2011.11.18. 13:31 – Lángoló Gitárok

Lemmy nem érti az utcán randalírozókat

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Lemmy Kilmister, a Motörhead énekes-bőgőse, Az Egyik Élő Isten, azt bírta nyilatkozni a Classic Rock Magazine-nak, hogy kurvára nem érti az utcára vonuló és ott randalírozó fiatalokat. A magazin mellesleg egy kiváló valóságshow ötletével is előállt: nyári tábor Lemmy bácsival.

Én is balhés voltam, de basszameg, most karácsonykor leszek hatvanhat. Mit balhézzak még? Már kitomboltam magam, mindent megcsináltam, amit akartam, kétszer is. Nincs az az isten, hogy visszaköltözzek Angliába, bár nagyon büszke vagyok angol gyökereimre. Az az Anglia, amire büszke lennék, viszont már rég nem létezik. A zavargások csak egy jele volt egy nagyon hosszú ideje zajló folyamatnak. A kölyköknek csak egy indok kellett, hogy kivonuljanak az utcára és elkezdjenek hajigálni.


beszól motörhead lemmy



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása