2015.02.23. 14:29 – dankógábor

Most már tuti megnézem a Cannibal Corpse-ot élőben

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Nem, nem láttam még őket. Lehet ezen gúnyolódni, de valahogy eddig sosem jött össze. Legutóbb ősszel hagytam ki őket. Annak ellenére nem mentem el a buliba, hogy eddig minden alkalommal megbántam utólag, hogy nem mentem el a buliba. Viszont Isten adott nekem még egy lehetőséget. Csak úgy elém sodorta. Szokatlan módon egy évet sem kell várni a következő Cannibal Corpse-koncertig, mivel július 22-én megint jönnek Magyarországra. Jó, "de hát ez csak egy fesztiválfellépés", gondolhatná mindenki jogosan a dátumra pillantva, de nem. Ugyan nem klubban, de azért nem óriási helyen, a Barba Negra Trackben lép fel a legendás death metal zenekar. Én meg már be is írtam a naptárba a pirosnál is pirosabb betűvel.


metál hír death cannibal corpse



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása