2014.02.28. 14:36 – dankógábor

Dropkick Murphys, Protest The Hero és Sick Of It All a Parkban

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Ez így igen jól hangzik, bár én a Protest The Hero nagyon sűrű hardcore-os metálzenéjét nem igazán bírom, de a Sick Of It Allra mindenképpen úgy meg szeretném rántani a tespedésben elgémberedett öreg hátizmomat, mint a legutóbbi budapesti koncertjük alkalmával, mikor a Scratch the Surface-re véletlenül túl erőset bólintottam. A Dropkick Murphys meg biztos akkora kelta hatású punkkoncertet ad majd, hogy a Budapest Park lóherés mező lesz arra a másfél órára. Mindez amúgy nem egy este lesz, hanem külön-külön. A Dropkick Murphys június 17-én, a Protest The Hero július 1-én, a Sick Of It All pedig július 22-én jön majd hozzánk. Alább némi zene.


punk metál hardcore hír dropkick murphys protest the hero sick of it all



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása