2014.09.03. 11:48 – Gitárok

Még egy Cavalera adott ki lemezt - Itt az Incite harmadik albuma

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Incite_credit_Glen_LaFerman_4_sml.jpg

Richie Cavalera Max Cavalera mostohafia. Ahogy az összes többi Cavalera, úgy ő is zenél, metált játszik. Ráadásul már viszonylag régen, az Incite Up In Hell lemeze már a harmadik a sorban. Alább a most megjelent teljes albumot meg lehet hallgatni, illetve van egy dalról dalra kommentár is Richie Cavalera énekestől.

Up In Hell

Az album nyitódalának egyfajta állásfoglalásnak is kellett lennie ahhoz, hogy az ember tudja mi jön utána. A szám a máról, és rólunk emberekről szól. A poklot látjuk magunk körül, és én így látom ezt az egészet, ahogy a dalban van. Úgy érzem ez egy tökéletes nyitása az albumnak, és ez lesz a koncertjeink nyitódala is.

WTF

Ez a vadulás arról szó, hogy dühös vagy valakire, legyen ez barát, családtag, vagy bárki. Ez ilyen szarj le mindent dal, természetesen durva szöveggel, gyűlölettel. A legjobb szám a zúzáshoz, hogy egy szar nap után kiadhass magadból mindent. Ez volt az első szerzeményem a lemezhez, már régóta ki akart jönni belőlem. Gyilkos érzés volt, mikor megszületett. Biztos játsszuk majd koncerteken.

False Flag

Ez az egyik kedvencem, ami arról szól, hogy a kormányok milyen eszközökkel tartják irányításuk alatt az embereket. Azt csinálnak a világgal, amihez kedvük van, hogy minél nagyobb hatalom legyen a kezükben. Még gyilkolnak is érte. A dalban nagyon erősen összeolvad a thrash és a groove. 

Fallen

Sokan tudják milyen az amikor elvesztenek valakit, akit szeretnek vagy közel állt hozzájuk. A stúdiózáskor hunyt el egy közeli barátunk, és ez meglátszik ezen a számon. Én már veszítettem el testvért, unokatestvért, nagyszülőket és közeli barátokat is. Ez az élethez tartozik, nem kerülhetjük el, de engem akkor is kikészít. A temetés után írtam a szöveget a stúdióban, megrendítő pillanat volt.

Rightful Spot

Klassz volt együtt dolgozni a Cancer Bats-es Liammel, de mindig is jó barátok voltunk. A dal azokról a gyűlölködőkről szól, akik utálják őt, utálnak engem és így tovább. Ez egy dalba foglalt középső ujj mindazoknak, akik szarságokat beszélnek az emberről. Kemény szöveg, volt hangulata, ahogy adtuk egymásnak a verzéket. Szeretem a nyitótémát, elég beteg lett. A dal egy nagy ivászat után született a hotelben, a felvétel előtti napon.

Rise To Greatness

A dal arról szól, hogy mit is érzek a csapattal és azzal kapcsolatban, hogy hol is tartunk most. Úgy érzem, hogy a tanulópénzt már kifizettük, és itt az ideje, hogy egy magasabb szintre lépjünk. Sok hullámvölgyem volt, de most a jó dolgokat látom az Incite előtt.

Who Am I

Ez a dal egy olyan emberről szól, aki nem igazán tudja, hogy honnan jött. Az igazi apámat nem igazán ismertem, és szerintem sokan vannak még így ezzel. Már nem is akarom megismerni, mégis gyakran gondolok rá. Fura, amikor az ember nem ismeri a teljes történetét. Ez is egy nagyon személyes szöveg, nem akartam visszafogni magam.

Loosing Grip

A szám arról szól, hogy néha hogy érzem magam. Néha túl keményen dolgoztam az utóbbi években a zenekarral és emiatt sokszor elsiklott mellettem, ami igazán fontos. Ez az élet kemény, mind mentálisan, mind fizikailag, néha engem is kikészít. Úgy tudnám a legjobban ezt megfogalmazni, mintha kívülről szemlélném önmagamat.

Still Here

Ez a dalt írtam a lemezhez legutoljára. Arról szól, hogy még akkor sem adom fel, ha úgy érzem, tényleg ez minden vágyam. Az álmokat nem szabad feladni, bármiféle akadályba is ütközöl. Hiszem, hogy mindenkinek van valami feladata, és az enyém ez. Nem számít mit mondanak mások. Mi magunk vagyunk önmagunk legnagyobb ellenségei és én is rengeteget küzdök magammal, mert sosem vagyok elégedett. Szóval sosem adom fel, és legyőzök mindent.

To The Depths

A dal szövege arról szól, hogy gyilkolni tudnál a hazugságok és az árulások miatt. Egy csomó ember kibaszott már velem, ahogy másokkal is, szóval ez az érzés ismerős lehet mások számára sem. Tükéletes lezárása az albumnak. A sötét riffek, a sötét hangulat arra készteti az embert, hogy azonnal elindítja újból az elejétől. Szeretem a címét is, hogy az Up In Hell-lel indul a lemez és a To The Depthsnél ér véget. Gyilkos utazás.


metál hardcore hír thrash incite



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása