2013.04.04. 09:20 – Lángoló Gitárok

Cseresznye New Yorkban tolja a metált

012 copy.jpg

Molnár Levente, vagy ahogy a rockzenét kedvelők ismerik, Cseresznye, 2012 januárjáig a Tankcsapda gitárosa volt, de 20 év után távozott a zenekarból (finom eufemizmus arra, hogy kirúgták). Egy ideig a Bedlam zenészeivel dzsemmelgetett és össze is raktak egy nótát, de aztán Cseresznye kiutazott New Yorkba, ahol összefutott egy Tamas Vajda (igen, Vajda Tamás, a képen balra) dobossal, akinek - ha már ott volt - mutatott egy riffet, és megkérdezte, mit tud dobolni rá.

Vajdának voltak ötletei, de nemcsak a zenét, hanem a további zenésztársakat illetően, hozott egy énekest (Coy, középen) és egy bőgőst (Sam, hátul), akikkel Cseresznye tulajdonképpen az első próbán ismerkedett össze. Három próba után összeállt egy dal, amit felvettek és forgattak hozzá egy videót. Ez lett a Dark Crown, egy jó kis tempós rocknóta, amit a poszt végén meg is mutatunk. A zenekar neve Gun4Gun lett, és azóta is együtt vannak, írtak 16 számot és most keresnek producert, hogy azt a 12-t, ami teljesen készen van, fel is vehessék. A weboldaluk itt található, a Facebookon itt lehet üzenni nekik. Amint tudunk valami továbbit, jelezzük.


cseresznye metál videó hír gun4gun



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2013.04.04. 09:31:07

viccelni akartam, hogy Amerikanak nagy szuksege van egy Tankcsapdara, de igazabol ez egy jo kis nota :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2013.04.04. 09:55:56

A zene király! Az énekes pocsék!

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.04.04. 10:06:03

A szám egészen jó! Kellene még egy gitáros, aki szólózni is tud és egy jobb hangú énekes. Ehhez a zenéhez egy Sebastian Bach hangú csávót bírok elképzelni.

Csumpitáz Alfréd 2013.04.04. 10:11:11

Mekkora bizonyítási kényszer lehet Cseresznyében, hogy egészen Amerikáig ment középszerű rockzenét csinálni...? :D

nb01 2013.04.04. 10:11:33

90-es éveket idéző és tényleg nem rossz!

nb01 2013.04.04. 10:12:24

90-es éveket idéző muzsika, nem rossz!

zsg? 2013.04.04. 10:16:29

Hajrá! Amúgy, az énekes kevés.

deanmoriarty 2013.04.04. 10:20:37

Ez jobb mint Tankcsapda. Bár ezzel nem sokat mondtam, mert szinte minden jobb mint a Tankcsapda.Nekem tetszett.

LAVÓRVAGÁNY 2013.04.04. 10:23:26

Ez borzalmas. Ötlettelen, klisés és gagyi. Ja, Cseresznye. Akkor stimmel.
De hogy ehhez miért kellett Amerikáig menni?? Mondjuk itthon én se vállalnám...

Kertigörény 2013.04.04. 10:24:17

mindenesetre jól tette, mert a TCS-nek nagyon úgy fest, hogy befellegzett. Legalábbis, ha tovább tolják ezt az irányt. Nem tudom Lukács elszívta-e az összes agyát, hogy nem futja neki már normális szövegekre, még az eddig "ördögi" multik reklámozása elmegy, mert ráérzett, hogy pár év múlva pénz nélkül fog állni Debrecen főterén egy gitárral koldulva.

d(o..o)b 2013.04.04. 10:33:55

Hát, elég lapos...
A dobosnak meg minek van 2 lábdobja, ha nem is használja ki?

Hüvely Matyi 2013.04.04. 10:38:26

Nekem tetszik. Szerintem csak produceri demó. Érdekes, hogy se nem elég kelet-európai, se nem elég amerikai . Szerintem.

Ez vagy nagyon bejön majd ott, vagy nagyon nem.

Mondjak még közhelyeket, vagy már így is elég hülyeséget írtam?

SZ.A. 2013.04.04. 10:49:35

Nekem tetszett. És ha nem tetszett volna akkor is azt mondanám, amit mondok: Hajrá Cseresznye! Sok sikert kívánok Neked is kint az USA-ban, meg Lukácséknak is itthon.

SZ.A. 2013.04.04. 10:51:59

Nekem tetszett. És ha nem tetszett volna akkor azt írnám, amit írok: Sok sikert Cseresznye. Neked kint az USA-ban, Lukácséknak meg itthon.

Anunnaki 2013.04.04. 10:54:28

Érdekes, hogy többen írták, hogy az énekes gyenge, szerintem meg kurva jó hangja van. Jó magas hangfekvésben énekel, állat módon. A magyar zenekarokból pont ezt az énekstílust hiányoltam mindig, de úgy néz ki, hogy itthon ez sok embernek nem jön be.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.04.04. 10:54:34

Zene-szöveg-képi világ: olyan 90es évek Headbangers Ball filingem lett amikor kiskölyökként éjfél után pizsiben az mtv-t néztem izgulva nehogy faterék felébredjenek :))

magno10 2013.04.04. 10:54:35

Vagy hanyagolni kéne ezt a rokkos irányvonalat akkor jó az énekes. Ha nem akkor cserélni kéne. Amúgy teljesen hallgatható. Usa-ban sok rock rádió van oda pont jó lesz.

stonefree 2013.04.04. 11:06:34

Szerintem az énekes nagyon jó. A dobos is jó és a basszusgitáros is. A gitáros is jól nyomja. Ez a szám is egész jó. A klip is jó. A Cseresznye is jó, na meg a Tankcsapda is jó. Lukács is jó..

Trejo 2013.04.04. 11:08:34

A stílus rendben van, de egy kis + energia még hiányzik belőle. A klip gagyi.
Egészében véve nem rossz, bármelyik tanksapka produkciót veri. :-D

Dolby kapitány 2013.04.04. 11:10:31

Ebből sem lesz karrier...

Moan 2013.04.04. 11:10:51

Jó ez így elsőre. Most álltak össze...amatőrök...nincs pénz, túl sokat néztek balkán metálklippet ettől olyan pózolós még a Pistike fejű pufi dobos is. Az énekes gyerek meg még fiatal és sokat volt vidéken. :)

SemBoga 2013.04.04. 11:13:42

miért rúgták ki tcsből az embert, csak hogy bulváros trollos fikázós iránya is legyen a kommenteknek :)

☉ ☾ 2013.04.04. 11:20:07

Ez a gitártudás nagyon nagyon kevés, nem az USA-ban, hanem nekem. A gitárszóló alatt a dobos többet tesz a nótába mint a gitáros.
De tőlem csárdást is játszhatnak, szerintem ez nem zene, hanem munka.

ddrum77 2013.04.04. 11:20:18

Egy jó hangzással átlagos amerikai rockrádiós sláger is lehet belőle.
A dobos viszont nem elég húzos, ide valami kétlábdobos precíziós gép kéne, kívánja a szám, modernebb lenne tőle.

bollokcs 2013.04.04. 11:20:34

Lehet, hogy többre viszi ezekkel a scrácokkal, mint a Tanksapka valaha is vinni fogja.... :D

nb01 2013.04.04. 11:20:49

Elő is veszem a régi Skid Row - Slave To The Grind lemezemet. Előtörtek régi kellemes emlékek...

dr.pupak30 2013.04.04. 11:23:22

Nekem is tetszik. Biztos, hogy megvan a piaca ennek is kint.

spájdernecc 2013.04.04. 11:26:57

@Moan:
attól, hogy a klip olyan, mintha a csákánydoroszlói falutévé stábja fogatta volna, maga a zene lehetne kicsit feszesebb :)@Trejo mesternek igaza van
lendület és dög
a többi egyébként rendben van

gesternmann · http://www.saller.blog.hu/ 2013.04.04. 11:31:50

Gyöngécske, na. Az énekes mondjuk vicces legalább, ahogy keménykedik. De nagy lehetőség csóri magyar zenekaroknak: menjenek New Yorkba (fapad verzióban: Göteborgba, Osloba, Malmöbe...), készítsenek egy klipet gombokért, a kivitt páleszt, cigit adják el drágáért, azon becsűrhetnek helyi cuccon, a maradék zsírból megvan az út ára, beküldik a motyót a hiirszerkesztőségbe - és kész a hiir.

Szólok is a haveroknak, nemá' ilyen helyeken küzdjenek:
www.youtube.com/watch?v=safMZEk1Vu8

Moan 2013.04.04. 11:32:50

@spájdernecc:

Keresik még a hangjukat. Mondjuk 16 nóta készült és ebből lett klipp... Ha ez a legérettebb, vagy slágeresebb nóta, akkor biza a többit nem akarom meghallgatni. :)
De lehet, hogy csak az a baj, hogy néztem is ezta videót és nem csak hallgattam a zenét. :) Az énekes ahogy futkos az alagútban...No azt utoljára talán valami Pokolgép klippben láthattam úgy 85-ben. :)

Moan 2013.04.04. 11:38:03

@gesternmann:

Szakadék zenekar s z a r fesztiválon. :) Hú...rossz ómen. :)
Hiányzik egy gitár.

renard 2013.04.04. 11:40:16

@Dolby kapitány:

mondd csak, te milyen karriert futottál be nagyokos?

ez szól a többi fikázónak is.kritizálni azt tudtok b+

Dolby kapitány 2013.04.04. 11:40:25

@SemBoga: Nem bírták a technikáját követni.

dr.pupak30 2013.04.04. 11:46:10

@renard: csak a szokásos magyaros fanyalgás. ha kevés ember is hallgatja meg őket az is jelent pár millió embert kint. arányaiban kicsit más a dolog. Cseresznye meg adott magának egy esélyt a kinti befutásra. Jó tette! Sok sikert neki!

nál 2013.04.04. 11:46:31

Középszerű, de középszerűségén belül egész korrekt dal. Mondjuk ettől még nem fogom őket hallgatni, de talán lesz jobb is.

Moan 2013.04.04. 11:47:02

@renard:

Lehetne ajnározni is, és mindenre mondani, hogy "ez milyen jó, meg az milyen jó", csak nem lenne igaz. Mellesleg nem rossz egy amatőr zenekartól, csak sok benne az olyan allűr, ami tök felesleges és csak vicces lesz tőle a dolog és nem őszinte. Az én értelmezésemben a kritizálok a kellő "dögöt" hiányolják, ami a műfaj velejárója kellene legyen. Ennyi...
Jó próbálkozás, meglátjuk mi lesz belőle. Elsőre egész kerek, de gondolom ha találkoznak valami hozzáértővel, az majd kikupálja a horpadásokat.

dr.pupak30 2013.04.04. 11:48:09

Mondjuk az engem is érdekelne miért rúgták ki.

mizie 2013.04.04. 11:54:35

Ez komoly, hogy felnőtt emberek a "pénz rossz és mindent megöl" témájú klipeket forgatnak? 13 évesen hosszú hajjal ugye még elmegy, de 30-on túl... izé.

Dolby kapitány 2013.04.04. 11:55:30

@renard: Ez még a tényen nem változtat.

Derwish 2013.04.04. 12:00:21

Király lett!Az,hogy valaki így fel tudjon állni a padlóról mint Cserkó,az példaértékű.Már önmagában az sem könnyű teljesítmény,hogy valaki fogja a cókmókját és családostul mindent hátrahagyva új életet kezdjen Amerikában,de az,hogy mellette még összehozzon egy komplett lemezt is?Újrakezdeni teljesen elölről és mint ahogy a klipp is mutatja, zeneileg még jobban mint a volt zenekara, az azért komoly teljesítmény.Csak GRATULÁLNI lehet neki,bármi is legyen a zenekarból, ez már önmagában is átlagon felüli teljesítmény.

bfrenk 2013.04.04. 12:14:20

Már csak kell valaki aki felkarolja és kikupálja őket. Amúgy az elképzelés nem rossz. Én szurkolok neki, a Tankcsapda már eladta magát.

Cubase 2013.04.04. 12:17:31

Egy teljesen átlagos, kissé idejétmúlt rakenroll.

Nem rossz, de 2013-ban van erre igény?

ArgonX 2013.04.04. 12:19:33

Középszerű dal egy középszerű gitárostól. A nóta hemzseg a zenei közhelytől, olyan panelekből építkezik, amit már millió helyről hallani lehetett. Ehhez tényleg nem kell Ámerika, ahol ráadásul minden sarkon van egy zenekar. Amik ennél sokkal jobbak...

stnksrbtks 2013.04.04. 12:59:59

Azért ennél jóval szarabb teljesítménnyel is bőven be lehet futni odaát, ld. Five Finger Death Punch.

Az énekes kimondottan faszán tolja, erős Pepper Keenan-feeling. A dobos felejtse el a kétlábgépet, és lehet kicsit COC-sebbre venni a figurát, jó is lehet akár.

OftF 2013.04.04. 13:17:47

Jó ez na. Rágyióbul jön majd kifele, 100 másik ilyen között, ez kell a népnek.

Kivlov 2013.04.04. 13:17:53

Nem rossz. Az énekesnek kicsit tucat a hangja, hangszíne.

molnargazs 2013.04.04. 13:17:54

sztem rendben van! koncertre pedig egyenesen a legtökéletesebb!

hajrá Cseresznye!

kennyking 2013.04.04. 13:47:58

@nb01: Nekem is a Skid Row ugrott be elsőnek.Egyébként nem rossz...

morse 2013.04.04. 14:12:22

egy kicsit túl kellemes lett szerintem, bár őszintén megvallom, hogy annyira nem vágom ezt az irányt, de nekem úgy tűnik, mintha a 90-es évekből szólna egy olyan rock zenekar, ami már hallott a grunge-ról. Ennek ellenére csak annyit tudok mondani, hogy talán túl korrekt.

Mert megérdemled 2013.04.04. 14:19:16

"Három próba után összeállt egy dal"

Ennek a stílusnak mi sem bizonyítja jobban az igénytelenségét. (Nem, nem vagyok troll, véleményem van.)

A videóhoz meg kellett három statikus háttér és egy alapszíntű vágó program. Ennek ellenére sok sikert neki(k). Persze érthető Cseresznye próbálkozása. Húsz év zenélés után mégsem mehet a McDonalds-ba padlót mosni, máshoz meg gondolom nem ért.

rövid 2013.04.04. 14:25:41

Szerintem azért rúgták ki, mert elege lett abból a bohóckodásól amit Lukács+Fejes csinál. Szerintem nem akart részese lenni a pl forogjon a dobszerkó a levegőben a dobossal együtt shownak, mert sajnos nem ettől Rock n Roll , hanem attól, hogy hogyan húz a zene, mennyire őszinte, hogyan küldi el a kurva anyjába az egész világot.

A TCS egy nagyon profi gépezeté nőtte ki magát, remekül szól, van marketing, facebook, tankshop, VJ, kutyafasza, Da lényeg már régen odaveszett. Ostoba, demagóg, ötlettelen, hiteletelen, ócska szövegek, profin tálalva. Ezen sajnos SIDI sem tudott segíteni. Végjáték.

Mindegy. Én örülök, hogy ott lehettem a kezdeteknél. És Cserkónak is sok sikert.

PEACE

5perc 2013.04.04. 14:53:45

Én is azokhoz csatlakozom, akik szerint rájuk férne egy rendes gitáros. Vagy az akkor már egy másik banda?

Zéé-e 2013.04.04. 15:30:32

Jó kezdés, nekem alapvetően tetszik. Kicsit túl egyszerű, de gondolom ők is érzik ezt.
Szerintem alapszintnek már jó, és egy ilyen zenét simán lehet még fejleszteni, variálni, bonyolítani, áthangszerelni, betépve eljátszani, magnóra felvenni, másnap reggel rácsodálkozni az eredményre... :)

nál 2013.04.04. 17:14:33

@rövid:
Szerinted ez a produkció "őszinte"?

rövid 2013.04.04. 18:03:08

@nál:Szerinted erre a produkcióra írtam, hogy őszinte?

Másfelől meg igazad van, nem a TCS a fő téma, csak korábban felmerült a kérdés, hogy Csersznye miért nem tag már, és leírtam, hogy szerintem miért nem.

Ez a produkció egy az ezer közül, de inkább tűnik őszintébbnek, mint akármelyik dal a ROCKMAFIAról.

Olcsó kütyük · http://bit.ly/olcsokutyuk 2013.04.04. 18:28:45

Kíváncsi vagyok ebből mi fog kisülni.

EMU 2013.04.04. 18:39:25

Klisé, de legalább nem akkora, mint az utóbbi 10 év tankcsapdái. És összehasonlíthatatlanul jobban szól, mint bármelyik tankcsapda, még ez a demo is. Úgyhogy pozitív a mérleg nálam, ebből még bármi jó kijöhet, nem úgy, mint a tcs-ból, az egy leírt, halott ügy már úgy 10 éve már. Hajrá Cseresznye!

Brrrrrrrrrrrrr 2013.04.04. 19:59:30

Mennyi fikagép erdegem.....
KIváncsi lennék hány tudná eljátszani a klasszikus számot amiben tarka boci szerepel.

Inkább támogatni kellene az arcot,hogy nem adta fel.És nem ment át itthon pataky "fénylények gyünnek "atisba.

Sasa133 2013.04.04. 20:32:51

Biztos nincs NY-ban 8629 ugyanilyen zenekar... :/

Ramón 2013.04.04. 20:50:03

@kabirjedi: ja, mert, ha valaki nem egy Jimi Hendrix akkor már fogja be a pofáját. Itt van a gond, hogyha valaki azt olvassa, hogy egy általa szeretett valamit/valakit megítélnek a saját véleményük alapján, akkor már egyből fikagépek. Komolyan ennyire egyszerű vagy? Ha neked tetszik, akkor örülök neki, nézegesd YT-n a klippet, de azért engedd már meg, hogy az embereknek meglegyen a saját véleménye, ami szerint ez a szám egyszerűen gyenge. Mondjuk gondolom, ha 4 noname arc rakta volna össze, akkor nem vernéd itt magad a földhöz...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.04.04. 21:26:21

énekes hangja nekem se jön be, a zene se teljesen a szívem netovábbja, de azért kíváncsi vagyok mi lesz belőle

megérett a meggy

nál 2013.04.04. 21:36:28

@rövid:
Igen, eléggé úgy hangzott.

The Bandit 2013.04.04. 22:09:41

Nagyon-nagyon a 90'-es évek első fele, abszolút azt az időszakot idézi zeneileg képileg! A TCS-nél pedig egyértelműen jobb

Lyss 2013.04.04. 23:44:37

Nekem nagyon bejött ez a nóta, persze én abszolút leragadtam a 90-es évek rockjánál. Énekes nekem elég, egyedül a szóló eleje lehetne kicsit tisztább, de egy jó producer ezt megoldja.

Az egyetlen negatívum a szöveg, mert ott, abban az országban értik is, hogy mennyire nem szól semmiről. Pataki Attis mellett ezt el lehet adni káeurópában, de a Pearl Jam hazájában lesülne a bőr a pofámról, ha ennyire nem lenne semmi gondolatom, amit bele lehet pakolni egy nótába.

Szóval hajrá Cseresznye, jó lehet ez!

Hipok Rita 2013.04.04. 23:47:25

@The Bandit: Egyetértek.

10+ éve még oké volt, ahogy a P.O.D. énekese hosszú hajjal ugribugrált, de szerintem ez ma már egyáltalán nem menő.
Viszont elismerésre méltó ez az újrakezdés, a magam részéről sok sikert kívánok a zenekarnak.

queensryche 2013.04.05. 01:10:54

Pusztán ezen nóta ismeretében jobb, mint amit Lukácsék ma csinálnak.

Közbiztonság Szilárd 2013.04.05. 02:00:28

@renard:
Sőt, tojást se tudunk tojni, mégis kibasszuk a záptojást.

Te ezek szerint megeszed, mert jobbat ugye nem tudsz tojni, tehát kutya kötelességed jó étvággyal elfogyasztani.

Ebből a számból ismét bizonyságot nyer, hogy Cseresznye kiváló második gitáros (ritmusgitáros) tudna lenni egy nem túl bonyolult zenét játszó zenekarban, mert az egyszerű ritmusokhoz kiváló érzéke van, csak kvintnél (power chordnál) sokkal bonyolultabb dolgot ne nagyon kelljen fogni, mert az már nem az ő világa. Meg szólózni ne kelljen, mert az még annyira sem.

Rwindx 2013.04.05. 02:10:29

Szerintem sem igazi az énekes, amellett hogy a zene önmagában témyleg jó. Nem érzem úgy mintha egy "vezető hangszer" lenne.

A. Közbiztonság Szilárd 2013.04.06. 18:44:27

Innen vajon miért tűnt el a hozzászólások több mint fele?

Nem gondoljátok, hogy alpári nagy tahóság, amit műveltek, kedves moderátorok?

Mondjuk a kitiltást sem értem, mi olyat is írtam, amivel ezt érdemeltem?