2011.05.09. 15:02 – sixx

És ezt így most hogy? - Rubicon az RTL Klub műsorában

Az RTL Klub reggeli műsorában feltűnt egy zenekar, nevezzük mondjuk Rubiconnak őket, ők is így vannak ezzel, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy vajon mennyi pénzébe került ennek az elbaszott Edda-klónnak az, hogy a legnézettebb reggeli tévéműsorban három csodálatos szerzeményüket is leadják, illetve az, hogy a műsor zenei szerkesztője most szégyelli-e magát, vagy csak parancsot teljesített, mert az utóbbi esetben nem neki jár faszkorbács, hanem annak, aki ezt így adásba engedte.


metál jézus rubicon



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FilcTroll 2011.05.09. 15:47:19

Szerintem azért tették be, hogy nevessen mindenki egy nagyot.

Jézusom.

(Mondjuk már az is nagy dolog e szép hazában, hogy lehet élőben játszani a fos tévében.)

senyagrb 2011.05.09. 16:15:25

Ha ilyeneket lehoztok,azzal még nagyobb reklámot csináltok a "produkciónak" ... Sajnos a negatív reklám a legjobb.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.09. 16:32:59

Ejj, de fura reggeli baba-mama műsorban füstös kocsmába való arcokat zenélni látni. Valszeg tényleg ők fizettek a fellépésért.
De ezek jobbak:
www.youtube.com/watch?v=Dr-Kv6JidwA

The Bandit 2011.05.09. 17:30:23

és az átlag hazánkfia két ValóVilágos interjú között "letesztelhette, hogy hol tart ma a magyar rockzene"...ennél még valami vérhányós nemzeti turul black metál is jobb promója lett volna a kortárs hazai rock/metál zenének

guMe_._e · http://www.last.fm/user/gumee 2011.05.09. 17:42:48

Hat ez kemeny :D
Egyebkent jo arcok, majd egy oran keresztul magyaraztam nekik, hogy milyen szar zenet jatszanak es nem vertek meg :/

kaffer69 2011.05.09. 17:46:18

Srácok nagyon büszke vagyok rá, hogy a 8 általánosotokkal így meg tudtok nyilvánulni. Megkérdezném melyik buzeráns köcsög kommentelő, illetve teleszart faszkalap cikk író szerepelt már élő adásban? Vagy még egy kérdés elköltőztetek már anyátoktól vagy még mindig zsebpénzért álltok sorba anyuci fizetése után? Gondolkozzatok el azon mit irkáltok egy olyan bandáról, aki már kiadott egy lemezt, és nem egy ami innen-onnan koppintott, vagy egy üvöltős szar, vagy egy nagy nemzeti öntudattal rendelkező zenekar, akinek fogalma sincs mi történt 1920.06.04.-én. Tisztelettel: Kaffer

RaczUr 2011.05.09. 18:01:52

@kaffer69: én csak hat osztályt végeztem, ezért nem tudom mi történt 1920.06.04.-én, de ettől függetlenül én is szarnak találom ezt a rubikont. 2011-et írunk vagy mi...

rocky_ramone 2011.05.09. 18:12:06

@kaffer69: Az "akinek nem tetszik, csináljon jobbat" kimaradt.

Mellesleg a magával a produkcióval egyetlen baj van, az hogy szemmel láthatóan komolyan gondolják.

kaffer69 2011.05.09. 18:17:50

Kedves Rácz úr mindenkinek a szabad meggyőződése kit milyennek talál, de az fikázza le Őket, aki náluk többet le tett az asztalra náluk. Nekik van hangjuk, és tudnak zenélni.

augusztino 2011.05.09. 18:18:12

tök mindegy, hogy kicsodák, ilyen zenét a XXI. században nem illik csinálni és kész

kaffer69 2011.05.09. 18:19:31

@rocky_ramone: Pontosan, köszönöm ez kimaradt! Úgy látszik tudsz gondolkodni, már csak az etika könyvet kéne átnyálaznod és akár úriembernek is lehetne nevezni.

augusztino 2011.05.09. 18:19:36

egyénként meg ez a ki mit tesz le dolog a legócskább érv amivel jönni lehet. nem kell főszakácsnak lennem ahhoz, hogy megmondjam, hogy szar a töltöttkáposztád.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.05.09. 18:21:57

@kaffer69: nem, nem tudnak. fent bizonyítják fényesen.

kaffer69 2011.05.09. 18:22:05

@augusztino: ÓHH! Bocsánatot kérek a srácok nevében is, nem tudtam, hogy a zene a századokhoz van kötve.

kaffer69 2011.05.09. 18:23:33

@sixx: Gondolom Téged kértek fel az X-faktorba zsűri tagnak mert annyira értesz a zenéhez mi? (Ja Én kutyás vagyok)

Kné! 2011.05.09. 18:24:17

Én azt mondom, ha nem tetszik ne hallgasd.Akinek meg annyira bassza a csőrét csináljon jobbat!

sixx · http://comment.blog.hu 2011.05.09. 18:25:32

@kaffer69: hát, fülem van, hallani hallok, ez ott fent meg fos, az lett volna 1983-ban is, de most vérciki. felőlem szeresd, nem az én bajom, sőt, játsszák boldogan, ha nekik ez így jó, de ne mondja már senki, hogy releváns, friss, izgalmas vagy jó zene, mert tökön szúrom magam egy Ossian-felvarróval.

kaffer69 2011.05.09. 18:29:44

@sixx: Hát igen Én soha nem szidok semmilyen zenét, tőlem lehet cigány zene, house, techno, bármi, mindenki azt hallgassa amit szeret, de ne degradálja más élet pályáját, elképzelését, céljait. Köszönöm!

hevimetal 2011.05.09. 18:38:39

Csak gratulálni tudok az "épületes" hozzászólásokhoz és a "színvonalas" cikkhez.... Természetesen tisztelet a kivételnek! Először is
ha vettétek volna a fáradtságot és utánanéztek, a srácok játszottak az Eddával, akiknek semmi kifogásuk nem volt a zene ellen, és ők értelmes módon nyilván úgy fogták föl, hogy ez egyfajta tiszteletadás. Másodszor, ugyanazon a stíluson belül hasonlóak a zenei motívumok, de ezt még a hatosztályos kisokos is beláthatja, mert nem egy túl bonyolult elmélet, akár ilyen zenéről beszélünk, akár a fent emlegetett folkról. Harmadszor pedig, lehet, hogy Edda koppintás, de a belinkelt Csillagod vezessen még jóval az Edda lemeze előtt jelent meg kiadva, tehát akkor el lehet gondolkodni a ki nyúlt kitől dolgon is.
Akinek meg csak annyi a véleménye, hogy fos, és normális indokot sem tud rá felhozni, egyszerűen csak élvezi, ha valakit szidhat, annak meg kell hagyni ezt az aprócska örömöt, ugyanis akik szeretik a Rubicont, pont leszarják az ilyesmi véleményt. Köszönöm.

kaffer69 2011.05.09. 18:45:09

@hevimetal: Látszik hogy TE értelmes művelt ember vagy. Köszönöm, hogy nem hagytál egyedül a csürhe ellen. Kaffer

Kné! 2011.05.09. 18:49:05

Egyébként a tv-be sokkal nagyobb szenny is bekerül lásd VV4, ami ha már felhoztátok az aktualitásokat meg azt, hogy XXI. század, akkor egyáltalán nem újszerű és szerintem eléggé szánalmas, hogy főműsoridőbe ilyet le mernek adni. Nekem tetszik a fiúk zenéje, de szerintem az itt hozzászólókba is nyomot hagyott, mert meghallgatták. Hisz csak arról tudsz véleményt mondani, amit ismersz.
Nekem pl nem jönnek be ezek az SP meg Fluor zenék, éppen ezért nem hallgatom, és nem küldök negatív hozzászólásokat sehova róluk, mert nem érdekelnek.

hevimetal 2011.05.09. 18:50:36

@kaffer69: igazán nincs mit:) de aki hülye és beszűkült látókörű, annak szerintem hiába magyarázol, csak kár a szóért. Felfogni úgysem fogja amit szeretnél vele megértetni.

guMe_._e · http://www.last.fm/user/gumee 2011.05.09. 18:51:05

Ugy latom ma este sikitani fogunk a rohogestol :D

grünzeug 2011.05.09. 18:56:04

elég gáz hogy, vannak olyan emberek akinek ezek a zenék még bejönnek. Az hogy az EDDa-val játszottak nem jelent semmit. Fizettek a fellépésért vagy anyagilag beszálltak a promó-költségekbe teljesen mind1. Persze más is jót mondott volna ha talál egy balek bandát.

És még 1* mint mint hozzáértő és nem laikus:
ez semmi más mint, F O S S, vagy inkább így írom hátha nem veszik ki, FOSH!!! az utóbbihoz javaslok egy googl-translate oldal használatát.

A zenekarnak meg javaslom: menjetek világgá hátha nem találkoztok soha és megint összesodor titeket a szél egy zenélésre
A nagy Mufti mentsen meg minket ettől a F O S S -tól

Kné! 2011.05.09. 18:59:15

@grünzeug: Kinek a pap, kinek a papné!Keress más zenét, ami tetszik!

belga6 2011.05.09. 19:02:15

Pont elcsíptem azt a gagyit reggel, és kurvára rácsodálkoztam, hogy ez megy a tévében. Ha már a kismamáknak meg a nyugdíjasoknak metalt tolnak, akkor miért nem valami értelmes együttest engednek zenélni? Ez valami bűnrossz volt.

Asidotus 2011.05.09. 19:06:29

Én örülök annak, hogy az RTLKlub nyitott a mostoha sorsú rockzene felé is. Nem azt mondom, hogy itthon is a Rubicont hallgatom, mert nem igaz, de ma sajnos 100-ból 99 magyar könnyűzenei lemeznél jobbnak tartom.
Azért én megnéznék sok zenekart, hogy élőben hogy produkál, egy tévéstúdióban. Mert a lemezfelvétel teljesen más tészta, a koncert a nagy hangerővel, sörrel, megint más tészta.
Korrekt produkció, hajrá srácok!
(A fikázók meg szopjanak le egy kaktuszt!)

bobrock 2011.05.09. 19:09:58

Az igazság szerintem valahol a két tábor között lehet, mert ha nincsenek komoly tervek, csak zenélünk oszt annyi akkor nincs semmi gáz. Ettől rosszabbak is vannak a felhozatalban.
Végig lehet turnézni vele a fél országot előzenekarként, legfeljebb akinek nem tetszik az addig iszik vagy 8 sört. Viszont ha ők szeretnének a főzenekar lenni, akkor 2011-ben ettől már több kellene (nem tudásban, inkább ötletben).Patakiból meg egy is sok!

grünzeug 2011.05.09. 19:28:24

nünü, te annyira hülye vagy, hogy az már fáj.

Mi halál külömbség van szerinted egy élő tv studio és koncert fellépésközt.

mondom:

SEMMI

látszik hogy amatőr vagy, fogalmad sincs
vagy lehet a frontember anyukája???

hevimetal 2011.05.09. 19:34:19

Kettőtök közül nem Nünü a hülye ugyanis kapásból a tér más, ezáltal az akusztika is, tehát nem úgy szólal meg egy adott dal. És ez nem csak a TV-Koncert különbségre értendő, hanem minden klubra, ahol koncertezni lehet. És akkor még a közönség méretét nem is néztük, ugyanis az is erősen befolyásolja a hangzást. Nincs két egyforma. És csak zárójelben jegyzem meg, hogy koncerten nem hiszem, hogy az esetek többségében ittas nép megegyezne a stúdióban lévőkkel.

intercisa 2011.05.09. 20:41:29

nem vacak ez csak amatőr, garázszenekar akik a büdös életben nem fognak továbbfejlődni mert mert a 100éves trendek az iránymutatóak nekik
tudjátok ott basztátok el hogy a metál valahol itt tart: www.youtube.com/watch?v=nnjoXKmO16I&feature=player_embedded
ti meg hát ahol a videó is mutatja...

green Dinosaur 2011.05.09. 20:51:34

Amúgy csak szólok h felesleges akusztikáról beszélni ugyanis tv műsorokban általában csak az ének élő mert nincs idő szöszmötölni.és amúgy elég rosszak a srácok.én jobb vagyok:D

taszo 2011.05.09. 21:04:46

Egyértelműen a Lángolónak jár a faszkorbács, hogy egy ilyet ciki szart lehoz. De most komolyan ki nem szarja le milyen a produkció, vagy ki hívta őket, 2011-ben takarodjon már az összes elmaradott, 1980-as évek hardrock metálját fetisizáló falusi idióta. Ez nem vicces, nem is szánalmas, egyszerűen csak egy semmilyen hír

fukkantó 2011.05.09. 21:17:19

Mit csodálkozunk? Ha jól emékszem akkor az Ossian előzenekra volt egy időben. Mindig van lejjebb.

krferi 2011.05.09. 21:48:46

Azt értem, hogy nem tetszik a produkció, nekem sem, életemben nem akarom mégegyszer végighallgatni, de ez nem azért van, mert "elmaradott" a zene, meg falusi idióták. Ugyan már! A Black Sabbath szar, mert régi? A Down szar, mert a Sabbathból táplálkozik? A Pink Floyd szar, mert idejétmúlt? A Stones szar? Kodály szar? Haydn szar? Ezek mind régi korok zenéi. Nem a máé. De egy zene nem azért nem működik, mert nem aktuális az aktuális megmondóemberek között, semmi köze ehhez. Aki így gondolkodik, pont az a falusi sudribunkó.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2011.05.09. 22:57:44

Nem az együttessel van gond. Szerintem jó kis Edda jellegű hangulat/bulizenekar, én szerettem az ilyen kis bandákat (speciel az AOR és glam rock együtteseket sem tudom megunni, lehet az a legelcsépeltebb és legklisészerűbb), a gond ott van, hogy ez reggel 8 előtt ment. :D

rizla 2011.05.09. 23:13:12

miért, az rtl klub reggeliben amúgy jó zenék szoktak menni?

harold of the rocks 2011.05.10. 01:14:56

sixx! rossz csatornát választottál, a tévékettőn akusztikus machine head koncert volt!

belga6 2011.05.10. 08:40:01

Sixx bizonyos szempontból még humánus is volt a zenekarhoz, mert nem hozta szóba azt a zenélést megelőző agyhalott beszélgetést, ami a gitáros és Csonka Pici között zajlott.

akristof 2011.05.10. 09:12:29

Már nem értem miért lenne különbség a koncert és a TV-s felvétel között.Így is úgyis el kell játszani faszán,tökösen a számokat.Nekik nem jött be...
A faszkorbács meg egyrészt az RTLnek jár,ugyanis ez az előben zenélünk a TVben USAban nagy hagyomány de ezek a lámák még csak lekoppintani se tudják normálisan,
valamint sixx-nek is ugyanis a mai IGÉNYESEBB zenei színtéren ki azaz RTLklub és mióta tényező? :]

blah 2011.05.10. 10:06:01

Ezeknek a srácoknak megvan vagy a kapcsolatuk vagy a pénzük ehhez. Eddig a Depresszióval turnéztak...
Az már más kérdés, hogy kb 20-30 évet késtek. A reggeli színvonalát meg nem hiszem, hogy annyira rontotta attól függetlenül, hogy ilyen zenét csak idióták raknak be egy ilyen műsorba...

para_noir 2011.05.10. 13:25:30

Ott kezdődik, hogy a délelőtti kertévés szórakoztató magazinműsorokban nincs olyan, hogy élő fellépés. Majd komolyan azt hiszitek, hogy egy tízperces bohóckodásért belőnek valami komoly cuccot? Ez promó, annak jó a playback is, alapvetően nem baj (TCS-től volt tiszteletreméltó, hogy nem mentek ilyen műsorba, mert Lukács kijelentette, hogy nem fog playbackelni.)
Az már szomorúbb, hogy az megy át a laikus nagyközönségnek, hogy ez és ilyen a rockzene. Ez a Rubicon ugyanis egy klisés őskövület, 30 éve is ciki lett volna. Persze hallgassa aki akarja, egészségére váljék, csak ez akkor is gáz és ócska, mind zene, mind szöveg terén. És nincs olyan, hogy csinálj jobbat, ha tudsz, mert én a közönség vagyok, a Rubicon is nekem zenél, így minden jogom megvan arra, hogy kritizáljam.

KirschAndrás 2011.05.10. 13:55:47

Látom, mindenki elsiklik a lényeg mellett. Hadd idézzem hát a költőt:

"Te azt mondod, ez csak egy zene, én azt mondom egy életforma / MÁS LESZEL, MINT A TÖBBIEK / Diszkótánc, szépségverseny, brékdenszparti nem érdekel / NEM VESZEM MEG A MODERN TALKING LEMEZT

Azzal, hogy a zenekar metál gyöngyöt szórt a mulatós- és diszkólucernán hízlalt méjnsztrím disznók elé, elárulta a műfajt. Piramisszegecsekkel kivert bölcsőben születtem, alumíniumkohóban keresztelkedtem. Apám skorpió volt, anyám sakál. Engem és az általam preferált műfajt senki ne próbálja összemosni az MC Hawer és Tekknővel!

natokatona · http://www.myspace.com/sculpsit 2011.05.10. 14:33:11

Szerintem az, hogy egy metál zenekar egy RTL reggeli műsorban fel tud lépni az sokat elárul a zenekarról :D Én tisztességesen végighallgattam és nincs ezzel semmi baj 1970-80 környékén tökéletesen működne a dolog csak közben 2011-et írunk és megváltozott a metál zenét hallgatók közössége akik magukba szívták külföldről a modern zenéket és nekik/nekünk ez már kevés. A Mastodon az istenkirály de én is bedobok egy Ászt :)
www.youtube.com/watch?v=rWjhxnVcmgg

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.05.10. 15:46:18

@shitgun2: Az ének élőben ment, már csak azért is, mert az akit láttál énekest csak beugró, kb 1 hete próbál a zenekarral, mivel az eredeti tag kórházban van.
A Rubicon zenekar klipje itt:
www.youtube.com/watch?v=bvbgPdNtvSE

Szerencsére elég sok pozitív visszajelzés is van a közönség részéről, úgyhogy belefér a negatív kritika is (úgyis mindenki a saját kárán tanul, ez egy zenekarnál sincs másképp). Így színes a világ!
Személyes véleményem szerint ez egy teljesen értelmetlen fellépés volt, de ez nem a zenekart minősíti, hanem a magyar közeget.

hevimetal 2011.05.10. 15:54:23

csendben jegyzem meg, hogy a zene is teljesen élő volt, aki kicsit odafigyelt lehetett hallani a keverési különbségeket a dal közben. és nem utolsó sorban ezt biztos forrásból tudom :P

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.05.10. 15:58:53

@hevimetal: Én is tudom, csak az ének az adta magát ;)

hevimetal 2011.05.10. 17:42:35

Rubiconék teljesen élőben zenéltek, a keverési különbségek is kijöttek a dal közben....

hevimetal 2011.05.10. 17:44:02

@Darky_: bocsi, az előbb nem adta ki a hozzászólásomat, azért ment kétszer :)

rubicon-peti 2011.05.11. 14:16:04

Sziasztok!

Én csatlakoznék az egyik előttem szólóhoz, ez a cikk ebben a formában szerintem is egy "semmilyen" hír, de ha az írója vette a fáradságot, hogy lehozza, ez mindenképp azt jelenti, hogy jó úton halad a zenekar. Az itt hozzászóló zenész kollegáimnak pedig sok sikert kívánok. Ha valóban jobban játszotok mint mi, akkor én már most büszkén nézek fel rátok és remélem, hogy egyszer az egész ország büszke lesz rátok!

Mindenkinek a legjobbakat kívánom!

Üdv: Peti a Rubiconból

U. i.: A belinkelt zenék pedig egytől egyig jók!

blah 2011.05.11. 16:27:12

@rubicon-peti: a tudásotokat senki sem vitatta, a zene időszerűsége volt porondon, az meg 20-30 év minuszban jár...

somicica 2011.05.13. 21:53:17

Kedves hozzászolók!Szerintem jók voltak annak ellenére,hogy az énekesük a halál széléről jött vissza és még mindíg a kórházi ágyat nyomja. Az énekes srác csak HELYETTESÍTŐ! Másodszor köszönöm "kaffer68-nak" és "hevimetálnak" hogy kiáll mellettük! Harmadszor:láttam én már sokkal rosszabb zenekarokat nem csak az RTL-nél!!!! Ja és akinek nem tetszik az nézze a vv4-et vagy az Alekosz nagyon jól kiválogatott értelmileg toppon lévő k.....it!!! Ezek a műsorok nem rontják az RTL szinvonalát?????Erre van igény ma Magyarországon---főműsoridőben! Gratulálok!!
Akit viszont érdekelnek a srácok az jöjjön el jövö7en a Pecsába!!! HAJRÁ RUBICON!!!!