2011.01.19. 10:30 – sixx

Napi Accept: Fast as a Shark

Megújult a Lángoló!

Olvasd cikkeinket az új oldalunkon, ahol az eddigieknél jóval több tartalom vár!

Úgy 1984 lehetett, amikor az Ibolya utcai Nőnál vásárolt (hamis) műsoros kazettán először hallottam meg ezt a nótát, és mivel addig az AC/DC-Deep Purple-Black Sabbath vonalon mozogtam metálilag, azt hittem, hogy valami felgyorsított felvételt hallok. Ilyen sebesen nem lehet dobolni, Tomika, bazdmeg, mondtam Monoknak, a Szfinx bőgősének, akinél délutánonként lógtunk, és zenét hallgattunk kurva hangosan, de nem egész számokat, hanem csak részeket, mert Tamásnak ez volt mániája. Na, a Fast as a Shark szólóját egy hét alatt vagy százötvenszer hallottam, örökre bele is égett az agyamba. Nem elfeledni, február 2., club 202.


metál videó accept



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása