2012.10.30. 14:09 – Lángoló Gitárok

Szerdán jelenik meg az F.O. System deluxe újrakiadása

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

FOSystem.jpgOktóber 31-én jelenik meg az F.O. System összes eddigi stúdiófelvételét tartalmazó dupla CD. Az eredeti album újramasterelt dalain kívül korai demók és kiadatlan felvételek is helyet kapnak a 28 dalt tartalmazó, díszcsomagolású kiadványon. A megjelenés napján Mátyás Attila és Jerabek Csaba, a zenekar alapító tagjai dedikálják a lemezt a Corvintetőn. A helyszínen megvásárolható lesz a dupla CD, és a dedikáláson az F.O. System és a VHK fellépésével szervezett, december 21-i Világvége Fesztivál koncertjegy is kedvezménnyel lesz kapható. A dedikálásra a belépés díjtalan. A hajtás után megmutatjuk a lemez előzetesét plusz egy fotót deluxe kiadványról.

fosystem2_1.jpg


rock hír dark f.o. system



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása