2014.07.19. 13:55 – dankógábor

Die Antwoord-koncert lesz a Budapest Parkban

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

És végre már akkor én is megnézem őket augusztus 5-én. A dél-afrikai csapat eddigi magyar koncertjeiről ugyanis sajnos lemaradtam. Vagy nem voltam éppen a Soundon vagy nem fértem be a Szigeten a sátorba, ilyen és ehhez hasonló butaságok miatt. Pedig mindenki mondja, hogy egy élmény a hiphop-csapat fellépése. Bizarr élmény. Amilyenek ők maguk meg a klipjeik is. Itt mutatom alább őket, hogy lehessen tájékozódni a lemezbemutató előtt (most jött ki a harmadik albumuk ugyanis). Mellesleg ez az a zenekar, amelyik komolyan veszi a klipkészítést. Már csak ezért is érdemes kattintani.


hiphop hír electro die antwoord



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása