2018.02.03. 16:26 – Nihil_AK

Felesége szerint kezeletlen mentális problémái okozták Chester Bennington halálát

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

chester-bennington-and-talinda-ann-bentley-2.jpg

Chester Bennington özvegye szerint az énekes öngyilkossága teljes meglepetés volt, és úgy gondolta, hogy Chris Cornell halála elrettentő példa kellett volna legyen férje számára. Talinda Bennington szerdán beszélt erről a Canadian Event Safety Summit nevű rendezvényen, mely többek között zeneipari szereplők mentális egészségével foglalkozott, és a témához kapcsolódóan sok szó esett a Linkin Park énekesének haláláról is.

Talinda Bennington többek között a következőket mondta az énekes halálának körülményeiről:  

Különböző módon, de sem Chester, sem én nem voltunk érzelmileg egészségesek az együtt töltött időben. Tizenkét és fél évet töltöttünk együtt, tulajdonképpen együtt nőttünk fel. Ő harcolt a depressziójával és a függőségeivel, két olyan dologgal, amivel nekem sosem kellett küzdenem. Persze nekem is megvoltak a saját démonjaim, nehézségeim, csak én másképp kezeltem őket. Idővel meg kellett tanulnom, hogy a mentális egészségünk legalább olyan fontos, mint a fizikai.

Talinda szerint Bennington korábbi öngyilkossági kísérletét azzal magyarázta, hogy férje akkor különféle szerek hatása alatt állt, és abban bízott, hogy barátja, Chris Cornell esete számára is intő példa lesz: 

Chris Cornell, családunk egyik nagyon-nagyon kedves barátja eldobta az életét. Úgy éreztem, hogy ha Chester látja, min megy keresztül Vicky (Chris Cornell felesége) a gyerekekkel - akiknek mi voltunk a keresztszülei - sosem tesz hasonlóképpen.

Az özvegy megfogalmazása szerint az énekes tele volt élettel az utolsó napokban, és nagyon izgatott volt az új Linkin Park albummal kapcsolatos teendők miatt. Halálhíréről az arizonai Sedonában értesült egy családi kirándulás során, melyről Benningtonnak egy nappal korábban kellett hazaindulnia különböző elfoglaltságai miatt.

A következő reggelen kapott telefonhívás örökre megváltoztatta az életünket. Ahogy utaztunk haza, úgy éreztem, ezer évig tart az út. Tudtam, hogy be kell mennem az otthonunkba, ahol a férjem véget vetett az életének, ezt valahogy közölnöm kell a gyermekeinkkel, hiszen az ő reakciójuk függ az enyémtől. Bementem a házba, a szobába, ahol mindez történ, igyekeztem megbékélni a tudattal, és olyan normálisnak maradni, amennyire csak lehet. Így kezdődött az utazás a mentális egészségem megőrzése felé.

Talinda szerint Chester Bennington öngyilkossának fő okául az énekes kezeletlen mentális problémái szolgáltak: 

Chester hat hónapig józan maradt, ami csodálatos volt számára. Rengetegszer szégyenkezett korábban, amikor visszaesett. Ezeket az érzéseket csak pár hónappal a halála előtt kezdte velem megosztani. Tudtam, hogy most is visszaesett, mert a szobában két üres sörösüveget találtam, de azt is tudtam, hogy annyira nem állhatott be, hogy emiatt maga ellen forduljon. Azonnal rájöttem, hogy az, hogy ivott, újra bekapcsolta nála a szégyenérzetet, és egész életét végigkísérő egészségtelen idegi folyamatokat. Chester gyermekkora óta depressziós volt, de sosem kezelte ezt. Ezen az ösvényen haladt tovább, és végül ez lett a veszte. Akkor halt meg, amikorra már nagyon sokat dolgozott magán, azon, hogy normális és boldog legyen. (...)

Mindenki el tudja képzelni, hogy a feleségeként mik jutottak eszembe: "Hol hibáztam? Mit kellett volna tennem?" Amellett, hogy a közösségi médiafelületeken sok segítséget és bátorítást kaptam, voltak, akik engem hibáztattak a halála miatt, amiért nem mentettem meg őt, vagy rosszul kezeltem a helyzetet. Ki tudja, miért gondolnak egyesek ilyen szörnyű dolgokat a számítógépeik mögött ülve rólam? Ez mindig egy-egy apró szúrás a szívembe, de ez nem az én hibám, nem a gyermekeim hibája, nem a zenekar hibája. Erről senki nem tehet, mert ez nem egy hiba volt, hanem hosszú évek kezeletlen mentális problémáinak az eredménye, ami különféle szerek használatához és egészségtelen kapcsolatokhoz vezetett. Amikor találkoztam vele, már készen állt az egészségesebb életre.

A férje halála óta eltelt hónapokban Talinda Bennington online közösséget szervez a depresszióban szenvedők, illetve azok számára, akiknek valamely hozzátartozójuk depresszióban szenved, vagy öngyilkosságot követett el.


pop rock hír linkin park nyilatkozat chester bennington mentális zavarok



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása