2016.01.26. 10:32 – Lángoló

Már egy rakás koncertet bejelentett a Budapest Park

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

bppark_1.jpg

Még jó messze van a Budapest Park idei április végi megnyitója, de már most egy rakás program ismert a szezonból. A buli április 29-én kezdődik egy Brains-koncerttel, másnap pedig azonnal a csúcsra ér a Scooterrel. Május 5-én a Hősök és az Akkezdet Phiai lép fel. Utóbbi rapcsapatnak ez lesz a jubileumi bulija, lévén 20 évesek lesznek. Májsu 6-án Irie Maffia-koncert lesz, 12-én pedig a Zagar ünnepli a 15. születésnapját, a vendégük pedig az Anima Sound System lesz. Május 13-án és 14-én a Punnany Massif dupláz. Egyik este az új lemezük bemutatója lesz, a másik pedig a Körkorkép lemezük 10 éves jubileuma. A Halott Pénz május 20-án lép fel, a Mary Popkids a Biebersszel június 10-én. Július 9-én a hiperkarma mutatja be az új EP-jét, augusztus 30-ára pedig már egy világsztárt is bejelentettek  Damian "Jr. Gong" Marley személyében. Ja, és lesz Total Dance buli is, erről inkább mutatjuk a bannert, annyira őrületes lesz.

totaldancebudapestpark.png


fesztivál hír budapest park



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása