2014.07.08. 16:57 – dankógábor

Most akkor jó volt vagy rossz volt az Arctic Monkeys voltos koncertje?

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

arcticmti.jpg

Ritkán van, sőt, talán még soha nem is volt olyan, hogy azért anyáznak minket, mert egy koncertről jót írtunk. Az Arctic Monkeys voltos fellépésről beszélek most. Pedig mi tényleg jól éreztük magunkat. Egyikünk ráadásul már látta is őket tavaly Wiesenben, és ő annak ellenére jobbnak tartja a soproni bulit, hogy az osztrák tökéletesen szólt, míg a magyar nem. Ezen kívül különbség szerinte nem volt a két koncert között. Másikunk pedig (ez lennék én) úgy mentem oda, hogy az óriási beharangozás ellenére nem vártam semmit sőt, inkább azt vártam, hogy szar lesz. Ehhez képest kaptam egy korrektül ledarált bulit, amin a tagok olyan flegmák voltak, ahogy elképzeltem őket. Szóval szerintünk nem volt itt semmi baj, a zenekar hozta a formáját. Sokak szerint viszont igen is rossz volt, úgyhogy most itt szépen megkérdezünk mindenkit, aki ott volt és olvassa ezt: milyen volt a soproni Arctic Monkeys-koncert? (Fotó: MTI/Mohai Balázs)

Suzuki_PartsOfCar_Banner640x90_GIF.gif


arctic monkeys rock fesztivál hír volt



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása