2016.07.13. 13:51 – Gnosis

Tamás bátya és a blackmetal - Zeal and Ardor-lemezajánló

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

12973513_510017152515383_8730375435383982467_o.jpg

A svájci Birdmask duó férfi tagja gondolt egy merészet és ahelyett, hogy az egyszerű emberekre bízta volna zenéjének véleményezését merészen a Redditen próbálkozott be a szintén egyszerű, de trollkodásra hajlamos embereknél. Az egyik kommentelő megjegyezte, hogy jobb lenne ha inkább blackmetalt és négerzenét(sic!) vegyítene és így született meg egy poénra adott válaszból a Zeal and Ardor.

A New York és Svájc között ingázó Manuel Gagneux teljesen egyedül rögzítette ezt a 25 perc körüli lemezt és minden énekhang, amit az albumon hallunk az ő műve, nem használt fel samplereket. A zene pedig tényleg a black metal (persze ne az elitista norvég vonalra gondoljunk) és a déli államokból ismert bluesos, egykori néger rabszolgák által előadott dalok keveréke lett. Persze néhol egy kis hip-hop-szerűség is bejátszik, de mégsem válik öncélú zsánerhalmozássá az egész, hanem van egy különleges és jóleső hangulata a Devil is Finenak. Sokan már most év albumát kiáltanak a lemez kapcsán, és ez érthető is, mert tényleg valami újat és frisset hozott a zene világába, ez az elsőre kissé furának ható kombináció.

 


rabszolgasors zeal and ardor



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása