2013.01.22. 09:11 – sixx

Vörös Gábor jegyét megvette

Fellélegezhetünk, jegyhez jutott Vörös Gábor, az Ossian és a Fahrenheit EGYKORI bőgőse, aki egy múlt heti emlékezetes hiszti után a magyar internetes népművészet legújabb sztárjává avanzsált nagyjából egy délután alatt. Vörös ugye azt szerette volna, ha kap pár tiszteletjegyet Slash február 7-i koncertjére, mert ez neki, mint magyar rockzenésznek jár. A koncertszervezők más állásponton voltak, és mivel az erősebb kutya baszik, Vörös Gábor, aki NEM az Ossian basszusgitárosa, mint ahogy azt mi igen helytelenül sugalltuk előző cikkünkben, és amiért most megkövetjük a zenekart és Gábort is, (akik nem mellesleg kezüket-lábukat összetörve igyekeztek elhatárolódni egymástól - jó, mondjuk ha én játszottam volna Paksi Endre mögött, tuti letagadnám később) elballagott a pénztárhoz, és úgy tett, ahogy minden rendes koncertlátogató, kifizette a jegy árát, majd a Facebookra feltöltött egy "az áhított koncertjegy és én" típusú fotót. Kis lépés ez, Gábor, de a jó irányba. 

428221_557108914316544_1568847032_n.jpg


jegy slash vörös gábor



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blah 2013.01.22. 09:17:11

de szemét vagy :)

ki vagyok találva 2013.01.22. 09:18:46

"jó, mondjuk ha én játszottam volna Paksi Endre mögött, tuti letagadnám később"

prájszlessz :D

Begi Lotfi 2013.01.22. 09:24:55

Csak zárójelben, ez az egész ügy annyi ingyen reklámot hozott a szervezőknek hogy az a maradék pár ezer jegy is biztosan gazdára talált:) Igy egy tiszteletjegy igazán kijárt volna Gáborunknak! :D

Régi Péter 2013.01.22. 09:40:13

Az egész bugi azért volt, mert maradt pár ezer eladatlan jegy. Úgyhogy sztem Gáborka vmilyen módon csak ingyé jutott be. Másrészről az Ossian fikázódás azért nehezen értelmezhető, hiszen címe alapján ez egy rock/metal blog lenne (persze tudjuk nem az). Az Ossian-hoz hasonló öregecske komolykodó true-metal bandák a mai napig sikeresek nyugaton is (Manowar). Semmivel se szarabb, mint a 15 éve lejárt lemezt játszó, kaliforniai pop-punk bandák.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.22. 09:43:44

"Kis lépés ez, Gábor, de a jó irányba."

Nem ez egy jó nagy lépés, hogy még szánalmasabb hülye legyen, pedig eddig is hétmérföldeseket lépett abba az irányba.

saks 2013.01.22. 10:16:30

Na, csak kijózanodott!

Illúzióromboló kockacukor 2013.01.22. 10:28:52

Ilyen az, amikor egy igazi rokker visszaviszi az üres üvegeket... :)

shitgun 2013.01.22. 10:47:29

@Régi Péter: eltöröm a gerincedet, ha az ótvaros Ossiant együtt említed a Manowarral!!!!

É2I 2013.01.22. 10:50:07

Láthatólag most már akkor nem bőg a nagybőgős :P

zuuu 2013.01.22. 11:07:32

ártott valaha az ossian ennek a blognak, hogy pozitív kontextusban még nem említtetett itt? megértem, hogy mondjuk nem jön be, van ilyen, de szerintem nincs nagy sportértéke az ilyen félmondatoknak.

annmbp 2013.01.22. 11:08:43

Csak jelzem, hogy Vörös Gabinak igaza volt.
Ha én lettem volna a szervező és engem hív fel, mindenképp kapott volna jegyet.
Bár az is igaz, hogy későn ébredt. Ha időben telefonál, akkor most tuti nem marad le.

Joejszaka 2013.01.22. 11:11:07

@shitgun: Eltorom a gerinced ha az otvaros Manowart egyutt emlited az Ossiannal!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.22. 11:16:19

@annmbp: azt is jelezd már, hogy miben volt igaza?

johevi 2013.01.22. 11:17:19

Remélem nem akkor lesz Satöbbi koncert, mert az az igazi együttese, nem holmi Ossián meg Fahrenheit :-)

Styxx 2013.01.22. 11:27:24

Sixx, a népnevelő.:-) Ez az összekeverősdi fícsör engem is sújt. Csomószor lebasznak mint sixxt, holott csak a nickünk hasonló. Anno, egy halál tematikájú blog miatt választottam, ki gondolta volna, hogy ez lesz belőle?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 11:29:12

nem nagyon szoktam magam zeneelméleti vitákba belebonyolítani, de a klasszikus Ossian-felállás 2 utolsó albuma bármilyen közegben máig megállja a helyét (Emberi dolgok, Keresztút). Jó, hát Paksi szövegei 15 éves kor fölött már nem ugyanazok, és a hangja, mondjuk úgy, megosztó, de Tobola-Maróthy-Vörös ezt simán feledteti. És még valami: A Maróthy Zoli által hallhatóan két gitárra komponált dalokat a klasszikus felállás soha nem játszotta élőben vendéggitárossal, a hézagok kitöltése mindig is Vörös Gabi feladata volt, innen tudni, hogy kiemelkedő basszeros.

Jah, hát ez a vergődése a jeggyel, ez überfos, de sztem is ez hivatalos reklámfogás volt:)

valakitalánvagyok 2013.01.22. 11:31:15

Gyűjtés nem is volt neki?
Deszar.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 11:31:35

@shitgun: igazad van, a Manowar egy dalt írt, mondjuk az legalább jó. Bár komoly teljesítmény, hogy azt az egy dalt ki tudta vagy 12 albumon 144 címen adni. A Manowarhoz képest az Ossian maga a zenei változatosság:)

Persze az igazi zene A Vanilla Ninja, ezt mindenki tudja.

shitgun 2013.01.22. 11:53:57

@vészmadár (pica pica): neked is kijár az a törés:) Egyébként az nem egy, hanem legalább öt dal, de akkor is kurvajó. Az Ossian meg legfeljebb gumicsizmás falusi rokkerek királysága a művházban, kazettás magnóról, boroskólával.

shitgun 2013.01.22. 11:55:10

@Joejszaka: a hamis metál poklában fogsz égni!

ddrum77 2013.01.22. 11:58:35

Koncert előtt kérünk interjút Slash-sel.
Koncert után kérünk interjút Vörös Gáborral.
Érdekel, mit tapasztalt, "hol is tart ez a műfaj a 2010-es évek elején".

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 12:01:28

@shitgun: egyetértenék, ha csak az Ossian 2000. utáni tevékenységéről beszélnénk. De szerencsére nem. És legyünk igazságosak, a modern érában is született legalább 2 hallgatható daluk, bár az egyik sztem eredetileg Iron Maiden.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 12:02:27

@ddrum77: nem tudom, Slash képviseli-e a rock/metal 2010-es évek eleji, modern vonulatát. Sejtéseim azért vannak...

shitgun 2013.01.22. 12:07:02

@vészmadár (pica pica): jó, bevallom, a 2000 utáni korszakból csak a reparaturgyánt, vagy mi a halált ismerem, előtte szégyenszemre hallgattam, de már nem (lekopogás). Viszont a Fahrenheitet nagyon szerettem, le is kéne tőttikézni valahonnan most.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 12:10:34

@shitgun: a Keresztút és az Emberi dolgok mélységes szeretete ellenére magam is vallom, hogy a Fahrenheittel és a Wellington némely munkájával sokkal többet kaptunk, mint amit az Ossiannal elveszítettünk:)

shitgun 2013.01.22. 12:11:08

Jut eszembe a legfontosabb, a vidéki klubtulaj is kapott jegyet?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2013.01.22. 12:12:10

@shitgun: ez eleve kamu, vidéken nincs internet sem, ez köztudott. Én is postai úton kommentelek, haverom pötyögi be Zuglóról.

shitgun 2013.01.22. 12:15:54

@vészmadár (pica pica): tény, mondjuk szerintem vidéken klub sincs, max a fonó.

dr. mesterséges színezék 2013.01.22. 12:36:36

@vészmadár (pica pica): "vidéken nincs internet sem"

Persze, hogy nincs. Amíg a sebessége meg sem közelíti a pletykáét, dehogy fogunk ilyesmiért fizetni!

Amúgy lív gábor ölóun!

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 12:37:32

@johevi:
A Satöbbiben sem tag már vagy 20 éve, de sebaj.

Igaz, a jubileumi bulikon szokott játszani, de azok április 1-jén vannak. Biztos lesz idén is, mert 25 éves 3-szor is volt, lassan ideje a második 30 évesnek is.

dr. mesterséges színezék 2013.01.22. 12:54:21

@shitgun: Ördögöd van (naná! metál, vagy mi): fonógráfon hallgatjuk az ossziánt.

Régi Péter 2013.01.22. 12:56:48

@shitgun: Eltöröm a gerinced, ha leszólod Szolnokon a Frakk és lazító klubot!

dr. mesterséges színezék 2013.01.22. 12:57:29

@_nyuszi_: Meglepő, hogy a kvintelés érdekében képes volt megcsonkíttatni a jobb kezének középső és gyűrűs ujját.

Asidotus 2013.01.22. 13:00:57

Lehet nem szeretni az Ossian zenéjét, magát a műfaját sem, de egy zenei blogon ne írjuk már le az Ossian egykori és mai zenészeit sem, mert mindegyikük kiváló hangszeres.
Ezzel csak a poszt szerzője állít ki magáról bizonyítványt, hogy nem ért a zenéhez.

MrKekson 2013.01.22. 13:19:34

@Régi Péter: rákeresnél youtubon a "repatarurgyán" szóra? :D
Azt azért hozzátenném hogy Manowar mai napig olyan koncerteked ad hogy leszakad a fejed a headbangolástól, hogy ne is említsem az 5! órás koncertjüket...

MrKekson 2013.01.22. 13:21:03

@olius: lehagytam, h semmi bajom az Ossiannal, de, egy ilyen koncert után lehet felgyújtanám a helyszínt :D

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 13:27:12

@Nűnű:
Na igen, emiatt nem lenne szabad megengedni, hogy olyan írjon zenéről, aki legalább alapfokon nem játszik valamilyen hangszeren.

@dr. mesterseges szinezek:
Pláne hogy a gyűrűsujj kell a kvinteléshez.

dr. mesterséges színezék 2013.01.22. 13:38:17

@horrorpornó bábszínház: Hát ez az. Csoda, hogy nem ismerik el nemzetközi téren! Ami bejön Iomminak gitáron, az basszuson nem biztos, hogy működik.

egyuttaszemettel 2013.01.22. 13:39:51

most, hogy Leander lett az előzenekar, van máris pár gyöngyszem a családban maradásról :D

imgflip.com/i/g4cs

imgflip.com/i/g4al

imgflip.com/i/g49h

dr. mesterséges színezék 2013.01.22. 13:40:48

@olius: "Manowar mai napig olyan koncerteked ad..."

Az erőnlétük megvan hozzá, a technika szintén... a zenét és a koreográfiát meg nem nagyon kell variálni.

paranyuszi (törölt) 2013.01.22. 14:01:55

Ez a fotó lényegesen szimpatikusabb megnyilvánulás Gábor részéről mint a korábbi A/4 terjedelmű kirohanás! :)
De az akkor is epic volt!!! :DDD

johevi 2013.01.22. 14:03:50

@horrorpornó bábszínház:
tudom nem tag, csak mindig ott van :-)

R.T. Flakfizer 2013.01.22. 14:03:51

@Régi Péter:
"Az egész bugi azért volt, mert maradt pár ezer eladatlan jegy."
lássuk csak, hogy is van ez?
tehát potenciálisan ennyivel kevesebben vesznek majd jegyet a magyar előadók koncertjeire? :D ha promóciós célokat szolgált a hiszti, akkor valaki nagyon elbaszta a szövegét! :D

@zuuu: "ártott valaha az ossian ennek a blognak, hogy pozitív kontextusban még nem említtetett itt? "
szerintem nem csak a blognak - úgy általában ...

szabzero 2013.01.22. 14:13:04

Az Ossián kocerteket azért csak megtöltik a teljesen mindegy milyen rockerek. Míg az friss, fiatalos, modern, nagyonamerikai, nagyonészaki, nagyonfolk, nagyonstoner, nagyontudjaafa..m milyen bandákon meg egy perc alatt lepacsizik az a 40 ember, amiben már benne van a 2 előzenekar, meg a pereputty.
Egy nem Ossiános, rock kedvelő!

Régi Péter 2013.01.22. 14:32:53

@R.T. Flakfizer: Lássuk csak a Slash stílusában hány jó zenekar van Magyarországon? (Ami nem feldolgozásokat játszik a GNR-tól, meg a többi amcsi blues-hardrock - rock 'n roll együttestől) Ööööö.... Egy se? Akkor nem olyan nagy bevételkiesés ez a hazai előadóknak.

Régi Péter 2013.01.22. 14:33:45

@olius: Még nem de kösz, nagyon jó volt! Egy őszinte, kemény, magyar metáler. Iszik.

pimas 2013.01.22. 14:57:47

akkor... ő most saját magát lopja meg? :D Hogy fog így Ossian koncertre menni, ha Slash-re kúrja el szerény forintjait?

Nils. H 2013.01.22. 14:59:05

Azt mondta nincs rá pénze.
HOGY IS VAN EZ?

shitgun 2013.01.22. 15:05:08

@horrorpornó bábszínház: és az se kommentelhessen, aki nem írt még legalább egy Index címlapos posztot.

LAVÓRVAGÁNY 2013.01.22. 15:11:06

"mondjuk ha én játszottam volna Paksi Endre mögött, tuti letagadnám később"

Csodaszép :D Kíváncsi vagyok, mikor ugrik rá valami fosszilánkos ősember.

MailMan 2013.01.22. 15:41:00

@szabzero: Ez sokkal jobban jellemzi a koncertekre járó magyar rockerek zenei "tájékozottságát" és nyitottságát, mint az adott zenekarokat.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.01.22. 15:48:23

Megnyugodtunk. Gábor ott lesz, nagy kő gördült le a szívemről...

tzirok 2013.01.22. 15:52:41

"Kis lépés ez, Gábor, de a jó irányba."

Hagyjuk már ezt a magas lóról kioktató, atyáskodó stílust, hogy kinek milyen irányba kéne lépegetnie. Szerintem felnőtt ember a saját apjától se tűri el ezt a lekezelő, nevelő hangnemet, nem hogy egy firkásztól.

szabzero 2013.01.22. 15:53:15

@MailMan: Persze, eszemben sincs bántani a felemlített stílusú csapatokat. Csak azt nem értem, miért kell lépten nyomon belerúgni a régi bandákba. Oké, nem frissek, már 85-ben ezt játszották, de attól még, ahogy a mellékelt ábra mutatja, működik a dolog. Ha meg a köpködők nagy része a a 40 nézős csapatok meg nem értett zsenijeiből kerülnek ki, pláne szánalmas az Ossiánozás meg Pokolgépezés. Lehet utánuk csinálni, de mint látszik fikázni jóval egyszerűbb

MailMan 2013.01.22. 16:10:12

@szabzero: Remélem nem bántalak meg ezzel, de a "lehet utánuk csinálni" egy elképesztően idejemúlt és korlátolt érv bármilyen vitában. Azt akarod mondani, ha tegyük fel Presser kritizálná az Ossiant, akkor az ő véleménye valamilyen oknál fogva mérvadóbb lenne, mint valaki másé? Miért? Egyébként minden zene minőségének az a fokmérője, hogy hányan szeretik? Mert akkor Justin Bieber valami nagyon ütőset tehetett le az asztalra.

Erről eszembe jut, amikor valami elég nagy arcúnak látszó magyar gitáros (most nem nevesíteném) az interjújában kiosztotta Kirk Hammetet. Az interjú többi részében elég negatív benyomásokat keltett az olvasóban, de ebben speciel egyetértettem vele, még szakmai érveket is felhozott. Erre valaki azzal hurrogta le, hogy nem mondhat ilyeneket Hammetről, amíg ő maga is el nem adott többmillió lemezt. Nonszensz.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:12:15

@dr. mesterseges szinezek:
Iomminak a gyűrűsujjáról csak a köröm kb 1/3-a hiányzik.
Bár lehet, hogy ő valóban kisujjal kvintel, és egyben oktávozik is. Megoldható.

@shitgun:
Tudod, a kommentelésért nem fizetnek. A cikkírásért meg igen.

De ha elintézed, szívesen írok akár Index-vezércikket is. :-)
Ezen ne múljon a boldogságod.

És hidd el, nem lesz rosszabb, mint az ide irkálók által elkövetett cikkek (neked: posztok) átlaga.

@johevi:
Szerintem én többször vagyok ott, mint ő. Akkor a Satöbbi az én zenekarom? :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 16:17:41

@horrorpornó bábszínház: hagyd abba, nem fogod szétbaszni ezt a posztot is a trollkodásoddal.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.22. 16:18:15

Én azért örülök, hogy Gáborunk mégis megtudja most már, hogy hol is tart ez a műfaj.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:22:11

@MailMan:
Igen, Presser véleménye mérvadóbb lenne, mint mondjuk a Lángoló Gitárokra írogató újságíróké, mert Presser legalább tudja, miről beszél, amikor zenéről van szó.

Ami meg a Justin Bieber-féléket illeti, nos, vagy 10-12 éve kelt ki a Zenészmagazinban II. Lengyelfi Miklós (KFT, basszusgitár, nagybőgő, elektromos bőgő, egyben az adott lap főszerkesztő-helyettese, újmagyarul helyettes főszerkesztője) teljesen jogosan az ellen, hogy zenekarnak nevezzék a különféle tátikacsapatokat (Shy Guys, Manhattan, Baby Sisters stb.) és zenészeknek azok tagjait, mondván, hogy a zenekarban zenészek zenélnek, és zenész az, aki zenélni tud. Ezeket meg nevezzék énekegyüttesnek, tánckarnak vagy bárminek, de mivel nem zenélnek, zenésznek ne.

Természetesen a zenészi tudás fokmérője nem az eladott lemezek száma, Cziránku Sándor pl. fél kézzel zsebre tenné a gitárostársadalom 99%-át nemzetközi szinten, és a Barbaróból még csak-csak ismerik, de azokat az igazán zseniális dolgokat, amiket a Kárpát Möbiusszal - főleg koncerteken - művelt (sajnos, mostanában már nem koncerteznek), alig ismeri pár száz ember.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:25:33

@sixx:
Valamiért úgy emlékeztem, a középső ujjából hiányzik több.

Amúgy meg miért basznám szét?

Vagy miért lenne egyáltalán trollkodás? Pláne miért nagyobb, mint bárki másé, aki ide írogat?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 16:26:24

@horrorpornó bábszínház: mert folyamatosan személyeskedsz, ami idegesít, azért.

shitgun 2013.01.22. 16:26:37

@horrorpornó bábszínház: ajjaj, tehát a pénz a lényeg, nem a vélemény. Hogy is hívják ezt? Irigység? Ingyen írogathat mindenki marhaságot, de ha pénzt kap érte, amiért te megdolgozol keményen a csirkeüzemben, vagy a mozgólépcső tetején, az már necces mi? Ez meg egy blog, amiben posztok vannak, aki cikknek hívja, az vagy 60 fölötti, vagy tegnap kötötték be neki a netet.

szabzero 2013.01.22. 16:30:10

@MailMan: Nem bántasz meg, nem vagyok sértődős.. Lehet hogy "idejétmúlt" a lehet utánuk csinálni, de nagyon igaz. Mert mint a Leander Rising példája mutatja, nem lehetetlen. Amúgy meg ha a te példádat veszem, az kevésbé zavar ha valaki Hammetet, vagy Ulrichot kritizálja, bár az elért eredmények tükrében az sem elegáns. Nekem az nem tetszik, ha valami "nagyonokos" 20 éves megmondó a HEAVY METALT kutyázza, mert az ő korosztályában az már nem menő. Csak annyi esze nincs, hogy belássa, minden abból indult ki. És nincs gond ha nem szereti, csak nem kellene fikázni.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 16:36:22

@szabzero: 43 vagyok, sabbath-on és purple-ön nőttem fel, ne nekem mutasd be a hevimetált, baszki. még a Diktátor első buliján is ott voltam, helló. és nem, az ossiánt nem tartom jó zenekarnak.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:36:31

@sixx:
Ja, bocs, most én honnan tudjam, hogy téged mi idegesít?

Szerintem semmivel sem használok erősebb jelzőket, mint te az általad megkritizáltakra, sőt...

@shitgun:
Igen, ingyen írogathat bárki bármilyen marhaságot, én is, te is. De ha pénzt kap érte, akkor ne írogasson marhaságokat.

Ez kb. ugyanaz, mint ha otthon szereled a magnódat. Vagy a haverod, szivességből. Ha elbaszod/elbassza, hát istenem. De szerelheted/szerelheti.

Viszont ha egy szervizben bassza el a szerelő, és úgy adja vissza, az azért nagyon nem ugyanaz.

"aki cikknek hívja, az..."
Vagy tud magyarul, ellentétben veled.
Magyarul ugyanis a poszt mást jelent.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.22. 16:37:10

@szabzero: én ugyan nem értek hozzá, de mégis mi minden az a "minden" ami a meteálból indult ki?

É eddig azt hittem, hogy a metál csak a rock vadhajtása.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:38:18

@sixx:
A régit sem tartottad annak?

(Tényleg csak érdeklődés, nem kekeckedés: akkor a magyarok közül a Tankcsapdán kívül kit?)

shitgun 2013.01.22. 16:38:22

@horrorpornó bábszínház: már értem, te ilyen vén róka rokker vagy, meg meg nem értett, érdemtelenül be nem futott zenész, és pár éve átváltottál kesergő üzemmódba. A Presser véleménye meg szerintem nem mérvadóbb senkiénél, én speciel nem kedvelem őt, nem tartom jó zenének az LGT-t, ez a személyes véleményem, amihez jogom van, melyből kifolyólag számomra a Presser véleménye egy nagy túrós. Bárkinek lehet véleménye, és azt az fogadja el aki akarja, az köpködi aki akarja, de a véleményhez való jogot senkitől sem veheted el, legyen az Satriani, vagy Pista a sarki kocsmából. Maximum neked számít jobban, mert a vélemény objektíven nem lesz se jobb, se rosszabb attól, hogyki az aki mondja, legfeljebb a szimpátiád befolyásolja annak befogadását. És vegyük észre, hogy az egyik legcikibb trollfordulat ez az "akkor szólj bele, ha csináltál jobbat"-típusú, egyszerűen gagyi.

szabzero 2013.01.22. 16:43:06

@sixx: Ez teljesen rendben van, nem tartod jó zenekarnak. De gondolom sok zenekarral vagy így, mégsem gúnyolódsz rajtuk minden írásodban. Amúgy én sem vagyok a rajongójuk, csak kicsit bánt a személyeskedés. De ez legyen a legnagyobb bajom, lehet túl érzékeny vagyok. :D

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 16:44:45

@horrorpornó bábszínház: jelenleg turbo, de szeretem a fish-t is, ami ugye nem metál. road, bár mostanában csalódok bennük, régebbi blind, sbutt, warpigs is jöhet, van jó ómen-nóta is, és az első három edda lemezzel sem volt bajom. piramis, karthágó, dinamit, pbox, pár mobil nóta, régi ricse, ez mind okker. és nem, az acélszív vagy a rock katonái valahogy nem tudott meghatni. és sajnos volt személyes kaland is, egy rockfesztivál Brassóban, ami után csak röhögni tudok minden Ossian-pózon.

szabzero 2013.01.22. 16:45:35

@Rosszindulatú Vászka: Valószínű nem olvastad az első hozzászólásomat.Itt az a mondat, amire Mail Man reagált és én erre írtam "Míg az friss, fiatalos, modern, nagyonamerikai, nagyonészaki, nagyonfolk, nagyonstoner, nagyontudjaafa..m milyen bandákon meg egy perc alatt lepacsizik az a 40 ember, amiben már benne van a 2 előzenekar, meg a pereputty."

MailMan 2013.01.22. 16:46:09

@szabzero: Bocs, ez nem jött át az első kommentedből :) Én úgy vagyok vele, hogy tőlem az fikázza a kedvenc műfajomat, bandámat, stb-t, aki akarja (a heavy metal is köztük van). Próbálom mindenki véleményét tiszteletben tartani, akié meg nem tetszik, arra teszek magasról :) Legfeljebb akkor szállok vitába bárkivel, ha valami ordas hülyeséget mond (pl. Steve Harris pengetővel játszik), de itt az interneten még ennek a késztetésnek is ellenállok legtöbbször, mert nincs sok értelme vitázni.
(Valahol amúgy - sajnos vagy sem - természetes, hogy az emberek kicikizik a meghaladottnak vélt dolgokat, és nem ismerik fel azokban az evolúciós lépcsőfokot.)

shitgun 2013.01.22. 16:46:13

@horrorpornó bábszínház: jajmár, a poszt évek óta blogposztot is jelent, ne alakítsd a békebeli öregurat, te is tudod.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 16:52:31

@shitgun:
Nem, annyira jól nem zenélek, hogy bármikor is be akartam volna futni, zenekarban is 18 évesen voltam utoljára az osztálytársaimmal, akkor még énekesként. :-)
Presser zenéjét meg lehet nem szeretni, ez ízlés kérdése, de azt el nem ismerni, hogy ért a zenéhez elméletben és gyakorlatban is, elég nagy ostobaságra vall.
És egy zenét lehet objektíven is bírálni, csak ahhoz érteni kell a zenéhez (igazából utoljára talán Frenreisztől hallottam ilyet egy basszusgitáros-tehetségkutatón évekkel ezelőtt, meg a Rock Kristály tehetségkutatón Révi Józsitól (Dance együttes) még 1994-ben).

Tőlem nemigen hallottál/olvastál olyat, hogy akkor szólj be, ha csináltál jobbat, mert én is marhaságnak tartom.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 16:53:38

@horrorpornó bábszínház: a Révi nagy spíler volt!!! a dance-t imádtam.

szabzero 2013.01.22. 16:56:07

@MailMan: Ezzel kb én is így vagyok, nem is nagyon szoktam belemenni az ilyen vitákba. Csak mivel valami vírus miatt ma itthon iszom a forró teát, ide benéztem. És eddig hallgattam Volbeat-et, Mötley-t, Arch Enemy-t, Doors-ot, Sabbath-ot. Ossiánt ma még nem.. :D

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 17:10:32

@sixx:
Mondjuk ezeket én is mind bírom, az Eddát illetően tökéletesen egyetértek (bár nekem a 3. lemez már csak szódával... de az első 2 simán), de nekem az Ossián meg az Akela is bejön, meg a Black-Out például (meg a Southern Special 2. lemeze, Sex Action, horribile dictu Hooligans a Paradicsom idejéből).

(Inkább a Karthago meg a Dinamit volt kicsit necces nekem annak idején. Persze koncertre azért jártunk.)

Paksinak nyilván vannak érdekes megnyilvánulásai, én a Szigeten láttam tőle pár igen röhejes/szomorú dolgot évekkel ezelőtt (amikor még nem volt ennyire VIP-s - csak külön igazolvánnyal/karszalaggal/nyakbaakasztóval bejutós rendszer), de a zene attól még lehet jó, hogy az előadójának viselekedése olykor legalábbis megkérdőjelezhető. 20 éve azért még nem volt ennyire ilyen, akkoriban nem voltak az elhíresült debreceni koncerthez hasonló események a koncerteken.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 17:15:08

@sixx:
Ja, nagyon bírtam én is, jártam be beszélgetni a hangszerboltjába a Keletihez (Berzsenyi utca, mellette meg Beloberknek volt kisállatkereskedése), ott mindig zenésztalálkozó volt.
Sajnos, évek óta nem tudom, mi van vele, kár, hogy eltűnt a zenéből.

rolls 2013.01.22. 17:57:57

@horrorpornó bábszínház:
És a fagyi visszanyalt! Rohadt elegáns volt! Grat Neked!
: )))

w300i 2013.01.22. 18:06:56

@sixx: Figyelj, én se bírom az Ossian-t, de ez a "cikk" nem több egy jópofa személyes véleménynél és nem értem, hogy az ilyen megjegyzéseidet miért nem hozzászólásban írod le. Ez a blog nem a Te személyes blogod, még ha úgy érzed akkor sincs így sajnos, gondolom több százan olvassák naponta és biztos van közöttük Ossian fan, akik szívesen elküldenének a halál faszára, amit tegyük hozzá te is megtennél fordított esetbe, ha mondjuk azt írná valaki, hogy "én is letagadnám hogy Slash mögött bőgőztem". Oké, hogy belefásultál már az újságírásba és elhiszem, hogy ami neked nem tetszik az szar, az se baj ha azt kinyilvánítod csak nem itt nem ilyen formában.

wowerman 2013.01.22. 19:28:17

@zuuu: ez a blog már csak ilyen, beleillik a comment.blog.hu mintájába, objektivitás nuku, fikázás ezerrel

sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.22. 20:04:32

@wowerman: majd pont te fogsz nekem az objektivitásról hegyibeszédet tartani.

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 21:07:32

@w300i:
Részben meg kell védenem sixxet: az biztos, hogy nem fásult bele az újságírásba, (a fölösleges trágárkodásokat leszámítva) meglehetősen egyedi és egészen jó stílusa van, ami az Indexen és társult részein (pl. comment:com, Lángoló gitárok (ezt én mondjuk így, kisbetűvel írnám)) nem túl gyakori, és akkor még nagyon eufemisztikus voltam.
Én szeretem olvasni az írásait, akkor is, ha nem értek vele egyet.

Az például nekem sem tetszik, hogy ő viszont nem bírja a kritikát (mert ha valami nem tetszik, azt pl. én is szóvá is teszem... a hozzászólási lehetőségnek ez lenne az egyik értelme), és letiltja vagy letiltással fenyegeti a kritizálót, ami ráadásul elég értelmetlen, mert pár másodperc múlva vissza lehet jönni másik néven (saját példám).

A többivel nagyjából egyetértek.

@wowerman:
Mondjuk ha pozitív egy kritika, akkor meg azért fikázzák a szerzőt, hogy nyal a kritizáltnak.
Nehéz élet ez is. :-)

(Az én szakmám annyiban jobb, hogy engem is szidnak biztosan, de legalább nem tudok róla. :-)

horrorpornó bábszínház 2013.01.22. 21:09:12

@rolls:
Ezt mondjuk nem értem, abszolút nem akartam visszavágni, nem is volt miért, csak a véleményemet írtam meg.

Xezs 2013.01.22. 22:08:36

Valaki itt írta, hogy 15 éves kor felett már nem ugyanaz az Ossian és tökre igaza van. Szerintem pont ezért nem kéne ekézni, mert egyszerűen nem annak a célközönségnek szól, aki ekézi. Nem mellesleg egy csomó felnőtt még ha nem is szereti és nem is ismeri az Ossiant, ugyanazt vallja a való életben, mint amikről ők énekelnek: a gazdag rossz, a szegény jó, a világban kibasznak veled, a hatalmasok elnyomnak, stb. A normálisabb emberek ezen 15 éves koruk után felülemelkednek, a hülyék meg benne maradnak. Akkor melyik a szánalmasabb? Az Ossian mint metálzenekar, vagy az a sok barom aki nem is hallott még róla, de lényegében ugyanazt kurjongatja a tüntetésen, amiről Paksi énekel?

Mellesleg Paksi nem teljesen százas, beszélgettem már vele.

@MailMan: A Metallicából eddig kit nem osztottak le? Larsot is állandóan baszogatják, aztán szarnak ezek a fanyalgókra magasról, röhögnek rajta, hogy savanyú a szőlő.

Xezs 2013.01.22. 22:13:06

@szabzero: Szard már le, ha egy hülyegyerek fikázza. Hallgatod ugyanúgy aztán kész. Zenéről vitatkozni tök fölösleges. Én azt mondom hogy a diszkó csak gombok nyomkodása és 5 hang megszólaltatása, erre úgyis jön valaki aki megmagyarázza, hogy nem. Nekem meg de. Na aztán ebből bármi lesz, csak értelmes vita nem. Nekem ugyanúgy a gagyit fogja megtestesíteni a diszkó, neki meg a kultúra csúcsát. Hát érdekel engem? Legalább több helyem lesz a koncerten pogózni, ha nem mindenki metálos. Tulajdonképpen jól jársz a fikázókkal :)

Xezs 2013.01.22. 22:14:35

@sixx: És itt jön a ki a nagyobb metálos vita is. Az is bámulatos tud ám lenni.

dr.justice 2013.01.22. 22:40:57

@sixx:

"Egy szót mondok: Heavy Metal." :)

Mindenkinek küldöm. Diktátor - Kőcsirke

www.youtube.com/watch?v=ccmOUWpWDGY

Xezs 2013.01.22. 22:52:19

@dr.justice: Akinek ez nem tetszik, na az tényleg megy a faszomba :)

szabzero 2013.01.22. 23:19:15

@Xezs: Nem nagyon van már olyan dolog, ami annyira felizgat hogy nem alszom nyugodtan. A zenei stílusok és zenekarok fikázása meg pláne nem. Csak ma jobban ráértem és írtam néhány sort.

Xezs 2013.01.22. 23:58:24

@szabzero: ja oks, nem kioktatásnak szántam

horrorpornó bábszínház 2013.01.23. 00:31:48

@w300i:
Maradjon az én titkom, de ha idősebb vagy 30 évesnél, biztosan szidtál már, csak nem tudtad, hogy engem. :-)
(Mindezt úgy, hogy nincs közöm a nyugdíjrendszerhez meg a politikához. :-)

@Xezs:
Hát ezt teszi 30-35 év folyamatos alkoholizálás. :-)
(Mármint Paksi.)

Ami meg a Metallicát illeti, én is szarnék rá, ki mit mond, amíg évi pár 10 millió dollár becsöpög a számlámra a jogdíjakból.

(Egyébként a metál - blues stb. - is csak hat húr nyomkodása meg húzkodása, ha nagyon leegyszerűsítjük. :-)

fénycsepp 2013.01.23. 11:24:51

hogy lehetne már egy zenei blog szubjektív??:D