Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Kreatív, hype-generáló reklámkampányok közül eddig idén egyértelműen a Daft Punké a nyerő, viszont a dobogóra a Boards of Canada hadjárata is csont nélkül odafér. Az új albumot bevezető, egy héttel ezelőtti rejtélyes Record Store Day-en történt akciózás után a kirakós az elmúlt napokban jelentősen továbbgyűrűzött, befutott pár új hatjegyű kód és hangminta az időközben megtalált többi promólemezről. Emellett további nyomokat hintettek el a net egyéb bugyraiban, amiből egyesek már az albumcímet is kihallani vélik. Most viszont az audioanyag mellé képi megjelenítést is társítottak, a srácok egy másfél perces hirdetést küldtek adásba az egyik tévécsatorna reklámblokkjában. És hogy melyik adóról van szó, az MTV-ről, esetleg a VH-1-ról? Nem, a random sivatagi életképeket és egy újabb számsort magában foglaló zajos hangsávot tartalmazó darabot teljesen logikusan a Cartoon Networkön mutatták be, mert ugye azt a tényleges célcsoport többsége jobbára intenzíven figyelemmel kíséri. A rajongók tudatos megkerülése további átfedést mutat a francia robotok PR-ténykedésével, akik egy párezres ausztrál kisvárosban mutatják meg először teljes egészében a Random Access Memoriest, a warpos testvérpár viszont remélhetőleg nem tervez majd hasonló közönségkizáró hiperexkluzív akciót. A Boards of Canada rekláma alant látható.