Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
A Deutsche Telekom újszerű együttműködést jelentett be Katy Perryvel, a nemzetközi popsztrárral. Az együttműködés keretében az előadó rajongói szerepet kaphatnak a legújabb, Firework című dal hivatalos videoklipjének készítésében. A kampánnyal összefüggésben a Deutsche Telekom szerepet vállal a berlini, bécsi, varsói és budapesti lemezbemutató koncertekben. (Magyarán lesz Katy Perry-koncert Budapesten, csak az időpont még titok.)
Katy Perry híres közvetlen stílusáról, számára teljesen természetes, hogy szeretne osztozni a rivaldafényben rajongóival. Ezt a Deutsche Telekom és leányvállalatai, így Magyarországon a Magyar Telekom és lakossági márkái a T-Home és a T-Mobile lehetővé is teszik a szerencsés rajongóknak, akik elnyerik a lehetőséget, hogy a szeptember végén forgatandó, hivatalos Firework című videóban szerepeljenek. Országonként eltérő módon válhatnak a rajongók az esemény részesévé: egy feladatot teljesítve, videós pályázatot beküldve énekes vagy táncos előadásaikról, illetve egyszerűen egy sorsolásban történő részvétellel. A Deutsche Telekom piacai közül a résztvevő országok: Németország, Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország, Macedónia és Montenegro.
Augusztus 30-án az énekes megjelenteti Teenage Dream című, második albumát. A Grammy-díjra már kétszer is jelölt előadó rekordot döntött az albumból készült első, California Gurls című kislemezével, a Firework pedig októberben jelenik meg. A hivatalos videoklipben – mely nem sokkal a lemez kiadása után jelenik meg - szerepelnek majd a Deutsche Telekom és leányvállalatai révén bekerült szerencsések.
A Deutsche Telekom ezzel a kampánnyal egyedi módon keli életre a ‘Life is for Sharing’ kampányüzenetét. A Katy Perryvel folytatott együttműködés ideális,,hiszen az előadó közvetlenségéről és nyitottságáról ismert, a közönség rajong érte, ő pedig szívesen osztja meg élményeit rajongóival is.
“A Telekom örömmel működik együtt Katy Perryvel, egyszeri és megismételhetetlen élményt kínálva a rajongóknak, akik szerepelhetnek kedvencük hivatalos zenei videoklipjében“ – mondta Wolfgang Kampbartold, a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és szponzorációért felelős alelnöke. “A Deutsche Telekom által kínált termékekkel ideális módon lehet megosztani másokkal az emlékezetes pillanatokat. A Katy Perry-videoklipben történő szereplés izgalmas és emlékezetes pillanatát egyértelműen érdemes megosztani másokkal.”
“Örömmel tölt el a Deutsche Telekom-mal történő együttműködés, ugyanis szeretném, ha a Firework videó a lehető legnyitottabb, közvetlenebb és őszintébb lenne. A dal számomra valóban nagyon különleges, hiszen meggyőződésem, hogy mindenkiben bújkál egy szikra, és ebből a szikrából keletkezhet tűzijáték is, ha az illető úgy akarja. Nagy izgalommal várom, hogy több országból érkező rajongókkal forgathassam legújabb videoklipemet” – mondta Katy Perry.
A Katy’s Project: Pop Video magyarországi kampányával kapcsolatban további részletek hamarosan várhatók.