2014.03.15. 13:35 – dankógábor

Kötelességünk kirakni az új Péterfy Bori-számot

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Azt írja a Quart, hogy Lángoló Parlamentről énekel Péterfy Bori. Mi ez, ha nem kötelezően a Lángolóra kirakandó kontent? Ez itt tehát a Péterfy Bori & Love Band új dala, de egyelőre lemezhez nem kapcsolódik a Tövisházi Ambrus, Péterfy Bori és Hujber Szabolcs által írt szerzemény, amiben különben semmi forradalmi nincs. Fentebb meghallgatható, alább pedig a szöveg is elolvasható.

Mondtad, hogy csak én, csak én vagyok,
Ültem némán, és néztem a szád,
Tudtam, hogy hazudsz, és nem fogok
Hordani többé más ruhát.
Elér a bosszúm a sötétben
Égjen minden el!
Ma éjjel lángol a parlament,
A városból így raktam máglyát,
Felbőgnek a szirénák,
Hangjuk nem érhet már el,
Életfogytig az enyém vagy,
Cellám falán egy fényképen,
És lángol a parlament
Rácsok közt a tévében.
Hagytam, hogy kiéld minden vágyad,
Jóllaktál, és elszöktél,
De tőlem a világba nincs kijárat,
Rosszabb vagyok a börtönnél.
Elér a bosszúm a sötétben
Égjen minden el!
Ma éjjel lángol a parlament,
A városból így raktam máglyát,
Felbőgnek a szirénák,
Hangjuk nem érhet már el,
Életfogytig az enyém vagy,
Cellám falán egy fényképen,
És lángol a parlament
Rácsok közt a tévében.
Rád kentem az egészet
A városból eltűltem végleg
Felbőgnek a szirénák
Hangjuk nem érhet már el
Életfogytig az enyém vagy
Hagytam neked pár fényképet
És észre se veszem majd
Rácsok közt a húsz évet


pop hír péterfy bori love band



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása