2017.04.26. 16:51 – dankógábor

Sena mindent elmond új szólólemezének dalairól

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

senacover.jpg

Feathers címmel április elején jelent meg Sena új szólólemeze, amiről nemrég bemutattuk a Play (Pa Ba Ba) című dalhoz készült klipet. Most viszont tovább megyünk, és magát Senát kértük fel, hogy mutassa be az album dalait egyenként. Természetesen olvasás közben lehet is hallgatni alább a lemezt is, hogy teljes legyen az információáradat. Sena legközelebbi koncertje május 5-én lesz a Marczibányi Téri Művelődési Központban.

You No Ready

Ez a dal majdnem nem is került fel a lemezre. Ugyanis ezt a rapszöveget már korábban írtam egy Realistic Crew-dalhoz, ami még akkor meg is jelent. Koncerteken előszedtem mert nagyon szeretem, és új refrént kapott. Én nem voltam benne biztos hogy jó-e, hogy kétszer jelenik meg, de a többieknek annyira tetszett hogy végül beadtam a derekam. Aztán ez lett az egyik kedvencem.

Done With All Waiting 

Imádom ennek a számnak a túlzott drámáját, teátrális, színházi, nagyszabású hangzása van. végét is imádom. A tettrekészségről szól, arról, hogy nincs már idő várni, menni kell és csinálni, építeni a jövőt.

Something Sweet

Ezt a zenekar úgy hívja, hogy ez a „László Attilás” szám. Egy nagyon higgadt dal arról, hogy a világ nagy őrületben, én pedig inkább azt választom, hogy valami kis édeset, szépet adok, minthogy harcoljak vagy hozzáadjak a káoszhoz. Egy kis finomság a keserű levesben.

Boats On The River

Van, aki úgy gondolja, hogy ez egy félkész szám, és valahol igazuk is van. Egyszerű, rövid szöveg, amit eleinte csak beálláshoz használtunk, mert minden zenekari tag benne van. Úgy voltam vele, hogy majd írok hozzá rapverzét, de nagyon ránk nőtt és végül úgy éreztük, hogy ez így van jól, ahogy most van, ezért békén hagytuk. Egyébként arról szól, hogy mikor elindul a hajó, akkor senki nem akar kimaradni, amikor keresünk egy jobb világot, egy szebb életet muszáj bevállalni a rizikós utat, hogy a túlpartra érjünk.  

Holding On

Ez is gyorsan zenekari kedvenc lett. Van egy kis gospeles, New Orleans-i hangulata. Valamint van benne egy gyors rap arról, hogy mi emberek imádunk kapaszkodni különböző hülyeségekbe, szokásokba. Makacsok vagyunk, szeretünk szenvedni…de minek?! 

Hysteria

Mikor leültem megírni ehhez a szöveget eléggé feldúlt állapotban voltam (már nem is emlékszem miért). Így a cím gyorsan el is dőlt, aztán mégsem lett hisztérikus dal Átfordult higgadtságba, nyugiba, elfogadásba. Hogy el kell fogadni a sorsunkat, az állapotunkat és megpróbálni uralni a helyzetet. Illetve arról szól hogy ne hagyunk magunkat a mélységbe elsodródni.

Keep It Coming

Ez a szám arról szól, hogy soha nem szabad feladni, ütni kell a vasat, hajtani a szekeret. Erősnek kell lenni és kitartónak. Bírom nagyon.

Play (pababa)

Nagyon szomorú voltam és beteg, minden nagyon reménytelennek tűnt. Volt itthon egy gitár (amin egyébként nem tudok játszani) és akartam valamit írni, ami kigyógyít ebből az állapotból. Szó szerint a gyógyítás, a szeretet volt a fejemben és a családomra gondoltam. Ezt ugyanúgy nekik is írtam, nemcsak magamnak. Egy kis léleksimogató. Húr lefogás nélkül pengettem, így megszületett a dallam, a szöveg pedig pár perc múlva utána. Ez az én „gyógyszámom” és működik! 

My Freedom

Én egy nagyon makacs ember vagyok. Szeretem a szabadságomat, szeretem magamnak kigondolni az utamat, magam megoldani a problémáimat. Röviden a magam ura lenni. Ez a dal erről szól: dont touch my freedom! Ne érj a szabadságomhoz, hagyj békén, hogy a saját utamat járhassam

Hey You

Mindig a flamencóra gondolok, amikor ezt hallom. Imádom benne a tempóváltásokat, a hangulat ingadozását. Nagyon szabad szám, amiben arról énekelek, hogy majd én adok neked olyat, amitől jobb kedved lesz. Csinálok olyat, amitől mozogni kezdesz. Szeretek boldogságot okozni és ez a szám pont ilyen.

Before You Go

A zárószám a lemezen. Mielőtt elmész (minden értelemben) legyél önmagad, legyél igaz és hű, legyél szabad. Bármi történik körülötted az életben, próbálj meg magad maradni és ne hagyd, hogy elsodorjon az ár: Be you, be true, be free.

A posztot a Cseh Tamás Program támogatta:

cstp_logo.jpg


pop rock soul sena



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása