2018.09.17. 12:01 – Nihil_AK

Phil Anselmo kilenc hónapja tiszta és leadott húsz kilót

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

phil_anselmo.jpg

Phil Anselmo az elmúlt évtizedekben vitán felül kemény időszakot élt meg. Az énekes különböző függőségei régóta közszájon forogtak szinte minden lehetséges fórumon, sokan a Pantera feloszlásának egyik okát is ezekben látják, talán nem ok nélkül. Úgy néz ki, ennek a korszaknak vége, legalábbis egy friss interjúban arról beszélt, hogy kilenc hónapja tiszta, és fizikailag is egyre jobban érzi magát, melynek következtében az ötvenedik születésnapja sokkal boldogabban telt, mint az azt megelőzők.

Anselmo így nyilatkozott megtisztulásáról: 

A saját tapasztalatomról beszélek. 24 éves koromban, fiatalon, erőm teljében károsodott a gerinclemezem, és ennek következményeivel egészen idén januárjáig küszködtem, ami egy igazi háború volt. A krónikus fájdalom ellen mindent bevetettem, amire rá tudtam tenni a kezem, mindegy volt, hogy orvos adta-e, vagy sem. És ha kevered a krónikus fájdalmat a hidrokodonnal (erős fájdalomcsillapító), ami a Xanax katalizátora - gyakran kéz a kézben járnak -  az egy mérgező kotyvalékot alkot az agyadban, ember. Szóval ez egy háború. És most elmondhatom, kilenc hónapja tiszta vagyok, és már majdnem három éve nem iszom. Egyre jobban és jobban érzem magam.

Arról, hogyan élte meg idén június 30-án: 

Az ötvenedik születésnapom jobb volt, mint a harmincadik, vagy a negyvenedik. Béke volt és nyugalom, és tudtam, hogy holnap reggel nem ébredek majd másnaposan. Nagyon jó érzés ezt minden nap átélni.

Fizikai kondíciójáról a következőket mondta: 

Kemény munkát és elkötelezettséget kíván, hogy visszaküzdd magad arra a pontra fizikailag, amitől boldognak érzed magad. Körülbelül egy éve már, hogy lefogytam száz kilóról nyolcvanra, a boxban most egy junior cirkálósúlyban lennék. Kenuztam, és tizenkét menetekig püföltem a zsákot. És minderre képes vagyok most már. Tudom, hogy ez csak a dolog fizikai része, és hogy ez egy harc, meg minden, de megvalósítható.

Az interjúval szinte egy időben került ki pár videó a Philip H. Anselmo & The Illegals pénteki, Harrisburgi koncertjéről, ezek tanulsága szerint az énekes tényleg sokkal jobb formában van, mint az utóbbi években bármikor. Örvendetes ezt látni, szurkolunk neki a folytatáshoz. 


metál hír pantera drogok megtisztulás phil anselmo superjoint philip h anselmo & the illegals



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása