2014.05.13. 14:57 – dankógábor

Visszarepít az időbe az új Body Count

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

1992-ben én voltam a legkeményebb kiscsávó a faluban. Azért mert Body Countot hallgattam. Aztán most megint megtettem, meghallgattam az amúgy eredetileg Cop Killer címmel kijött első Body Count-lemezt, és fogtam a hasam a kacagástól. Ritka primitív cucc ez. Primitív zene, primitív szövegek. De tudtam mindet fejből. Na ezért okoz nosztalgikus pillanatokat az új Body Count-dal, amit ráadásul egy podcastben lehet hallani, ez pedig még nyom egyet a nosztalgiafaktoron. Az tudja miről beszélek, aki először Body Countot Ice-T O.G. Original Gangster című lemezén hallott. Ott a sok rapszám közé keverve, Ice T felvezető szövegével mutatkozott be a zenekar. Most ugyanezt lehet átélni alább a 34. perctől. (Az új Body Count-lemez amúgy június 10-én jelenik meg Manslaughter címmel.)


metál hardcore hír rap body count



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása