2020.07.16. 15:03 – dankógábor

Mi a fene történt a Hooligansszel?!?!

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Na most az van, hogy soha nem hallgattam Hooliganst. Múltkor megtaláltam otthon a Mesét, Álmot, Mámort című kazettájukat, ami fogalmam sincs honnan van meg, de érintetlennek tűnt, szóval azt sem tolhattam túl sokat. Persze hallani hallottam a dalaikat itt-ott, és ezek miatt eltettem ilyen csajozós szoft-pop-rockba őket, aztán ott is maradtak. Nem nekem szólt, nem foglalkoztam velük. Ma viszont lépten-nyomon abba bukkantam, hogy "bekeményített a Hooligans", míg végül elvesztettem tartásomat, és elindítottam az új videót. Hát, tényleg bekeményítettek, és nem tagadom, meglepődtem. Jött kapásból ilyen rammsteines iparimetál-riffelés, aztán a dal odáig keményedik, hogy még metalcore-os breakdown is van benne némi hörgéssel, amit nem tudom, hogy az énekes Csipa művel-e, de közreműködőként ott van a Down For Whatever énekese, Diószegi Kiki is, aki alkalmas lenne erre a feladatra. A dallamok viszont maradtak hooligansesek, olyan is az egész szám, mintha erre keménykedésre rátennénk a szoft-pop-rock témákat, és amúgy a sajtóanyag erre mondja, hogy hamisítatlan Hooligans lesz a végeredmény. Lelkük rajta. Na, csak ennyit akartam elmesélni a mai nagy meglepődésemről.


hooligans



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása