2018.12.03. 10:13 – dankógábor

Magyarországtól is elbúcsúzik a Slayer

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

slayer_1.jpg

Sokan aggódtak, hogy a Slayer búcsúturnéja nem jut el Magyarországra, de én le mertem volna fogadni, hogy a jövő évi kör nem kerül el minket. Minimum egy fesztiválban biztos voltam, de még annál is jobb lett. Az Arénában ad ugyanis önálló koncertet minden idők legkeményebb zenekara, június 11-én, ahol reméljük ismét Gary Holt gitározik majd a zenekarban, (ugyanis pont mai hír, hogy haza kellett utaznia a haldokló édesapjához, és a jelenlegi körben a Machine Head ,most már csak volt gitárosa, Phil Demmel helyettesíti.) Szóval a lényeg, hogy a Slayer Budapesten lép fel jövő nyáron! A koncertre jegyek elsőként a regisztrált Live Nation tagok számára lesznek elérhetők december 4-én 10 órától, a teljeskörű jegyértékesítés december 5-én 10 órakor kezdődik a www.livenation.hu és a www.funcode.hu oldalakon keresztül.


slayer



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása