2011.03.23. 09:48 – lánggitár

Májusban jön Doktor House blueslemeze

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

A népszerű doktoros sorozat központi figurája, Hugh Laurie sokmindenhez ért a színészkedés mellett, most a pár éve kiadott könyve után hamarosan blueslemezt jelentet meg. Laurie Los Angelesben vette fel a Let Them Talk című bemutatkozását Joe Henry énekes-dalszerző segítségével. Az eredetileg tavaly őszre tervezett, de végül idén május 9-én boltokba kerülő albumon neves vendégek is felbukkannak Tom Jones, Dr. John és Irma Thomas személyében. Laurie felel gyakorlatilag a teljes lemezért, mivel az énekesi poszton kívül a gitárt is ő kezelte, és a zongora mögé is beült. Az esetleges kritikákra is felkészült: "Nem Alabamában születtem az 1890-es években. Soha nem arattam le a terményemet, nem utaztam marhavagonon sem. Fehér középosztálybeli angol vagyok, aki nyílt birtokháborítást követ el az USA déli részén. Ha ez még nem lenne elég, színész is vagyok. Ráadásul azok közül, akik a repülőtér kijáratát sem találják meg a bébiszitterjük nélkül." - ismerte be bűneit Laurie


rock hír blues hugh laurie



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása