Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Madonna körül egyre nagyobb a mozgolódás mostanában: az énekesnőnek mostanában több új dala is kiszivárgott, jövő év első felében jelenik meg soron következő albuma, februárban pedig fellép a Super Bowlon, ami köztudottan az amerikai televíziózás legnézettebb műsora minden évben. Mindezek után a napokban pedig bejelentették, hogy 3 lemezre szóló szerződést írt alá a Universal kiadóval. Egész pontosan az óriáscégen belül az Interscope Recordshoz szerződött, összesen 3 millió dollár értékben, lemezenként 1-1 millióért. Az Interscope adja ki többek között 50 Cent, P Diddy, és Lady Gaga lemezeit is. Mindez már csak azért is hírértékű, mert Madonna nem éppen arról ismert, hogy lemezenként ugrándozna a kiadók között, előző szerződése 2007-ben járt le a Warnernél, ahová 1982, tehát karrierje eleje óta tartozott.
A Universal mellett a popsztár a világ egyik legnagyobb koncertszervező ügynökségével, a Live Nationnel is szerződést kötött, ez a megállapodás tíz évre, összesen 100 millió dollár értékben jött létre, mindez tartalmazza az ez idő alatt esedékes turnékat, valamint az ezekhez köthető ajándéktárgyak árusítását is.
A Universal egyébként mostanában komoly összegeket fordított nagynevű előadókra, legutóbb például Robbie Williams szerződött hozzájuk, akinek eddig az EMI adta ki a lemezeit.