2012.08.16. 14:29 – Lángoló Gitárok

Walls and Doors - Letölthető John Frusciante új kislemeze

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

john-frusciante-pbx-funicular-intaglio-e1345057620197.jpegA Red Hot Chili Peppers volt gitárosa, John Frusciante nemrég jelentette meg Letur-Lefr című EP-jét, amit egy nagylemez követ majd. Az EP-nél is kreténebb című PBX Funicular Intaglio Zone szeptember 25-én jelenik meg, de az első dal már meghallgatható illetve letölthető róla. A Walls and Doors-ot a gitáros a következőképpen definiálta: "Ezt a dalt 2010. szeptemberében írtam, amikor a '60-as, '70-es évek stílusát próbáltam keverni a mai modern elektronikus zenével. Sikerült kiegyensúlyoznom a popzenét az absztrakttal, amivel megmutattam magamból a populáris és a kísérletező oldalamat anélkül, hogy bármelyiknél is kompromisszumra kényszerüljek. Ennek a folyamatnak lett a végeredménye PBX nagylemez, ahol rájöttem semmi sem gátol meg abban, hogy a számomra megfelelő lemezt készítsem el, amit mindig is akartam. A Walls and Doors egyébként az első dal, ahol sikerült reprodukálnom az elektronikus hangszereimmel azt az érzést, mikor a klasszikus hangszerekből a szart is kivered egy popdal kedvéért." A kislemez egy e-mail címért cserébe bárki számára letölthető a hajtás után.


pop rock hír john frusciante



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása