2014.06.03. 16:44 – dankógábor

Korog-lemezbemutató a Csihar-féle Void Ov Voices-zal

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Igen, az első kérdés, ami nekem is eszembe jutott az összeállítás láttán, hogy akkor most Csihar Attila is visszaszáll pár szám erejéig a Korogba? Ezt fel is tettem Jeli András basszusgitárosnak, aki elmondta, hogy ugyan nem tudnak próbálni, de talán valamit kieszelnek. Talán. Szóval nem biztos, tehát senki ne vegye készpénznek, hogy majd megint Csihar mormog egy kicsit a Korogban. Az viszont biztos, hogy Tanka Balázs énekelni fog, szóval az új lemez erősen reprezentálva lesz. Rejtély, hogy a régebbi dalokkal így mi lesz, azokat is remixelik-e tiszta énekre, vagy Tanka kiabálni-hörögni fog (ezt azért megnézném), de arra való ez a koncert az A38-on június 7-én, hogy mindez kiderüljön. És mivel én is koncerten lettem Korog-rajongó, így nem is biztathatom másra a kedves olvasót, minthogy menjen el szombat este a Hajóra.


rock metál hír korog



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása