2017.03.30. 10:34 – Nihil_AK

Kerry King abba akarta hagyni a zenélést a Limp Bizkit miatt

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

101014-kerry-king-1.jpg

A Slayer főnökét mindig is szerettük szabad szájú nyilatkozatai miatt. Például, amikor annak idején azt nyilatkozta a Load/Reload albumokról, hogy kitörölné velük a seggét, buzgón veregettük hátba egymást a haverokkal, hogy na tessék, ő is megmondta! Szerencsére máig lehet rá számítani. Egy friss interjúban arról beszélt, hogy a kilencvenes években a Limp Bizkit és a nu metal hullám miatt abba akarta hagyni a zenélést.

"Kissé megcsömörlöttem a kilencvenes évek végén. Nem tudtam megérteni, hogy a Limp Bizkit mitől lett ekkora banda. Ez hatott rám - nem akartam zenélni. Azt gondoltam, ha ebbe az irányba tart a zene, akkor bassza meg, én utálom. Ezért írta Jeff Hanneman a Diabolus In Musica album túlnyomó részét, ami szerintem nem lett elég bevállalós lemez."

Ehhez mi csak annyit fűznénk hozzá, hogy azért nem olyan rossz lemez a Diabolus, a Limp Bizkitet meg, akárcsak McBride kapitány sógorát, úgyis mindenki utálja. 


vs. limp bizkit slayer nu metal thrash metal kerry king becsmérlő nyilatkozat



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása