karjai nélkül. Sajnos a rendes közönség látványáról elég hamar le kellett mondanom, ugyanis hiába volt a Zöld Pardonban külön bulija a Testnevelési Főiskolának, legnagyobb szomorúságomra egy darab felhajtott gallérú izomkolosszust vagy legalább egy közepesen közönséges cicababát sem láttam a helyszínen, ahol a ByeAlexet parodizáló pultosokkal együtt maximum százan voltak. Pedig itt bizony Magyarország gyöngyszeméről van szó, akinek nemsokára Malmőben kéne kielégítenie a magyar futball évtizedes sikertelenségéből fakadó teljesen értelmetlen köznépi elvárást, miszerint GYŐZNI MEGYÜNK a svéd kikötővárosba, ennél semmi sem lehet most fontosabb.

Olyannyira, hogy az MTK átlagnézőszámával megegyező összegyűlteknek lehetősége nyílt 800 forintért meggyőződni arról, hogy ez az Alex gyerek vajon mire lehet képes majd. Ehhez segítéségére sietett egy gitáros és az egész koncertet ritmustévesztéssel végigrángatózó laptopos-szintis-kütyüs valaki. Az előadó mentségére legyen mondva, hogy szánalmas mennyiségű néző ellenére egyáltalán nem volt zavarban, és a koncertet rögtön Dzséjtí (sic!), vagyis egy Justin Timberlake-dallal kezdte, ami tényleg csak nyomokban tartalmazott rendes énekhangot, hogy aztán a második számnál az élő koncert félplayback támogatását szolgáló laptop egy időre felmondja a szolgálatot. Azt nem mondanám, hogy Alex megőrjítette a közönséget, pedig már rögtön az elején ellőtte az Eurovízóra szánt Kedvesemet, hogy aztán a másik két-három saját szerzeményén kívül kizárólag feldolgozásokat adjon elő.

Azokat viszont tényleg úgy, mint amikor az ököritófülpösi csalamádéfesztivál nagyszínpadán a helyi emós fiú elénekli a kedvenc 30 Seconds To Mars-számait. Fülsértően hamisan, kínosan affektálva, borzalmas angolsággal, mindenféle komolyabb lelkesedés nélkül, na nem mintha azt a pár tucat részeg alkoholistát ez egy percig is érdekelné. Engem viszont érdekelt, hogy a Kings of Leon pestis sújtotta középkort idéző Use Somebodyja vagy a 30 Seconds To Mars legismertebb slágere ByeAlex előadásában tökéletesen alkalmas mondjuk a spontán vetélésre. Annyira kínosan éreztem magam az egész produkciót látva, hogy Horváth Charlie Jég dupla whiskyvel című örökbecsű kocsmatöltelék himnuszán már nem is húztam fel magam igazából, csak szép konszolidáltan elindultam a Zöld Pardon XBox-sátra felé, hogy egy kiadós fifázással vezessem le a bennem felgyülemlett kreatív feszültséget. Ennek ellenére sikerült kikapnom 2-0-ról 3-2-re a Juventusszal az orosz Zenit ellen, de legalább a bántóan papírhangú gitárszóló alatt nem kellett a botrányosan hamis éneket hallani, amitől még Charlie torkán is megakadna a jégkocka.

Azt pedig már végképp nem értettem, hogy az ilyen-olyan körökben körülrajongott László "Mais Monsieur" Loren mégis mi a jó szülőanyámat keres egy ilyen eseményen, majd hímnemű társával mért hagyják el - szó szerint - futva a helyszínt. Aztán kiderült, annyira jópofák voltak, hogy feldobtak egy egyáltalán nem szexi fehérneműt a színpadra (mekkora muri már, tényleg!) és utána úgy szeleltek el a környékről, mint amikor az amerikai zs filmekben szarral teli zacskót gyújtanak fel a tinédzserek a helyi gonosz nyugdíjas ajtaja előtt. Ennyire hipszter volt az egész ByeAlex-koncert, aminek a végén természetesen muszáj volt még egyszer elénekelni a Kedvesemet, ahogyan az LMFAO is eljátszotta kétszer a Party Rock Anthemet a tavalyi Szigeten, az egyslágeres popprodukciókhoz illő módon.

Én legalábbis egyslágeresnek gondolom, a koncert után megkérdezett rajongóktól azonban ByeAlex Csókolom című dalát hallottam legtöbbször érvként elhangzani az eseményre való kilátogatással kapcsolatban. Két lány például rögtön három dalcímet is tudott nekem mondani, amit kifejezetten szeretnek tőle, de a fellépés elejét ők is vércikinek érezték, és teljesen esélytelennek látták a koncert alapján az egész ország által hőn áhított malmői diadalra, és annak a 800 forintnak is tudtak volna jobb helyet találni így utólag. Egy másik szerelmespár szintén a Csókolom miatt jött el a Zöld Pardonba, de amikor a páros férfi tagját kérdeztem a fellépésről, ő kizárólag a fröccsre emlékezett, ami egyébként pont a kezében volt. A kedves barátnője már sokkal pozitívabban látta a dolgokat, ő kifejezetten élvezte a bulit és ByeAlex saját dalait, bár ebben biztosan az is közre játszott, hogy saját bevallása szerint életében először volt koncerten.

Fotók: Vanik Zoltán/Velvet

Nyilvánvaló, hogy ez a produkció még egyáltalán nem érett egy rendes fellépésre. Az az egy dal lazán elmegy a tévében, ahol aztán a hangmérnökök az utolsó hamis hangot is képesek eltüntetni. Azt például egyáltalán nem értem, hogy az autotune és a vokóderezés korszakában miért nem jutott senkinek eszébe, hogy gyerekek, ez a srác nem tud énekelni, csináljunk már valamit. Egyáltalán nem szégyen ez, számos milliárdos popsztár van, akik az egész pályafutásukat erre alapozták. Nem attól lesz trú az előadás, hogy a borzalmas hamisságot egy-két keményebb nyöszörgéssel próbálják kompenzálni. Nagyon sajnálom ByeAlexet, mert láthatóan élvezte, hogy egy rendes színpadon állhat, csak ez kicsit olyan volt, mintha a csalamádéfesztivál önjelölt sztárfellépőjét másnap azonnal bedobták volna a mély vízbe anélkül, hogy előtte bárki megtanította volna neki hogyan is kell úszni.


174 komment Címkék: pop koncertbeszámoló byealex

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

sorica123 (törölt) 2013.05.05. 20:36:46

@VatoLoco: azt mindjárt gondoltam, hogy neked elég, ha tudod, hogy bajod van, azt nem kell tudni, hogy mi is az, csak gondoltam, elugatom, hogy én mi a lócsicst gondolok erről... Ha szabad, persze csak akkor.
@A nép fia: kackackac. Na húzzál a modorosra olvasói lavelet írni arról, hogy mekkoragázmá, ha valaki hosszú kommentet ír. Gondolom fogtál egy centit oszt lemérted, mennyit írtam. Kicsihülyegyerek, te voltál napköziben is az, aki leköpőcsövezted azt, aki egész mondatokban tudott beszélni és több szót ismert, mint te.

joethebrutal 2013.05.05. 20:38:47

@megatoner.hu: NA EZ MÁR NORMÁLIS VÉLEMÉNY!!!! EZT A TÖBBI KOMMENTELŐNEK ÜZENEM!!!!

VatoLoco 2013.05.05. 20:43:06

@sorica123: nem személyeskedtem veled baszom ;) csak lazán közlöm.

// Gery Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.05.05. 20:45:10

@Cirmos819Hatvan: Mondjuk ahogy belehallgattam "a dal"-ban szereplő produkciókba, valahogy olyan érzésem támadt, hogy teljesen mindegy a tehénlepény és a lócitrom közül melyik nyeri meg a "ki a kevésbé büdös" versenyt, mert ugyanúgy egy kupac SZAR mind.

Valamiért mi mindig ilyen ismeretlen, Tesco Gazdaságos no-name előadót akarunk küldeni az Eurovízióra, aztán meg csodálkozunk, hogy rendre sereghajtókként végzünk (és jöhetnek a politikai összeesküvés-elméletek, hogy azért, mert utálnak minket, véletlenül sem azért, mert amit küldünk, az szar, és itt is utálja minden jóérzésű ember). Nem kéne ezen kicsit elgondolkodni? Mert addig mindegy, hogy Wolf Kati vagy ByeAlex jut ki, amíg Wolf Katik, Radics Gigi-k meg ByeAlex-ek jelentik a szintet. Nincsenek nekünk igazi zenekaraink? Akár még ezen a kommerszebb vonalon is lenne igényesebb produkció, mondjuk egy Tankcsapda vagy Depresszió...

A nép fia 2013.05.05. 20:47:53

@sorica123: Te miről beszélsz, kislány? Épp egyet értek a kommenteddel, erre te negatívan megítélsz és sértegetsz? Te vagy a lópofájú megmondócsaj a kerületben, vagy mi? Vegyél már vissza kicsit, ennyire azért nem vagy okos. Nem tudsz te rólam semmit, úgyhogy fújjál takarodót.

vidékigyerek 2013.05.05. 20:49:17

Dájóóó! Mintha üvegcseréppel vakarnák az ánuszomat. Hát milyen állat az, akinek ez tetszik?! De tényleg?

A nép fia 2013.05.05. 20:49:28

@sorica123: Biztosan annyira hozzászoktál ahhoz, hogy mindenki beléd rúg (és már látom, jogosan), hogy nem veszed észre, amikor valaki támogatja a mondandódat. Legközelebb jobban gondold át a retorikádat.

cso zsi 2013.05.05. 20:52:16

@Moria: "Utoljára akkor volt jó fellépő az euróvízión, amikor a Nox indult a Forogj világgal! Hihetetlenül rossz az utóbbi évek felhozatala, és sajnos nem is fog ez megváltozni a jövőben"

Magánvéleményem szerint már azt sem kellett volna, csak őket nem az állami fosrádió (mint cikkünk alanyát), hanem az egyik kereskedelmi tette ismertté.
Azzal a zenekarral példálózol, mely kikelt a torrentezők ellen abban a hiszemben, hogy miattuk nem fogy a lemezük.
Ha torrentezel, tudod, mi az a visszaosztás, és látod, hogy a nálad lévő anyag hogy fogy.
Az az igazi kritika, hogy másfél év alatt senki nem kereste.
Ezzel szemben (tény, hogy nem hazai, és egy "kicsit" nagyobb név a szakmában) egy másik előadó emlékkoncert dvd-je már 60-szoros visszaosztással bír 4 hónap alatt.

desty 2013.05.05. 20:53:03

@deftones: Szerintem még akkor sem!!:) A legnagyobb baj ott van szerintem, hogy elhitte, hogy művészet amit csinál. Elhitte, mert elhitették vele. Sajnálom érte, mert nagy csalódások érik még. A művészet, a zene nem itt kezdődik, de még csak nem is itt ér véget!

laci0604 2013.05.05. 21:01:53

@joethebrutal: Nem vagyok ruzsa magdi rajongó, sőt. Utánanéztem, 6 lemeze van, tehát nyilván vannak saját dalai, de nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy ő _mindig_ élőben, élő _zenekarral_ játszik, és soha eszébe nem jutott elcelebedni, vagy elkurvulni. Szóval azért ne említsük már egy lapon pl ezzel a gyerekkel!

Kőmíves Kelemen · http://mekk-elek.blog.hu/ 2013.05.05. 21:05:22

Pár napja hazafelé a kocsiban hallottam vele egy interjút, ahol azzal büszkélkedett, hogy a Dal döntője a 6. fellépése volt.
És hogy nem akar az Euróvizió előtt koncertezni, mert nem akar magából sokat kiadni.

Hát bazzeg ezt a videót látva ne is koncertezzen utána se, mert kurva gáz...

Amphetamine 2013.05.05. 21:17:27

Ez az alternak kinéző, ál-művészkedő, tarisznyás bölcsész egy marék szart sem ér, majd jól le fogunk vele bőgni az Eurovision-ön. De nem baj... most ez az elbaszott összelopkodott "stílus", amit byealex képvisel a M.E.N.Ő.!

joethebrutal 2013.05.05. 21:28:50

@laci0604: no lássuk csak... tehát amikor arról nyilatkozik, hogy most éppen csajok jönnek be neki az nem celeb-húzás.... meg amikor a minden apró hülyesége a címlapokról köszön vissza akkor az mi is? jaaa télleg nem cölöp!!!! a hat lemezen hány általa írt-előadott saját szám van???? amit megenne a nagyérdemű is?

Pepibubó 2013.05.05. 21:33:18

Igaza van a posztnak!
A beteg magyar társadalom lázmérője, hogy ByeAlex nyert. A képmutatás, a hazugság, a valódi érzelmek és célok letagadása - ez a menő. "Rajongó"? Hát "persze", hogy tiltott fogalom számára. Hiszen láthatólag ő sem rajong semmiért -ami vagy igaz, vagy nem. Kevesen ártottak ennyit a beteg hazai, össznépi felfogásnak, mint ő. Erősíti a hazugság, a cél nélküliség kultuszát. Szakállal, sapkával és érzelmek nélküli ál-arccal eltakarni még azt a keveset is, amit esetleg emberi léleknek lehetne nevezni. A "magyarul éneklek" Malmöben, mert mi ezen a nyelven "kelünk-fekszünk" -, nos, ez olyan primitív szemlélet éltetése, a más nemzetek felé való bezárkózás megerősítése, amivel legalább ugyanennyit árt a magyar népnek.

A csótány is ember 2013.05.05. 21:38:45

igaz régen nem voltam zp-ben de annakidején ingyen lehetett egész okés koncerteket nézni, ismert emberekkel - ok egy idő után lett belépő de akkoriban csak homeless kinn tartó összeg volt...

womBATMAN 2013.05.05. 21:43:10

GayAlex mondjon le!!!

NaC 2013.05.05. 21:43:48

Nekem Balex a kedvencem. Kifejezetten azért szeretem mert nem tud énekelni. Az eurovizio pedig a szocialista táncdal versenyek modernebb technikával megrendezett reinkarnációja. Az egész egy szörnyű érdektelen előadóktól nyűzsgő gej cukorkás bolt. Ebben a versenyben hogy éghet le egy ország vagy előadó? Másrészt nincs olyan magyar előadó aki eséllyel indulhatna, nincs nemzetközi szinten top listás előadónk, és ha lenne se lenne esélyes. Meg kell nézni pl az angolok mekkorákat égnek még a pop/rock legendákkal is. Szóval Hajrá Sanyi, hajrá Magyarország!!!

Torghelle AIR Sándor 2013.05.05. 21:55:42

többi video van még :D? ez valami olyan kib*szott szar, hogy komoly fájdalmaim lettek tőle :D

quadcore 2013.05.05. 21:56:55

Egy koncert, egy zenekar sose attól jó, hogy mennyire énekel tisztán az énekes, vagy mennyire jól szól a gitár. De ez akkor is szörnyű, ez rossz.
Viszont, még így is örülök, hogy nem a megasztárxfaktorvoice üdvöskék mennek, mert ezeknél a karaoke-sztároknál (tisztelet néhány kivételnek, pl. régről Rúzsa Magdi) még byealex is többet tett le az asztalra. Szóval örülök, ha ezeknek a "szupertehetséges" az előadóknak a managementje felháborodik. Közely, de még mindig sokan nem értik, hogy kimehetne egy magyar Adele, akkor se nyernénk, szóval teljesen mindegy, meg nem is érdekel már senkit az Euróvízió nagyon nagyon rég, nem lesz világsztár a nyertesből..

Torghelle AIR Sándor 2013.05.05. 21:59:50

egyébként az eurovízión (jól írtam?) kizárólag a soerii & poolekkel tudnánk helyezést elérni

antika890 2013.05.05. 22:02:06

Egy baseball sapka siltje csakis előre, vagy hátrafelé állhat. Ha oldalra áll, na azok a hároméves kisgyerekek, akiknek az anyukája pont leszarja, hogy hogy áll a satyi a gyereken, csak ne égesse le a napocska a fejét.

Önkéntes Véradó · http://arnyekmandatum.blog.hu/ 2013.05.05. 22:26:57

27 másodperc. Pontosan ennyit bírtam ki a Jég dupla whiskyvel meggyalázásából.

Mityu "aljanép" MG · http://budapest.blog.hu 2013.05.05. 23:02:41

Ha ez tényleg ZP nagyszinpad, akkor komolyan el kell gondolkoznom, hogy zenélés helyett inkább WC-pucolással kéne foglalkoznom.

A vokóderes-autotune-os részt mondjuk nem értem a cikkből. Koncerten énekeljen már a saját hangján mindenki, nem?

Vodka Narancs 2013.05.05. 23:09:54

őis ír egy verset mindjárt mint a busapista

hopptarisznya 2013.05.05. 23:28:58

Nekem a Szerelem miért múlsz angol-magyar verziója nagyon tetszett. Óriási szemétségnek érzem, hogy huszonvalahányadik lett. És most kifejezettem örülök, hogy Európának ezt a szart kell hallgatnia, méghozzá MAGYARUL. Nyugodt szívvel szavazzák le. Mi semmit nem vesztünk vele, ők viszont 3 percig szenvedni fognak. Hehe!

Wolfram 2013.05.05. 23:33:49

@Sajó Dávid
a honorba beszámít a kommentek száma? mert ha ja, akkor remélem egy sörrel legalább megtoldottam...

bretman 2013.05.05. 23:35:08

@quadcore:

Mér, byealex mit tett le az asztalra?

Van az a legenda, hogy nagy hátszéllel megnyerte a versenyt a kertévések ellen, pedig a Viva TV-n például egyedül őt játszották a döntő előtt, a többieket nem. És azóta sem tette közzé az MTV a pontos szavazati arányt, pedig roppant érdekes lenne.

Én azt gondolom, hogy byealex győzelme előre el volt döntve, a kertévés indulók csak arra kellettek, hogy a nézők ott maradjanak a végéig (az nem tűnt fel, hogy a zsűri mindig gyalázta byealexet, amikor nem kellett a szavazatuk - csak annál az egyetlen alkalomnál szavazott rá, amikor kiejthette volna? És az sem tűnt fel, hogy a kertévések közül, mit ad Isten, pont azokat nem juttatta tovább a zsűri, akik megverték volna byealexet?)

Az Eurovision nem nyerhetünk, de leégnünk sem lett volna muszáj. Svédországban a keverőpult nem Rákay Philip fennhatósága alatt van...

bretman 2013.05.05. 23:36:39

@bretman:

helyesen : "nagy ellenszéllel megnyerte a versenyt"

bretman 2013.05.05. 23:39:42

@bretman:

helyesen: "Van az a legenda, hogy nagy szembeszéllel megnyerte a versenyt a kertévések ellen"

szintetikus 2013.05.05. 23:48:07

Az, hogy sz.r eddig is tudtuk, de a ZP úgy látszik rohamoz a lejtő felé.

queensryche 2013.05.06. 00:19:45

Tegye fel a kezét, akit ez meglep. Senki? Akkor miről beszélünk?

victor vacendak 2013.05.06. 00:45:15

lehet, hogy túl sokat belelátok ebbe a kis "kocsog" gyerekbe, de szerintem külsőségekben a Woodkid-es srácot majmolja. Hnagja viszont nincs hozzá.

bretman 2013.05.06. 01:13:05

Amúgy ezek szerint az MTVA-s verseny playback volt?

Mert, ha igen, az nagyon gáz. Különösen, ha ez a csákó valamilyen ürüggyel nem lép vissza az Eurovíziótól.

Amúgy egyet remélek: azok után, ahogy alázták a kertévéket az idei verseny után, jövőre az RTL és a TV2 nem adja oda a felfedezettjeit. Hadd csinálja meg az MTV az igazi forradalmat...

dr. Trebitsch 2013.05.06. 01:41:12

Szerintem tök jó, hogy ő megy ki, szépen szemlélteti országunkat, hogy mi tetszik itt az embereknek, milyen az ízlésünk, szóval teljesen olyan az egész előadása, amilyen az országunk, a kormányunk, a politikánk....

Naaaa! 2013.05.06. 03:52:06

@deftones:
Neked fogalmad sincs arról, szerencsétlen idióta, mit jelent az orgánum szó.
Legközelebb lehetőleg ne használj idegen szavakat, mert megint kiderül majd, hogy hülye vagy, nem csak annak látszol.

@Lajos ghr:
Érdemes elolvasni a másik indexes barom cikkét (ehun la: velvet.hu/trend/2013/05/05/a_park_iden_felzabalhatja_a_zold_pardont/) (gondolom, együtt voltak, ahogy a seggnek is együtt jár a két partja mindenhova), aki szerint a Budapest Park mennyire király hely, mert milyen kurva sokan járnak (ott épp Boban Markovics volt aznap, mondjuk a képen látható, hogy ahhoz képest, hogy mennyien járnak BM-ra, ott is kurva kevesen vannak), ellenben a ZP milyen szar, mert oda meg milyen kevesen (bájalexre).
Hát ennyire értelmes emberek írogatnak ide, emberek.
Pénzért, baszd meg.
Én fizettetnék velük, hogy az ilyen szar cikkeik megjelenhessenek. És cikkenként minimum egy 5 számjegyű összeget forintban, ami nem 5 alatti számmal kezdődik.

Hátha akkor egy idő után csak értelmes, írni tudó, nem félanalfabéta emberek cikkei jelennének meg...

AIR 2013.05.06. 03:52:31

@bretman: 'Eurovízió' és 'gáz' szavak egy mondaton belül: paradoxon. Itt tényleg bármit lehet bármilyen téren, ne vegyük már ennyire komolyan az egészet. A fellépők 90%-a úgyis vagy délszláv poposított népzenét vagy viccesnek gondolt ruhában előadott italodiszkót hoz majd, ő legalább másképp lesz unalmas.

Naaaa! 2013.05.06. 04:15:05

@joethebrutal:
Ha Quimby, akkor nem neki. Annak. Ugyanis nem személy. Ha meg személy, akkor Kiss Tibi.

Egyébként meg gondolom, ha a festő a saját szarával festi le a vásznat, azt sokkal többre értékeled, mint ha a boltban vett festékkel tenné. Hisz saját termése, nem-e?

Rúzsa Magdi meg az egyik legjobb hangú előadó az országban, te segg. Ki a faszt érdekli, hogy nem saját dalokat énekel?
Janis Joplin szerinted hány dalt írt életében? Ja, hogy egyet sem? Akkor igen szar énekes volt, ugye, te agyatlan barom?

(Egyébként Ruzsa Magdi ír saját számokat is, baromka. Az Aprócska blues, amivel az Eurovíziós fesztiválon szerepelt, és az utóbbi évek messze legjobb magyar helyezését érte el, pont saját maga által írt szám, nézz utána, faszfej.)

Biztos tudsz még további faszságokat is idehányni, ne tartsd magadban.

@Moria:
Nox? Ez ugye vicc akart lenni?

@megatoner.hu:
Ja. Olyan új, mint a faszom.

@Gery Greyhound // (Két vonal, nem Kubatov barátja):
A Depresszió ugye vicc akart lenni?
Bár ami a mostani Tankcsapdát illeti, hát az is csak az lehet.

@Mityu "aljanép" MG:
A vokódert szerintem a szerző sem, valószínűleg fingja sincs arról, mire való, csak olvasta valahol, hogy van ilyen, és megtetszett neki a szó.

Naaaa! 2013.05.06. 04:16:26

@Mityu "aljanép" MG:
(Bár ha autotune, és nem ótótyún, akkor nem tudom, miért nem vocoder.)

R. Daneel 2013.05.06. 04:29:18

Annakidején, amikor a Compact Disco valami 23. lett a 25-ből (az orosz nyanyák meg - akiknél a veresegyházi asszonykórus kb egy liter/fő 100% etanol után is jobban énekel), azt mondtam: "ide b***átok meg nekünk nem szabad zenészt-tehetséget küldeni, mert csak leégeti magát. Ide valami kib***ott selejtet kell küldeni, mert az egész verseny annyit ér."

Úgy látszik, hogy valahol meghallgattattam, mer' Alex megy... pedig azér' ENNYIRE nem gondoltam komolyan.
De tényleg!

Chuck Νorris 2013.05.06. 06:49:23

Emberek, itt az ideje összefognunk hogy megmentsük az Eurovizios esélyeinket!
ByeAlex monnnnnyon le! Éljen Zámbó Krisztián!

billog 2013.05.06. 07:03:05

@Chuck Norris: úgy van! Vagy énekelje víz alatt:)!

(Mellesleg én nem érzem olyan rossznak, bár nem voltam ott... hmmm gondolom élőben jobban ütött:)! )

deftones 2013.05.06. 07:35:23

@Naaaa!:

Naaa, te hiányoztál még ide, a sértődött rajongó aki olyan hirtelen került az internet közelébe, hogy illetődöttségében elfelejtett úgy viselkedni mint egy kulturált emberi lény. Attól még, hogy megmutatod országnak-világnak, hogy mekkora paraszt tudsz lenni az internet álcája mögött, még sajnos nem lesz igazad. Miben is? Ja sajnos azt te sem tudod, mert a nagy izgalomban elfelejtettél az anyázások közé értelmes szavakat illeszteni.

Sajnálom, hogy egyesekből ezt hozza ki a névtelen társalgás. Nem baj, legalább ebben leld örömöd! Meg a ByeAlex-ben, hallgasd még éveken át azt a 3 számot amit meg tudott írni vagy egy év alatt. Neki még van esélye, hogy egyszer összeszedi magát, és megtanul énekelni, vagy egy zenekarban zenélve talán a kreativitása is előkerül a homályból. Arra viszont nem látok már esélyt, hogy te valaha is megtanulsz kommunikálni.

lobster thermidor 2013.05.06. 07:38:50

Pont jó időpontban van ennek az Alex gyereknek az Eurovíziós szerepeltetése.
Legalább az a néhány 100 millió néző is, aki egyébként nem nézi a napi híreket, megtudhatja, hogy a magyarok 2013-ra teljesen meghülyültek.

kantorlaszlo 2013.05.06. 07:43:40

Semmi meglepő nincs ezen. Ez történik ha hülye buzik próbálnak rockzenét csinálni. Van az a másik ratyika, Rózsa Viktor, vagy Király viktor, az is ilyen 30 kilós kis felszopókurva. Az igazi rock Elvisnél indul és Szaszánál végződik.
www.youtube.com/watch?v=kinHPixFy_A

Mindfield 2013.05.06. 07:43:58

Én azért szeretem ByeAlexet, mert látszik, hogy ő egy kreálmány, amit azért nyomnak le az emberek torkán, hogy idegesítsék őket. Az ember dolgozik a munkahelyén, megszólal az a bugyuta "kedvesem", erőltetett szar szám, máris felbassza az ember az agyát, nehezebben megy a meló, csökken a gazdasági teljesítmény.

Azon kívül jól látszik, hogy a nép torkán bármit le lehet nyomni, csak megfelelő háttér kell hozzá. Magyarország, én így szeretlek!

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2013.05.06. 07:46:41

Borzalmasan tehetségtelen, de még inkább "semmilyen" a srác. Amikor az ember már azt hiszi, hogy nem jöhet rosszabb, akkor az arcába tolnak egy ilyen pasast. Kíváncsi vagyok, ki lesz a következő mélypont :)

@joethebrutal: Az analógiád ott hibádzik, hogy egy színész sem attól lesz jó/rossz, hogy ő írta-e a forgatókönyvet, vagy sem.
Egyébként számomra Rúzsa Magdi is hasonló kategória (bár neki legalább valamivel jobb a hangja :) - akkor én kritizálhatom Alexet? :)

Az az egyik probléma (szerintem), hogy ezek a "felfedezettek" már eleve mind-mind celebként kezdik. Persze ilyenek maguk a műsorok, ilyen média: már értéket és tehetséget hoz felszínre, hanem celebeket termel.

@Naaaa!: Miért ne kritizálhatná Rúzsa Magdit - vagy akárki mást? Ha te írhatod a Noxra, hogy "vicc" - és miért ne írhatnád?...
Az más kérdés, hogy az analógiája hibás, de ettől még nem kell, hogy szeresse azt, akit te istenítesz :)

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2013.05.06. 07:48:45

@VicGilson: jav.: "...ilyen a média: már nem értéket és tehetséget hoz felszínre, hanem celebeket termel."

Késő van már, na :)

Grabbe · http://tinyurl.com/c3hpyb9 2013.05.06. 07:54:33

Azok, akik csodálkoznak, hogyan szavazhattak erre még anno és hogy a srác hogyan nyerhette meg, elég ha megnézik a NótaTV-n, vagy a Fásy Ádám-féle szennyen, mennyi ember tombol (valójában és őszintén) arra a valamire, amit ott zenének gondolnak.

Számomra ott kezdődik az alternatív Magyarország.

Bár erős a gyanúm, hogy ByeAlexet csak a trollság végett küldték ki Svédországba - ennyi erővel lehetett volna Fásy Zsülike, vagy Uhrin Benedek is.

Chuck Νorris 2013.05.06. 08:01:36

fogjunk össze emberek! Pofázásból nem élünk meg, Lépni kell! Eljött az idö hogy ledöncsük a süketek bálványát és új kirájt áliccsunk a Trónra, aki méltóképpen képviseli szeretett országunkat ezen a nivós Európai kulturhálics eseményen. Aztat mondom kapára-kaszára, Le a BYegunárral. :)

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.05.06. 08:04:17

Akkor össze lehet hasonlítani Presser "éneklésével".

www.youtube.com/watch?v=CyLaBbFextI

Presser Gábor - Nagy utazás

almosvandor · http://vilagvegeutan.blog.hu 2013.05.06. 08:10:42

Én azt mondom, hogy rendben van ByeAlex zenéje. Van hallása, nem hamis, jó a hangja. Igaz, hogy nem széles a hangskálája, de ha maga írja a nótákat, akkor nincs baj. ToyDolls, Sex Pistols, Trio, ... is volt toplistás, különbözött a főcsapástól. Nem értem, ha valakinek nem tetszik egy szám, akkor miért puffog rajta, hallgasson mást.

Övönaluli Lali 2013.05.06. 08:27:52

Nem akarok állást foglalni Bájaleksz mellett, vagy ellen.
Ugyanakkor megnézném az arcotokat, ha mondjuk jobb helyezést érne majd el, mint egyes tehetségesnek hazudott Eurovíziós fesztiválon indult hazánk fia-lánya.
Most talán az lehet a bajotok, hogy nem a kedvencetek nyert a honi selejtezőn, hanem Alex. Őt pedig csak kevesen ismerték - eddig. De hogy közhellyel éljek: a negatív reklám is reklám.
Sok sikert ByeAlex, és csak nyugtával dicsérjük a napot.

Chuck Νorris 2013.05.06. 08:29:53

@almosvandor: Persze biztos megvan a maga komoly törzsközönsége akit kiszolgál, fentebb olvashattuk hogy a "tömeg" ki is ment a ZP-s koncertjére pogózni :)
Ettöl függetlenül más gondolhatja ugy hogy ő nem lépett le a főcsapásról, mert ugyanolyan fő csapás mint az euróviziós szereplésre jelentkező elöadók jelentös része. Szóval nem értem ha neked nem tetszik a kritikus tömeg akkor miért puffogsz rajta, olvass mást :)

Rózservóterz 2013.05.06. 09:02:00

Valaki, legyen szíves, ölje meg ezt a férget!

belekotyogok 2013.05.06. 09:17:21

Nem lehet, hogy a fiatalember csak görbe tükröt tart a popipar elé? Legalábbis remélem, hogy nem gondolja komolyan a munkásságát.

(Mondjuk ez a sapkával kombinált hajszerkezet és a cicanaci a "betojtam"- pozícióval roppant indulatokat gerjeszt bennem.)

justizmord 2013.05.06. 09:17:47

Lehet, hogy ez a gyerek eredendően egy kedves bohém srác, aki szeret otthon prüntyögni, talán még sikere is lenne néha itt-ott (a mai világban én már semmin sem lepődöm meg, főleg, ami a zenét illeti), viszont ezzel a tévés eurós vízióval nem lett több, mint egy termék. Tulajdonképpen sajnálom szegényt, hogy ebbe így belecsöppent. Kérdés, hogy el lehet-e adni a terméket? Kérdés megfordítva: lesz-e aki megveszi a terméket? A vásárlás pedig leginkább a vevőt minősíti. Zárójeles zárógondolat: az én véleményem, hogy a magyar könnyűzene jól látható része (értsd: a piac) haldoklik, de lehet, hogy már meg is halt. Akinek van füle a hallásra, hallja! Ismétlem, ez az én véleményem, szóval csak nyugi :)

dbeata 2013.05.06. 10:28:31

Nem baj, majd jön a pszichiáter, azt' összekapirgálja, ami megmaradt belőle.

mémyeti 2013.05.06. 10:30:53

Fikáztok itt két napja, tehát valami hatása mégis van alex arcnak. A popiparban szinte mindegy hogy milyen az előadó & zene, a lényeg a köztudatba kerülés, ez most ahogy látszik, megtörtént. Nem védem a srácot, de hát mit csináljon , nyilvános harakirit, mert őt lökték eurovizionálni. Egy zenét, azért fogyasztunk, mert vagy a zene nagyon jó vagy a marketingje, (persze profi felhasználót csak a minőség érdekel) ... na mindegy, viszont a Csókolom c. nótája egész jó ... alapjaiban persze nem rengeti meg a könnyűzenei műfajt, mint ahogy a Queen óta szinte semmi.

Charly Horvath Nice 2013.05.06. 10:38:43

Hétfő reggel és elolvastam, sőt megnéztem a fellépésről készült videót :-( "ByeAlex a színpad ellen" Zöld Pardon, 2013.05.04.- koncert kritikát! Nem tudom hogy sírjak, vagy nevessek... szerdán utazik-repül ez az Alex Malmőbe, egy fesztiválra ... "kis hazánkat" eleget szapulják ezért vagy azért az EU-ban, és most valaki, vagy valakik elérték azt, hogy még nevetségessé is tegyék, ezzel a sem produkciónak sem zeneinek nem nevezhető valamivel! Évtizedek óta járom a világot és büszkén hallgattam a magyarok kifinomult zenei érzékéről, kultúrájáról szóló zengő dicséreteket..... Alex ... kérlek, még van két napod, mond le ezt az utazást, ne hozz szégyent a Magyar "könnyűzenére" énekesekre, zenészekre.

Szelid sunmalac 2013.05.06. 10:55:05

@mémyeti: Persze, hogy van hatasa! Az emberek szarnak a marketingre, meg a hulye magyarazkodasra! Egyszeruen nem szeretnenek ennyire ordenare modon leegni! A hamis kozvelemenykutatasokkal szemben a magyarok 90%-a szeretne ha ez a senkihazi majom lemondana az utazast, lemondana az allampolgarsagarol es elvonulna szerzetesnek. Es akkor meg finom voltam. A maradek 10% meg egesz egyszeruen kreten.

uarempty 2013.05.06. 11:03:43

mennyit tudtok pörögni a semmin...édesjézusom :D jó világ van na.

3x 2013.05.06. 11:04:33

Jahhajj de sszhar! :D

SZ.A. 2013.05.06. 11:10:15

@joethebrutal: szívemből beszélsz! teljesen egyetértek!

dare 2013.05.06. 11:21:12

@Charly Horvath Nice: Én is most olvastam el a cikket, megnéztem a videót is hozzá hogy mi a fröcsögés táptalaja és kövezzenek meg érte de nekem tetszik.
Még mielőtt farkast kiáltana bárki is én nem szavaztam rá de örülök hogy ő képvisel minket(jó kis muri lesz ez) és nem valamelyik közízlésnek megfelelő énekes vagy zenekar.
Abban én is egyetértek mindenkivel hogy ez a stílus nem épp a nagy tömegek kedvence(ami eltér a megszokottól azt gőzerővel fikázzák) de attól függetlenül lehet jó(pl a csókolom című száma tényleg nagyon jó és csak azért mert ő csinálta nem tetszik senkinek.
Nekem például a Radics Gigi nem tetszik(sem a sztárolása sem a hangja nem az én ízlésem) de mégse tudnék ennyi rosszat írni róla(nem azért mert nem tudnék hanem mert nem akarok).
Ha valaki jó reklámot kap stadionokat tölt meg emberekkel aki pedig nem maradnak a füstös kis pubok(ami nem feltétlenül rossz hogy így van).
A furcsaság csak akkor van ha a szűk kis dobogóról(ahol nagyon kevesen vannak) hirtelen nagyon nagy dobogó lesz(nagyon sok emberrel)mint például most is.
És amit sokan elfelejtenek, hogy Bye Alex nem akart indulni ezen az egész cirkuszon(ő nagyon is jól tudja ki a célközönsége.

Trejo 2013.05.06. 11:33:32

Ezt a hipszter trógert ne hallgassátok, káros! A pokol legmélyebb bugyrából mászott elő, a civilizáció lerombolása a célja. ByeAlex = DAMIEN

Szelid sunmalac 2013.05.06. 11:33:50

@dare: Ertem. Nem akart indulni. Sot! Mindenkepp el akarta kerulni ezt az egeszet, csak hat epp ejszaka jottek erte nagy fekete autoval, elraboltak, es hopp! mar ott is talalta magat!
Te tenyleg ilyen hulye vagy, vagy leckeket veszel?

shitgun 2013.05.06. 11:42:56

Én vakmerő módon végighallgattam a fenti felvételt, és rohadjak meg, szerintem nem szar. Pénzt nem adnék érte, meg a lejátszómra se tenném fel, de kissé túlzónak érzem itt a sok hűmeghát. Ez egy közepes koncertprodukció, egy olyan helyen, ami pont kompatibilis vele, mit kell ezen siránkozni, ráadásul a csávó tök kezdő, hát ennyit tud nyújtani, 40 percben két sör mellett nem tragédia ez. Az, hogy ő megy ki a dalfesztiválra lehet, hogy visszatetsző, de ez az egész Eurovízió hagyományosan egy örvénylő fostenger, ahova vagy giccses túrót, vagy poénnak szánt szart küldenek az országok, ott nem lesz égés, és ha nem fogja totál hamisan nyomni, figyeljétek meg, hogy még dícsérni is fogják, hogy milyen trendi, meg britpop meg mittomén még mi. Most őszintén, egy Radics Gigivel, vagy vakcsajos párossal, vagy öreg Keresztessel lett volna egyetlen ezrelékkel több esélyünk is? Így lesz miről megjegyezni a magyarokat, lesz róla vita meg hír, többet ér, mint egy sablonos tucatsláger.

LAVÓRVAGÁNY 2013.05.06. 11:55:17

Nem tudtam, ki ez a majomparádé, de a 150 kommentből ítélve elég sokan tudják. Vagy magamat kéne most szégyellnem, vagy az országot...

mémyeti 2013.05.06. 12:05:09

@shitgun: sőt, hogy még forróbb legyen a hangulat, nekem a jeges nóta most éppen jobban bejött, mint az eredeti az öreg csárli testvérrel ... bezony

dare 2013.05.06. 12:15:12

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ilyen hülye vagyok bameg, nem is lehet mindenki olyan példátlanul zseniális mint te(még szerencse).
Mindig a pénzhajhász menedzserekkel van a gond és nem az előadókkal, vannak persze kivételek amikor a 0 énekhangú énekes világkarrierre vágyik de te se gondolod komolyan hogy jelen esetben ezzel a példával állunk szemben.
Egyébként jó menedzseléssel bárki sztár lehet és fordítva is igaz, el lehet tűnni ha rosszul csinálják.
Elindították egy versenyen amit megnyert(közönségszavazatokkal), szerintem ők se hitték hogy ez lehetséges de ha már így alakult akkor hajrá.

enpera · http://uborkakonzerv.blog.hu/ 2013.05.06. 15:28:38

Inkább az a kérdés, kinek van erre a szemétre? De a kérdés költői, mert a slájmgájzra meg a menhettenre is volt, sőt még a győzikére is.

EwiiL 2013.05.06. 15:42:10

Ez valami eszement rossz lehetett élőben. A TV-ben még nem büntetett ennyire, de a cikkben lévő videót megnézve ez szerintem a 10 x éve fennálló ZP legrosszabb koncertje volt.

Rudi

theszikman 2013.05.06. 16:26:36

Én jót nevettem az íráson, kicsit olyan, mint Sixx commentes írásai :D

Charly Horvath Nice 2013.05.06. 17:25:27

@dare: Kedves Dare, nem áll szándékomban senkit megkövezni,hiszen se Téged, sem a neked tetsző és általad valamelyik közízlésnek megfelelő nem igazán tömeg kedvenc "igét hirdető" Bye Alex énekest, bűneiért meggyalázni vagy Jézusként keresztre feszíteni nem lehet. Tisztelem zenéhez és a fentiekben említett előadóhoz kötött, érzéseidet... azonban itt most másról van szó.
Egy világversenyen nem indul és nem is indítanak száz méteren egy futó /most itt egy hozzáértő Team-re gondolok/ aki az első tíz méter után kifullad, és levegőtlenül összerogy a pályán. A Show Business-hez nagyon sok minden tartozik, első sorban egy "Aura", majd képzettség, gyakorlás, rutin,és természetesen nagy rakás szerencse.... sajnos megítélésem szerint jelen esetben csak az utóbbiról van szó, ..sajnos. Az emberkének fogalma sincs a hangképzésről, intonációról, elméleti zenei színvonalát nem tudom és akarom így Nettről megítélni. Hozzá kel tennem hogy Radics Gigi sem az én világom. Bár maradtak volna mind ketten az általad nevezett "szűk kis dobogón" nem is bántaná őket senki ebben a haragos utálkozó világban.
Gondolom kérded... hogyan is merészeltem egy most születő üstökösként az égre törő "hazai csillagot" kritizálni. A válaszom és minden mellveregetés nélkül, lassan negyven éve élek a zenéből /nem Magyarországon/, sokat kellett tanulnom, gyakorolnom, harcolnom, de megérte hiszen bejártam a világot, nem akármi egy színpadon zenélni fellépni nemzetközi sztárokkal, művészekkel,és egyetlen egyszer sem hallottam senkitől " hagyd abba hogy te gyökér "
Ezek után gondolom csak-csak meg tudom ítélni mi a jó és mi nem stay in touch Charely

Cirmos819Hatvan 2013.05.06. 18:26:51

@Gery Greyhound // (Két vonal, nem Kubatov barátja): Igazad van, nagyon gyenge volt a felhozatal, a Dal c. műsorban!.., az még csak hagyján, hogy jó pár számomra ismeretlen emberke is szerepelt, PL: Cserpes Laura/-bár lehet, hogy én vagyok a tudatlan, és nem ismerek "ekkora nagy tehetségeket"(??) /.., de azért, Keresztes Ildikó, hiába a kora, de még mindig jobb hangja van, mint egyik-másik "15 perces sztároknak" Igazából, nem értem azt, ha elvileg-de csak ELVILEG, ennyire nagy közönségkedvenc ByeAlex, akkor az első koncertjére, hogy a fenébe nem látogattak ki az emberek, akik állítólag megszavazták?! Egy a baj itt ezzel a gyerekkel, hogy nem veszi észre, hogy még amatőr szinten sincs hangja!.., és még az is irritál benne, hogy Ő totál megvan arról győződve, hogy mekkora nagy ász!-esti, valami riport: Azt reméli és azt szeretné, ha a döntőben végezne!.., hát ennyire, hogy nem lehet valakinek önkritikája???.., az még csak hagyján, hogy tényleg egy guberálós benyomását kelti.., de kissé sokat képzel magáról! Igazából, nem is tudom, hogy ki lehetne a legalkalmasabb, nemzetközi színvonalra a magyarok közül....?
Ebben az országban, nem a minőségre mennek, hanem a mennyiségre-futószalagon gyártják a celebeket-tavasszal-ősszel tehetségkutató! Kérdem én: Van erre még szükség??.., nem lenne már elég.., vagy kicsit szüneteltetni az X-Faktort is és a Csillag Születiket is?? Ennyi tehetség /-VALÓDI TEHETSÉG/, a földön nincs, mint amennyit Magyarország kitermel..
Itt, olyan 'IstenAdta tehetségek nincsenek, mint egyéb országokban, ha csak annyit nézünk meg, hogy sokkal színvonalasabb, a brit, vagy bármelyik X-aktor, vagy CSISZ! OTT, az itt sztárolt "Félisteneket", Puzsér R. mondatával élve: "Mi ez a förmedvény".., na kb. ez lenne az ottani ítészek reakciója :D :D
Van egy árnyékszínháznak nevezett csoport-magyarok!-a Csillag Születikben, kiestek.., és megnyerették Fábry felkaroltjával, a szegény családból származó, Utasi Árpi mesemondóval! A Briteknél, Simon Cowell-el az élen, aki az X-Faktor atyja.., és még a többi zsűritaggal egyetemben, állva tapsolták meg a magyarokat/-hozzáteszem tágra nyílt szemmel, meghatódva a történeten, amit előadtak/-azokat a magyarokat, akiket itthon eltessékeltek-ez a magyar mentalitás!-segítsünk, az elesetteken, a szerencsétleneken.., a tehetség felett meg hunyjunk szemet!
Szerintem ez a "jég dupla Whisky-vel" c. szám-Alextől, a valódi szerző és előadó meggyalázása...
.., és azért, egy élő koncerten, félplayback-el nyomulni, az több, mint ciki...
Ismerek fellépőket, akik még egy szimpla fellépésen sem playback-elnek...
Szerintem, Tőle bármelyik jobb választás lett volna.., hisz jelentős helyet, senki nem ért volna el, a Dal döntősei közül..

A.S.gibson 2013.05.06. 18:26:53

@Nils. H: Mit tud? Gitározni? Szerintem átlag alatti a játéka.Nekem elhiheted...

A.S.gibson 2013.05.06. 18:31:44

Lehet vitatkozni, de ez az zene és ez az "előadó" SZÉGYEN. Szégyen az előadóra nézve és szégyen zenei ízlésüket kielégítve érzők számára és ami aggasztóbb az az ,hogy szégyen arra az országra nézve amelyiket ez az "előadó" képvisel egy nemzetközi fesztiválon.

SShadow · http://www.poet.hu/szerzo/Sshadow?r=1 2013.05.06. 18:40:11

Magyarország a lehetőségek hazája. Csak itt lesz analfabétákból politikus és tehetségtelenekből sztár akit kiküldünk az Eurovíziós Dalfesztiválra. Egy dalfesztiválra valakit aki nem tud énekelni. Persze valahol a hozzá nem értés is lehet szórakoztató. Mondjuk Kiszel Tünde egy WWE pankrátori küzdelemben nyilván tudna felhőtlen szórakozást nyújtani :) De ez a ByeAlex ... Szerintem is az a legjobb szó rá ami a cikkben többször is elhangzott ... kínos.

Cirmos819Hatvan 2013.05.06. 18:42:53

@kverti: Magyarul fogja, ezt nyilatkozta a koncert utáni interjúban.. Igazából, annyira átvitt értelemben íródott a szöveg, hogy ezt még hitelesen angolra is nagy falat lenne lefordítani, úgy, hogy megmaradjon a valódi értelme és zeneileg se menjen a dal rovására...
Nagy hiba, hogy nem angolul fog énekelni.., de ez van! Tán majd megy egy kivetítő, fordítóval... :D

dare 2013.05.06. 18:50:34

@Charly Horvath Nice: Nehogy személyeskedésnek vedd, csak azért írtam neked mert pont a te hsz-ed olvastam el és valahogy volt egy olyan megérzésem hogy az ezt megelőző 100 akárhány komment se az "égre törő hazai csillag" üstökösként való ragyogását próbálja prezentálni.
Manapság ez a semmi se tetszik életérzés nagyon kezd túlszárnyalni mindent(valahogy mindenki jobban tud mindent és gúnyosan rálegyintenek kivétel nélkül bármire) és csak feltételeztem hogy a divatból való fröcsögést képviseled.
Megmondom őszintén én csak 3 saját számot hallottam Bye Alextől(valszeg azért mert csak ennyi van még neki, nem tudom) de ennyiből én is meg tudom ítélni hogy tetszik-e vagy nem.
A következő években majd kiderül hogy mennyi van még benne, és nem bánnám én se ha nem kapna ekkora figyelmet a jövőben mert annak én se örülnék ha olyan stadiontöltögetős embert akarnának belőle csinálni.
Ez a stílus nem tömegzene, kár is lenne erőltetni.

Cirmos819Hatvan 2013.05.06. 18:58:32

@VatoLoco: Jól beszélsz!
1.Tehetsége nincs, ez tisztán látszik!
2.Hitelesség-hát ha az a 'védjegye, hogy ilyen idétlenül szerencsétlenül kell kinéznie, hát jó legyen hiteles.., végül is, nem játssza a szépfiút...
3. Mondanivalója, nem igazán van a Kedvesem c. dalának.., és tényleg olyan, mintha egy verset szavalna-nem ÉNEKELI, hanem SZAVALJA..! Kesze-kusza..!

Cirmos819Hatvan 2013.05.06. 19:06:11

@joethebrutal: Nem másolás.., embereket rajzol le tollal, vagy tussal/-nem igazán értek ezekhez az eszközökhöz/.., szóval, javítás, radírozás nélkül.., modellt ülve Neki.., belinkelnék egy képet, lehet, hogy nem térnél észhez.., mert aki nem tudja, hogy festmény, az simán hihetné fényképnek is-nagyon élethű! Neki van tehetsége.., kimegy a természetbe, és tájakat rajzol! Igaz "csókosa" nem volt a képzőművészetin..... :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.05.07. 06:27:22

" Nekem viszont jó ideig ByeAlex Zöld Pardonban adott koncertje lesz az első reakcióm,"

Nem voltál még igazán rossz koncerten, gondolom ;)

Különben ez az arc nem nyert egy veszprémi utcazene-fesztivált? Mert az sem adják puszira.
Csak gondolom azóta van managere.

Meg úgy elnézve az Eurovízió átlagos színvonalát, ez még mindig jobb. Persze vakok közt a félszemű...

Charly Horvath Nice 2013.05.07. 08:27:20

Kedves Dare, én már régen ne veszek semmit személyeskedésnek, és valójában csak is azért válaszoltam mivel egy nagyon értelmes, őszinte levelet kaptam ami manapság ritkaság, való igaz ahogy írod -valahogy mindenki jobban tud mindent és gúnyosan rálegyintenek kivétel nélkül bármire-
sajnos ez egy generációs probléma, köszönhető az elmúlt húsz év politikai és média-hatalom irányító "nevelő" hatásának. Talán hogy jobban megérthesd e cikkhez való hozzászólásomat látogass el a honlapunkra, bele tekinthetsz a múlt és az aktuális hazai munkásságomban, látni fogod hogy nem törekedtem, törekedtünk, a könnyű sikerekre, amit elértünk azért keményen megharcoltunk kis hazánkba. Ezért is bántja talán túlságosan is kifinomult füleimet a rossz intonáció, az igénytelen harmónia-dallamvezetésben szegény, úgynevezett zenei szerzemények, és egy kiforratlan magánjellegű színpadi munka. üdv. & stay in touch Charly
www.wastaps.hu

Metálkóc 2013.05.07. 11:43:50

Nem értem, vajon mi a túróért kell csillivilli fejhajtás a szarnak? Ezen kívül kinek a torkához tettek kést, hogy indulni kell? Persze amíg szar van, légy is lesz. Nem a kiccsávó - ő csak egyszerűen szar és tehetségtelen, hanem a jelenség, és mögötte lévő mocsok, meg akik ehhez bazseválnak az, ami kiveri a biztosítékot.

Malibutomi 2013.05.07. 19:37:25

Szánalmas ez a gyerek.
Ha már kevésbé ismert előadó kell, miért nem olyat küldenek, aki amúgy világszinvonal:
www.youtube.com/watch?v=duiYpPts1Ug

karnagyúr 2013.05.08. 07:42:14

@quadcore:
Konkrétan mit tett le az asztalra ByeAlex?

Viba 2013.05.08. 08:19:21

Esküdj meg, hogy Rák Alex ezt össze tudta hozni?!?!
No de a leg viccesebb, hogy egy másik cikkben ez a lepukkant csöves, hangnélküli pancser, aki szégyent fog hozni ránk, Ő kritizálja a többi ÉNEKEST és dalt. Az pedig a végképp pofátlanság, hogy azt hazudja, hogy igenis jó volt ez a koncert és örjöngött a nép! Tuti valami igazmondó juhász leszármazottja és majd ha nem nyer akkor lesz belőle ritmuskerülő miniszter.
Nem értem, hogy ha mindenki szídja, akkor mitől tud ennyire nagyképű lenni? Nem azt mondom, hogy sunnyogjon el csendben (de mégis), hanem hogy ha ennyi kritikát kap, akkor SZAR amit csinál és ha mégis ezt akarja csinálni, akkor meg menjen szakemberhez, aki ebből is tud valami jót kihozni az évek során

Buborééék 2013.05.08. 20:54:25

"Engem viszont érdekelt, hogy a Kings of Leon pestis sújtotta középkort idéző Use Somebodyja vagy a 30 Seconds To Mars legismertebb slágere ByeAlex előadásában tökéletesen alkalmas mondjuk a spontán vetélésre."

hogy lehet ilyet leírni b@sszameg???????????

HgGina 2013.05.14. 13:50:56

Ez egyszerűen fos.

@Buborééék: Egyszerűen. Úgy, hogy igaz.

A nép fia 2013.05.21. 18:08:41

@Cirmos819Hatvan: Hát szia, hatvani lány! :-) Mi az email-címed?

Mókus ős 2013.08.22. 13:18:11

@Dr. Schwanzkopf Rudolf:
Hát ez mekkora, csak gratulálni tudok, óriásit röhögtem:))))))


Impresszum | Médiaajánlat | Szerzői jogok
  Google+