Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Emergency House: Dübörög a ház
Bármily bizarrul is hangzik, a narancssárga kukásdzseki és a Buffalo cipő egykor magától értetődő viseletnek számított. (Feltéve persze, ha az ember két kiló tepertő és egy kék nyomóskút szerelemgyermekeként látta meg a napvilágot.) Az ominózus divatirányzati krach egy rave nevezetű zenei jelenség közvetlen következménye volt, mely jó tizenöt évvel ezelőtt tört be Operettország diszkóiba. Természetesen a magyar Scooterek és Blümchenek felbukkanása sem váratott magára sokáig. A közönség kritikus hányada pedig már látta lelki szemeivel, amint kombinés fejőnők UAZ platón vonaglanak a Mayday fesztivál bázakerettyei kiadásán.
Az Emergency House kétség kívül a műfaj legkarizmatikusabb hazai képviselőjének számított. Legalábbis addig, amíg a producer néhány elhaladó kettes Golf zenecuccából nem értesült róla, hogy a rave már a legkevésbé sem menő. Ennek köszönhetően a második album már klasszikus, hengeres pénztárcás popot tartalmazott. A négy fiatal személyében egyébiránt az Erica C Dance School növendékeit tisztelhettük, amelynek – valljuk be – nem a Dübörög a ház klipje szolgáltatta a legkifogástalanabb promóciót. A laikus szemlélődő ugyanis aligha tudta volna eldönteni, hogy a tagok éppen táncolnak, vagy ráléptek egy magasfeszültségű vezetékre. A formációt a következő egyéniségek alkották: U-Kry – énekesnő, a „ha az anyám lenne, akkor is…” kezdetű bókok céltáblája; Herbie – jeltánc funkcióval bíró színpadi kellék; Zahir – egzotikus hangulatfelelős, az Ezeregy Éjszaka gyorsbüfé látens alkalmazottja. Az együttes legmarkánsabb védjegye természetesen MC Ducky volt, akit külseje és hangszíne alapján a Feminista Korboncnokok Szakszervezete azonnal királynővé koronázott volna.