2015.01.29. 11:43 – dankógábor

Végre meghallgathattam az egyik legjobb Neurosis-lemezt teljes pompájában

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Az egyik legjobb Neurosis-lemez a Times Of Grace. Azért nem A legjobb, mert az nekem az 1993-as Enemy Of The Sun. Soha nem volt rám zene akkora hatással, mint amikor az utóbbit hallgattam (nem ismertem előtte a Neurosist). Nem hittem el, hogy ilyen nyomasztás létezik. De ez most mindegy, nem ez a poszt témája, hanem az 1999-es Times Of Grace, ami nekem nagyjából egy szinten van az elődjével, az 1996-ban megjelent Through Silver in Blooddal. A Times Of Grace lemeznek ugyanis van egy párja, szimplán Grace címmel. Ezt is a Neurosis adta ki, csak az ambient alteregója, a Tribes Of Neurot név alatt. A két lemez külön-külön is hallgatható (a Neurosis természetesen jobban), de úgy jön ki a teljes élmény, ha egyszerre indítjuk el őket. A Grace morajlása, zörejei, zajai így pompásan megágyaznak a Times Of Grace lassú, apokaliptikus metáljának. Mindezzel azóta tisztában vagyok, hogy megjelentek ezek az albumok, csináltak is belőle mixet lelkes emberek, de én csalásnak tartottam volna így meghallgatni. Most viszont itt a Deezer és a Spotify. Egyiken megy a Times Of Grace, a másikon meg a Grace. Tényleg jobb így.


metál hír neurosis post tribes of neurot



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása