Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Megkezdődött a promóciója a közismerten hatalmas NBA-fanatikus Jay-Z legújabb lemezének, az első reklámot az amerikai kosárlabdaliga döntőjének egyik meccsén vetítették le egy relatíve szűk közönség előtt. A Magna Carta Holy Grail című album (hiphoplemezcím bibliai utalásokkal, honnan is ismerős ez?) megjelenése előtt mindössze három héttel adott róla először hírt. A rapper a Samsunggal szövetkezett a promócióhoz, így a hirdetés legalább annyira cégreklám, mint Jay-Z albumbeharangozója, de azért az kiderül a jópofa stúdióéletképekből, hogy a repertoárban olyan előadók is helyet kaptak, mint Timbaland vagy Pharrell Williams. A terjesztés módjáért döntse el mindenki maga, mennyire hálás a Samsungnak, ugyanis a Magna Carta Holy Grailt egy Galaxy-alkalmazás segítségével a hivatalos megjelenés előtt három nappal már le lehet tölteni, méghozzá teljesen ingyenesen. Az applikáció június 24-től érhető el a Google Playen, a lemez pedig július 4-én érkezik a kiváltságosok számára, mindenki másnak július 7-én. A Jay-Z új albumának reklámját megmutatjuk a hajtás után.