2015.05.05. 13:00 – Lángoló

Improvizált tánc - Itt a tizedik klip a tízéves Anna and the Barbiestól

Lángoló Premier

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

A Hangaszál a tízéves Anna and the Barbies zenekar tizedik videoklipje. Igazi különlegessége azonban az, hogy Pásztor Anna újra tíz év után először újra táncol benne, és egy új arcát mutatja meg. A dal a Szabadesés lemez legmélyebb hangvételű dala, és a zenekar egy régi ötletét valósítja meg ebben a kontrasztos vizualitású videoklipen.

A teljesen spontán, improvizált táncra alapuló klip Berger Dániel és Path Dániel munkája. Utóbbi a zenekar egyik hivatalos fotósa is, de mindketten a kezdetek óta a zenekar barátai. Az operatőr Path mellett Teknős Gábor volt.

Több mint tíz éve hogy utoljára improvizatív táncoltam. Szerettem volna valami nagyon természetes de mélyről jövő kifejezési formát adni a dalnak. Szándékosan nem készültem koreográfiával, nem gyakoroltam, szabad utat hagytam az improvizációnak. A klip koncepciója a spontaneitás. Féltem is, hogy tíz év után vajon életre kel-e a táncos énem. A klip fekete-fehér képi világa kontrasztot ad az egyébként pozitív kicsengésű szöveghez és kifejezi annak mélységét.

- mondta Pásztor Anna a videóról.

Itt a klip:


premier pop rock hír anna and the barbies



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása