2011.09.07. 10:00 – Lángoló

Pár hét múlva Britney Spears-koncert

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!


Befejeződött Britney Spears amerikai turnéja, ami a kritikusok szerint egyértelműen az énekesnő sikeres visszatérését hozta a koncertszínpadra. Nem győzik dicsérni Britney összeszedettségét, előadását és a fantasztikus show-t. Jelenleg az énekesnő rövid pihenőt tart, ami alatt családjával nyaral, de szeptember 22-én Szentpéterváron megkezdi európai turnéját, és az első állomások között, szeptember 30-án Budapestre érkezik. “Rengeteget próbáltam a show-ra, napi 6 órát táncoltam, de így is nagyon nehezen ment az elején.” - nyilatkozta a formáját firtató kérdésekre. “Nagyon egészségesen étkeztem, azonban a diéta volt az újrakezdés legnehezebb része. Mellette egy trénerrel heti 6 napot dogoztam és az edzések végére tele voltam adrenalinnal - ez segített.” Spears az utóbbi időben a turné mellett is dolgozik. Nemrég jelentkezett parfümjével, novemberben jelenik meg egy remix albuma és a Femme Fatale turné DVD-je is, amit Torontóban rögzítettek 3D-ben. A koncertre jegyek még kaphatók a www.livenation.hu oldalon keresztül és a Ticketpro országos hálózatában.


pop hír britney spears



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása