2011.07.01. 09:24 – lánggitár

Jacko kokaint adott Aaron Carternek

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

A leginkább a Backstreet Boysból ismert Nick Carter öccseként ismert, de egy ideig saját dalokkal is próbálkozó Aaron Carter elárulta, hogy 15 éves korában alkoholt, és drogokat is kapott Michael Jacksontól. "Hiányzik Michael, csodás időket töltöttünk el együtt. Csináltam vele olyan dolgokat, amiket senki más, de ebből voltak gondjaim is. Adott nekem bort. Persze visszautasíthattam volna, de 15 éves voltam. Drogok? Adott kokaint is. Furcsán éreztem magam ezek miatt. Később órákig beszéltünk telefonon. Tiszteltem Michaelt, de a viselkedése nagyon zavart. Aztán anyám hívta a rendőrséget..." - mondta Carter. Michael Jackson halálának a múlt héten volt a második évfordulója.


pop hír michael jakson aaron carter



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása