2014.01.29. 11:18 – dankógábor

Az Ivan and the Parazol lesz a Deep Purple előzenekara

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

423712_409355899124534_865863160_n.jpgRáadásul nem ők kéredzkedtek oda, hanem állítólag maga a Deep Purple választotta őket a február 17-ei, budapesti koncertjük bemelegítő csapatának. A rockzenekar természetesen nagyon örül. „Amikor hetedikes diákként megkaptam a Made In Japan című lemezüket, elsőre tudtam, hogy itt valami brutális dolog történik, valami leírhatatlanul szép." – írja a sajtóanyagban Vitáris Iván énekes - „Ezután három évig csak Deep Purple-t hallgattam. Most meg előttük játszhatunk. Üzenem a hetedikes énemnek hogy én megmondtam!" Simon Bálint dobos meg ezt mondta: „Én még most sem hiszem el. Azoknak a színpadán állni, akik megszerettették velünk a zenét, a zenélést és a rockot. Hihetetlen érzés. Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen élményben lehet részünk. Csodálatos. A legelső dobtanáromnál a második év tananyaga a Deep Purple In Rock című lemez hangról hangra való leütése volt, így most az előtt a dobos előtt léphetek fel, akinek képzeltem magam 15 évesen. Lenyűgöző és egyben rendkívül romantikus érzés." Aki esetleg nem tudja mi az az Ivan and the Parazol, erre kezdheti az ismerkedést. A zenekar az Index dalversenyén is bejutott a középdöntőbe.


rock hír deep purple ivan and the parazol



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása