2015.02.17. 16:02 – Gnosis

Mikor a hollók kopogtatnak az ablakon... - Carach Angren-albumpremier

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

tumblr_n6bgkmk3wj1rs5btco1_1280.jpg

Oké, én értem a viccet, habár nem szeretem, lévén gyakorló blackmetalos vagyok, de jelenleg nem tudom hova tenni ezt a Carach Angren-jelenséget. A kiadói promo szerint a hamarosan megjelenő This is not a fairytale című album

meghallgatása megátkozza a hallgatóját és sokáig fogja őt kísérteni...

Egyelőre csak a When Crows Tick on Windows vagy a Two Flies Flew into a Black Sugar Cobweb dalcímek fognak álmatlan éjszakát okozni szerintem mindenkinek, hogy ez most mi is? A szegény hollandok Dimmu Borgirja már elég régóta dagonyázik a varjúgúnyába bújó tizenévesek rajongásában és a pózerkedésből is leckéket adhatnának a többi zenésznek, amivel még semmi baj nem lenne, de a zenéjük is az a tipikus harmadvonalas borzalom, ami tényleg csak pólyásoknak ütheti meg az ingerküszöbét pozitívan. Vagy a gyerekszobájuk ablakát a hollók. OMS!


premier hír omg blackmetal? carach angren



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása