2017.03.18. 09:33 – dankógábor

Itt egy újabb Gróf Balázs-os Obituary-klip, következik a Red Fang

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

obigrof2.jpg

Írtuk már itt a Lángolón, hogy jön az új Obituary-lemez, örülünk mi neki nagyon. Meg most annak is, hogy a floridai death metal zenekar új klipjét ismét Gróf Balázs rajzolta, ami azok után nem is olyan nagy meglepetés, hogy az előző nagyon tetszett a zenekarnak és a kiadónak is. A videó nem mellesleg a 2015-ös Violence folytatása. Gróf ezt mondta nekünk az újabb felkérésről:

A sztorit megint nagy vonalakban kaptam meg a Tardy tesóktól, és voltak olyan hézagok, amiket nekem kellett kitöltenem. Például a vége felé egy ideig nem volt tiszta, hogy hogyan jussanak ismét hangszerekhez, amikkel zenélnek majd a kamion platóján. Eleinte úgy volt, hogy azokat csak így random találják menet közben, de aztán azt mondtam, lófaszt, LEMMY fogja nekik átadni ezeket az égből! Mivel tudtam, hogy a tagok nagyon szeretik a Motörheadet, ez már nem is lehetett kérdés. Ja és a human centipede-et is én írtam bele a sztoriba.

Ezen kívül persze rengeteg finom kis geg, popkulturális utalás van benne, mint mondjuk a táncoló zombik, alien stb. Gróf azt is elmondta, hogy az Obituary kiadója, a Relapse felkérte őt egy új Red Fang-klipre is. Mellesleg mindkét zenekar jön Magyarországra is. Előbbi a Rockmaratonon, utóbbi a Fishing On Orfűn lép majd fel a nyáron. Szóval a pécsi képregényrajzolónak a pécsi barátai elhozzák azokat a zenekarokat, akiknek klipet csinál.


metál hír death obituary gróf balázs



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása