2014.04.10. 14:41 – dankógábor

Az összes hazudós zenekar felmegy a netre

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Pár hónapja az egyik streaming szolgáltatónál össze akartam rakni egy lejátszási listát az 1995-ös Hazudós zenekarok turnéja alapján, de koppantam. Sem a Tankcsapda, sem a Kispál és a Borz korai dalai közül nem tudtam válogatni. Egyszerűen nem voltak sehol. Átmentem egy másik szolgáltatóhoz, de ott sem találtam őket. Pál Utcai Fiúk és Nyers akadt, de a két főzenekartól semmi. Morogtam egyet, aztán hallgattam inkább Autopsyt. Nem gondoltam volna, hogy csak egy kicsit kell várni. Az újrakiadásokkal a Tankcsapda felvarázsolta a diszkográfiáját mindenhová, április végétől pedig a Kispál és a Borz is elérhetővé válik digitálisan. Az iTuneson már hamarabb, április 14-étől letölthető lesz az összes Kispál-lemez. Ennek örömére hallgassuk meg illegálisan a Naphoz holddalt!

 


streaming letöltés pop rock hír tankcsapda kispál és a borz nyers pál utcai fiúk



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása