Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Ami lemezeiket illeti, a három testvérből álló brazil Krisiun már jócskán túl van pályája csúcsán, de ha élőben kell megmutatni, miről is szól a Death Metal, akkor még bőven ott vannak a legjobbak között. A július 5-ei Club 202-es bulira a jegy ráadásul több, mint baráti, ennyi pénzért vétek lenne kihagyni Max Kolesne-ékat, mert amilyen pusztítást ez a három, leginkább Tom Arayára hasonlító fickó élőben művel, arra szavak nincsenek. Előttük a debreceni Angerseed és a budapesti Kill With Hate melegít be, aki nem akar róluk lekésni, az gyorsan szedje a sátorfáját a melóból, mert 18 órától elvileg már indul a show.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Justin Timberlake új lemezét szerettük. Elvileg idén jön is a következő, de addig persze klipeket is kiad a sok év kihagyás után visszatérő popsztár. Most a Tunnel Visiont gondolták megfilmesíteni, ami amúgy az egyik legsemmitmondóbb szám a lemezen. A klipje sem valami nagy szám, Timberlake és Timbaland lépeget benne jobbra balra, és mivel ez minden bizonnyal nagyon unalmas lett volna hosszú távon (hét perces a dal), így hívtak három lányt, aki hajlandó levetkőzni és meztelenül vonaglani Justin (vagy a pénz) kedvéért. Így sem lett sokkal izgalmasabb, de (majdnem) teljesen pucér nőt jó sokáig lehet látni benne. És persze ezt a művészinek gondolt aktvideót is csak felnőtteknek ajánlhatjuk a sok cici miatt.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
A nemrég nagylemezzel debütáló Disclosure mellett a uk-house másik nagy üstököse, Julio Bashmore nemsokára (egész pontosan ősszel) körbeturnézza szülőhazáját, de addig sem ül tétlenül a babérjain. A szintén brit (és szintén bristoli) Kowtonnal összerakott, saját kiadóján, a Broadwalk-on megjelentetett Mirror Song EP után most egy új dalt osztott meg a hallgatósággal. A Duccy elsőre keménynek tűnhet azoknak, akik elpuhultak a nagy Disclosure-lázban, egy basszusorientált harcias techno-darab kerekedett belőle, amit egyetlen monoton szintihang dominál végig. A felvétel még idén kijön majd a Broadwalk-nál, konkrét dátum még nincs kitűzve, viszont alant teljes egészében meghallgatható.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
A zenebuzikra nem jellemző, de amúgy sokan nem tudják, hogy nem csak Magyarországon belül van halom fesztivál, hanem ugyanígy az országhatár is körbe lett lőve menő bulival, ahol ráadásul olyanok lépnek fel, akik a hazai fesztiválokra évek óta nem jutnak el valamiért. A nálunk is egyre ismertebb Novarock mellett Wiesen (magyar nevén Rétfalu) a másik jelentősebb fesztiválhelyszín. Az itteni számos rendezvény közül az egyik az Harvest of Art Festival lesz július 13-án.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Az Ed Banger kiadó egyik rezidense, a francia Mr Oizo, aki újabban filmrendező is egyben, most egy négytrekkes kislemezzel jelzi, hogy azért még bőven maradt mondanivalója a zene területén is. Oizo, aki legutóbb az említett labelnek segített be egy jubileumi válogatáslemezen, az ingyenesen letölthető Amicalement EP-vel nem kis meglepetést okozott, mivel az egyik számhoz magát Marilyn Mansont sikerült megnyernie. Hogy ketten együtt mire képesek, kiderül a zenész honlapjáról megszerezhető vagy berendelhető maxiból, a letöltési lehetőség egy régi Apple-gépben bújik meg.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
A Brains május 2-án különleges koncertet adott a Budapest Parkban. A csapat ezen a bulin, három szám erejéig színpadra hívta a Kosheen énekesnőjét, Sian Evanst, akivel együtt adták elő közös szerzeményüket. A We Are One című dalhoz a Deadcatdigital készített videóklipet, amely a koncertet és az azt megelőző napok eseményeit, a próbákat és a közös lazulást is felidézi. Sian Evans állítólag annyira jól érezte magát a Brains tagjainak körében, hogy a koncert hevében "my new family"(az új családom) néven utalt a zenekarra. A Brains legközelebb július 3-án, szerdán, a soproni VOLT Fesztivál nagyszínpadán adnak koncertet, alább pedig itt a közös klip.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Phil Anselmo Down-énekes szeret bandázni. Rendszeresen megjelenik kedvenc zenekaraival egy színpadon, ráadásul most ünnepelte 45. születésnapját is, aminek alkalmából még a Slayer is felköszöntötte. Az ajándék az volt, hogy egy az egyben elnyomták a Pantera Fucking Hostile című 1992-es klasszikusát. Egyesek szerint így jobb, mint az eredeti. Tényleg?
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Jared Leto és zenekara a Thirty Seconds To Mars szerdán újra hazánkba látogat, most ismét a Volt fesztiválon lehet majd megnézni őket. Nemrég jelent meg új lemezük, amihez csináltak egy olyan csomagot, ami a hülyének is megéri. Viszont aki jól helyezkedik a Voltos koncerten, talán egy részét be tudja gyűjteni. Nézzük mi van benne.
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Major Lazer - Free The Universe (Secretly Canadian)
A mostanában Skrillexszel is összebútorozó Diplo fémjelezte Major Lazer formáció új albuma gyönyörűen összefoglalja mindazt, amit a mai mainstream elektronikus zenében utálni lehet, ami azért szomorú, mert csak nagyon kevés választja el attól, hogy tényleg működjön. Azt tudjuk, hogy az amerikai producer gazdag életműve szerint ő mindenkivel képes megtalálni a közös nyelvet, a Free The Universe-ből viszont az jön le, hogy csak önmagával nem ez a helyzet. A végeredmény 14 szám, melyet 30(!) különböző vendégszereplő dobott össze, és egy bazári stíluskarnevál, ami annyira színes, hogy bármelyik brazil seggrázófesztivál kísérőzenéje is lehetne. Igazából sokkal könnyebb felsorolni azokat az utóbbi pár évben készült lemezeket, amelyeken Diplo producerként nem működött közre, mint amiken igen. Dolgozott már Justin Bieberrel, Snoop Doggal, Beyoncéval és természetesen remixelte a Gangnam Style-t is (nem, ő sem tudta hallgathatóvá varázsolni), szóval tényleg mindenhol ott van, zenéjét a fiatalság valamennyi rétege nagykanállal fogyasztja, még ha nem is tudnak róla. Diplo hangzása tehát eléggé univerzális ahhoz, hogy a tízéves Bieber-rajongólánytól a felvilágosult egyetemista szintipopperig mindenki egyből rákattanjon. Ez a sokszínűség a Free The Universe-en is megvan, csak kicsit máshogy, és nem jó értelemben máshogy. A trap-, moombah, dancehall- és brostep-erdőben azért nehéz úgy navigálni, hogy néha ne csapódjunk neki tiszta erőből egy-egy fának. Ahhoz túl sűrű. És el is veszhetünk benne.