2017.11.07. 15:23 – Lángoló

Elrugaszkodni a földtől - Itt az új Carbonfools-kislemez, amit dalonként kommentel is Bicskei Titusz

Lángoló Premier

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

the_carbonfools_press_03_2017.jpg

A tőlünk 12 fényévnyire levő Tau Ceti csillag fénye ihlette a The Carbonfools friss kislemezét. Ráadásul ez a zenekar első anyaga Fóris-Ferenczi Gábor énekessel, akit jól is fogadott a közönség a koncerteken. A csapat nyáron szinte minden fesztiválon jelen volt, így a közelmúltban a stúdiómunkálatoké volt a főszerep. Ennek az eredménye az a hatdalos EP, amit alább lehet teljes egészében meghallgatni, még lentebb pedig Bicskei Titus írt minden dalhoz valamit. Az új számokat, természetesen a régiekkel karöltve november 11-én, a G3 klubban, lemezbemutató koncert formájában hallhatják a rajongók élőben. 

Oceanfloor

Ez lett az első dal ami kijött az új felállású a Carbonfoolstól, amikor megismertem a Gábort és eldöntöttük hogy ő lesz az énekes adtam neki néhány dal skiccet és ezzel állt elő amit rögtön megszerettünk. 

Keep Breathing

Az első klippes dalunk a Gáborral. A zenéjét és a szövegét is ő szerezte én áthangszerelttem a fiúk hozzátették a magukét és így született ez a dal.

Tau Ceti’s Lights

Ez egy régebbi, olyan négy-öt éves dal, már a szövege is kész volt, de az előző énekesünk más irányba akart menni, ezért fiókba került egy jó ideig. Viszont mivel hogy a Gábor született rockénekes rögtön eszembe jutott. A Tau Cet egy csillag, ami nagyon hasonlít a mi napunkhoz ,de a szöveg nem csillagászati megközelítése a dolgoknak, inkább csak metaforaként, díszítésként használtam a bolygók neveit. Ez a szám a földtől való elrugaszkodásról szól.

Castaway

Egy kissé depis dal a magányról, elhagyatottságról, szerelemről. Mert pont épp ebbe voltam... 

War

Amikor elkezdtem írni a szövegét, belső háborúkról akartam írni, aztán valahogy kifordult az egész és megszületett az első katonás számunk.

Silent Heart

Szintén elég régi, vagy négy-öt éves dalom, sokáig a fiók mélyét nyomba aztán valahogy előkerült, hogy ez lehessen a dobosunk Benő anyukájának kedvenc dala.

A posztot a Cseh Tamás Program keretében az NKA támogatta:

cstp_logo.jpg


pop electro carbonfools



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása