2014.11.06. 13:37 – dankógábor

Hallgatás nélkül frászt kaptam az új Machine Headtől

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

November ötödike óta lehet meghallgatni az albumot, ami ugye tegnap volt. Magáról a hírről lemaradtam, gondoltam most megnézem milyen is az anyag, amiről egy dalt már hallottam, az sem volt jó. Hát, jó hosszú. Több mint 70 perc. Ezt a büdös életben nem fogom végighallgatni. Frászt kapok az epikus Machine Head-daloktól, az epikus Machine Head-lemezektől meg még jobban. Régen tudtak rövid, tuskó számokat írni, sőt, a hosszabbakban is izgalmasak voltak, de ezen az albumon Robb Flynn nagyvezír eljutott odáig, hogy már vonósokat is pakolt a számokba, mert kínjában nem tudta másképp tovább növelni a grandiózusságot. A következő nagylemez dupla lesz, meglássátok. Sőt, lesz szimfonikus zenekaros fellépés is, tuti. Szóval nem én fogok kritikát írni az új Machine Headről, én most csak így kifröcsögtem itt magamat. De akinek van erre ingere, alább meghallgathatja a Bloodstone & Diamondsot.


metál hír machine head



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása