2018.07.05. 14:41 – Lángoló Gitárok

Fangler’s – A Tisztul második inkarnációja

Egy dal két élete, második rész

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

youtubetisztul5.jpg

Egy héttel ezelőtt megnézhettétek a Fangler's bemutatkozó albumának címadó számához készült szöveges videót. Most itt a dal remixelt változata, melyet Pásztor Simi, az Anna and the Barbies gitárosa, egyben a Tisztul szövegének írója készített. A dupla premier második fejezetéhez olvassatok tovább, már csak azért is, mert még mindig tart az előző részben meghirdetett nyereményjáték. 

A frontember, K. Fangler Péter így mutatta be a remix változatot: 

Simi volt az eredeti mű szövegírója, és annyira megtetszett neki a dal, hogy elkérte tőlünk a sávokat egy elektronikusabb hangszerelésű remixhez. Talán még nem tudják sokan, de Sam Small művésznéven nemrégiben elkezdett hasonló ügyeken dolgozni. Nekünk nagyon bejön az új megközelítés.

Pásztor Simi nem csak a remixen dolgozott, de a dal szövegét is ő írta. A zenekarral közös munkáról a következőket mondta:

A Fangler's-szel egy tehetségkutató zsűritagjaként találkoztam először. A gitárost, Zolit már ismertem korábban, de nem emiatt nyertek, sokkal inkább volt ez köszönhető a profi produkciónak, tényleg kiemelkedtek a mezőnyből. Egyik nyereményként fel is léptek az Anna and the Barbies előtt, és a közös beszélgetések során kiderült, hogy segítségre lenne szükségük egy-két dalszövegnél. Szerintem alapvetően Annára gondoltak, de mivel a saját dalaimhoz én is szoktam szövegeket írni, és úgy alakult, hogy éppen volt időm, annyiben maradtunk, hogy küldjék el a számot, hátha eszembe jut valami, Elküldték, meghallgattam, és baromi könnyen kicsúszott rá a szöveg. Így kezdődött a közös munkánk.

Időközben én is elkezdtem magam előtt görgetni két új dolgot, az egyik a P.S. Overdrive, ami gyakorlatilag a szólóprojektem, Sam Small néven pedig producerkedem, remixeket készítek, így aztán kicsit később, mivel amúgy is tetszett a dal, felajánlottam, hogy csinálnék belőle egy új változatot. Alaphangszerelést tekintve egy tök jó, gitár alapú pop rock dalról van szó, én meg úgy gondoltam, hogy egy elektronikusabb változatban is jól működne. Megcsináltam, elküldtem nekik, mondván, nézzétek meg, hátha tetszeni fog, és ha igen, kezdjünk majd vele valamit. Hál'istennek mindenkinek bejött, mindenki örült neki, és most jött el az ideje annak, hogy nyilvánosságra hozzuk.

Ahogy a bevezetőben is szóba került, a Fangler's legközelebb a Budapest Parkban lép fel Rúzsa Magdi vendégeként, és a zenekar a videó és a remix elkészülésének örömére felajánlotta, hogy átengednek két helyet a Lángoló olvasóinak a vendéglistájukról. Mindössze annyit kérnek, hogy segítsetek egy kicsit a rendezvény beharangozásában: ajánljátok ezt a cikket a Lángoló Gitárok Facebookján kommentben annak, akiket szívesen magatokkal vinnétek a koncertre. A jelentkezési határidő 2018. július 12, éjfél. Másnap reggel sorsolunk, a nyertest szokásos módon e-mailben értesítjük.

További információk a Fangler's Facebookján és a koncerthez kapcsolódó esemény oldalán!


remix premier pop rock hír nyereményjáték anna and the barbies fanglers pásztor simi



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása