Megújult a Lángoló!
Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!
Lemmyék egy sörreklám kedvéért lassították le az Ace Of Spades klasszikusukat. A Kronenbourg 1664 a Motörheaddel indította új kampányát, ami kb. arról szól, hogy ennek a sörnek akkor jön ki az íze, ha lassan fogyasztjuk. Maga a reklám egy francia kocsmában játszódik, ahol mindenki nyugodtan iszogat, miközben a zenekara akusztikusan penget, sőt, Lemmy még szájharmonikázik is. A jövőben még számos ilyen kaliberű együttest ígér reklámjaiban a gyártó, akik ugyanígy lelassítják egy-egy egyáltalán nem nyilvánvaló dalukat. Most őszintén, az Ace Of Spadest ki tudta eddig így elképzelni? (A reklám alatt meghallgatható a teljes verzió is, de innen akár le is lehet tölteni.)
A reklám
A teljes dal
A werkszösszenet
Az eredeti verzió élőben